Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Sannsynlig at det kommer inn noe mer nå? Eller burde det da ha vært noe mer konkret enn "*Vidal was last seen throwing out two garbage bags. Is he clearing his fridge before moving to MUFC?* ... (Tenker ikke spesifikt på Vidal, men enda en spiller som kan forsterke oss defensivt.)

Endret av blured
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan det være mulig at van Gaal vil prøve å lage ett spisspar som Nederland hadde i VM? RvP/Falcao og di Maria på topp?

 

Huh? Hvilket spisspar hadde Nederland i VM? Var ikke RvP alene på topp?

 

Ellers, helt hull i hodet taktisk av klubben vår å la Welbeck gå til en rivaliserende topp 4 klubb.

Lenke til kommentar

@Espp Kanskje jeg undervurderer han litt. Han har jo scoret en rekke fantastiske mål og han er uten tvil veldig god, men som sagt så har han hatt en rekke skader. Er jo nettopp tilbake fra en langtidsskade. Spørsmålet er om han scorer først eller skader seg først, noe som ikke er usannsynlig...

Men jeg foretrekker han foran RvP.

Ahha, jeg tror faktisk veldig mange undervurderer Falcao. Jeg kom over denne her i dag og selv om jeg ikke har sjekket om den stemmer, regner jeg med at den stemmer noe lunde.

 

Mål for Falcao:

13/14: 17 kamper. 9 mål

12/13: 40 kamper, 34 mål

11/12: 52 kamper, 36 mål

10/11: 42 kamper, 38 mål

09/10: 43 kamper, 34 mål

 

Dette var i perioder hvor han var en del skadet og som statistikken viser så var han veldig plaget i forrige sesong. Hvis skaden er i orden og han kan spille 40+ kamper for oss, tror jeg nok han kjapt kan score 30+ igjen. Han er en målgarantist, og som du sier så scorer han utrolig mye på hodet også. Han er 178cm høy, med en spent som knuser de fleste andre.

 

Falcao er god, utrolig god - men vi er avhengig av at han holder seg skadefri, hvis ikke kan han bare være i Monaco. Håper at styret trumfer gjennom en skadeklausul, selv om det sikkert ikke er normalt...

 

Kan det være mulig at van Gaal vil prøve å lage ett spisspar som Nederland hadde i VM? RvP/Falcao og di Maria på topp?

Huh? Hvilket spisspar hadde Nederland i VM? Var ikke RvP alene på topp?

Ellers, helt hull i hodet taktisk av klubben vår å la Welbeck gå til en rivaliserende topp 4 klubb.

Han hadde RVP og Robben på topp. Robben hadde en fri hengende rolle :)

Endret av Espp
Lenke til kommentar

 

@Espp Kanskje jeg undervurderer han litt. Han har jo scoret en rekke fantastiske mål og han er uten tvil veldig god, men som sagt så har han hatt en rekke skader. Er jo nettopp tilbake fra en langtidsskade. Spørsmålet er om han scorer først eller skader seg først, noe som ikke er usannsynlig...

Men jeg foretrekker han foran RvP.

Ahha, jeg tror faktisk veldig mange undervurderer Falcao. Jeg kom over denne her i dag og selv om jeg ikke har sjekket om den stemmer, regner jeg med at den stemmer noe lunde.

 

Mål for Falcao:

13/14: 17 kamper. 9 mål

12/13: 40 kamper, 34 mål

11/12: 52 kamper, 36 mål

10/11: 42 kamper, 38 mål

09/10: 43 kamper, 34 mål

 

Dette var i perioder hvor han var en del skadet og som statistikken viser så var han veldig plaget i forrige sesong. Hvis skaden er i orden og han kan spille 40+ kamper for oss, tror jeg nok han kjapt kan score 30+ igjen. Han er en målgarantist, og som du sier så scorer han utrolig mye på hodet også. Han er 178cm høy, med en spent som knuser de fleste andre.

 

Falcao er god, utrolig god - men vi er avhengig av at han holder seg skadefri, hvis ikke kan han bare være i Monaco. Håper at styret trumfer gjennom en skadeklausul, selv om det sikkert ikke er normalt...

Damn! De statsene der gjorde ihvertfall meg mer imponert! Innser nå hvor mange mål han faktisk kan score for oss! :dribble:

Jeg vil være fornøyd med 20+ mål siden vi ikke er helt samkjørte ennå, men klubben viser jo at de mener alvor når de henter så mange store stjerner uten CL :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...