blured Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 (endret) Sannsynlig at det kommer inn noe mer nå? Eller burde det da ha vært noe mer konkret enn "*Vidal was last seen throwing out two garbage bags. Is he clearing his fridge before moving to MUFC?* ... (Tenker ikke spesifikt på Vidal, men enda en spiller som kan forsterke oss defensivt.) Endret 1. september 2014 av blured Lenke til kommentar
blured Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 (endret) Hva tror dere vil fungere best med to angripere: Falcao på topp sammen med RvP eller Rooney? Eller er de to såpass gode at det igjen blir naturlig med Rooney i 10er rollen? Endret 1. september 2014 av blured Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Kan det være mulig at van Gaal vil prøve å lage ett spisspar som Nederland hadde i VM? RvP/Falcao og di Maria på topp? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Foretrekker 4-3-3 med Falcao på topp og Di Maria og Januzaj på vingene. Falcao er jo rimelig god i lufta også. Ikke bare headinger, men han hadde jo et sykt brassespark for Atletico etter et innlegg fra corner. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Kan det være mulig at van Gaal vil prøve å lage ett spisspar som Nederland hadde i VM? RvP/Falcao og di Maria på topp? Huh? Hvilket spisspar hadde Nederland i VM? Var ikke RvP alene på topp? Ellers, helt hull i hodet taktisk av klubben vår å la Welbeck gå til en rivaliserende topp 4 klubb. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 (endret) @Espp Kanskje jeg undervurderer han litt. Han har jo scoret en rekke fantastiske mål og han er uten tvil veldig god, men som sagt så har han hatt en rekke skader. Er jo nettopp tilbake fra en langtidsskade. Spørsmålet er om han scorer først eller skader seg først, noe som ikke er usannsynlig... Men jeg foretrekker han foran RvP. Ahha, jeg tror faktisk veldig mange undervurderer Falcao. Jeg kom over denne her i dag og selv om jeg ikke har sjekket om den stemmer, regner jeg med at den stemmer noe lunde. Mål for Falcao: 13/14: 17 kamper. 9 mål 12/13: 40 kamper, 34 mål 11/12: 52 kamper, 36 mål 10/11: 42 kamper, 38 mål 09/10: 43 kamper, 34 mål Dette var i perioder hvor han var en del skadet og som statistikken viser så var han veldig plaget i forrige sesong. Hvis skaden er i orden og han kan spille 40+ kamper for oss, tror jeg nok han kjapt kan score 30+ igjen. Han er en målgarantist, og som du sier så scorer han utrolig mye på hodet også. Han er 178cm høy, med en spent som knuser de fleste andre. Falcao er god, utrolig god - men vi er avhengig av at han holder seg skadefri, hvis ikke kan han bare være i Monaco. Håper at styret trumfer gjennom en skadeklausul, selv om det sikkert ikke er normalt... Kan det være mulig at van Gaal vil prøve å lage ett spisspar som Nederland hadde i VM? RvP/Falcao og di Maria på topp? Huh? Hvilket spisspar hadde Nederland i VM? Var ikke RvP alene på topp? Ellers, helt hull i hodet taktisk av klubben vår å la Welbeck gå til en rivaliserende topp 4 klubb. Han hadde RVP og Robben på topp. Robben hadde en fri hengende rolle Endret 1. september 2014 av Espp Lenke til kommentar
blured Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 (endret) Corey: Nederland spilte vel følgende, (altså kombinasjonen av en 10er og en ving bak en spiss): RvP tilsvarende hos oss: RvP/(Falcao) Sneijder - Robben Rooney/(Mata) - Di Maria Endret 1. september 2014 av blured Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 @Espp Kanskje jeg undervurderer han litt. Han har jo scoret en rekke fantastiske mål og han er uten tvil veldig god, men som sagt så har han hatt en rekke skader. Er jo nettopp tilbake fra en langtidsskade. Spørsmålet er om han scorer først eller skader seg først, noe som ikke er usannsynlig... Men jeg foretrekker han foran RvP. Ahha, jeg tror faktisk veldig mange undervurderer Falcao. Jeg kom over denne her i dag og selv om jeg ikke har sjekket om den stemmer, regner jeg med at den stemmer noe lunde. Mål for Falcao: 13/14: 17 kamper. 9 mål 12/13: 40 kamper, 34 mål 11/12: 52 kamper, 36 mål 10/11: 42 kamper, 38 mål 09/10: 43 kamper, 34 mål Dette var i perioder hvor han var en del skadet og som statistikken viser så var han veldig plaget i forrige sesong. Hvis skaden er i orden og han kan spille 40+ kamper for oss, tror jeg nok han kjapt kan score 30+ igjen. Han er en målgarantist, og som du sier så scorer han utrolig mye på hodet også. Han er 178cm høy, med en spent som knuser de fleste andre. Falcao er god, utrolig god - men vi er avhengig av at han holder seg skadefri, hvis ikke kan han bare være i Monaco. Håper at styret trumfer gjennom en skadeklausul, selv om det sikkert ikke er normalt... Damn! De statsene der gjorde ihvertfall meg mer imponert! Innser nå hvor mange mål han faktisk kan score for oss! Jeg vil være fornøyd med 20+ mål siden vi ikke er helt samkjørte ennå, men klubben viser jo at de mener alvor når de henter så mange store stjerner uten CL Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Hvilke klubber er de statsa fra? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Porto, AM, Monaco Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Det er trist, rett og slett vanvittig trist hvis vi har solgt Welbeck. Huff, det satt en stor demper for gleden av dagen i dag! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 https://pbs.twimg.com/tweet_video/BweGx8KCUAADaNs.mp4 1 Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 (endret) Skuffende at Welbeck blir solgt ja, hadde i det minste håpet at det ble et lån. Endret 1. september 2014 av K_7 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Hva skjer med Cleverley...? Blir han solgt snart eller? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 En spiller med 0,22 mål i gjennomsnitt på 90 seriekamper kan vi gjerne selge for min del, akademi-spiller eller ei. Å være glimtvis god er ikke lengre bra nok. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Nei kjøper jeg ikke mr Vill. Han har spilt alt for mange kamper på vingen og Welbeck får ikke brukt sine ferdigheter der. Jeg har troen på han og dessverre blir det i Arsenal han får vist seg fram. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Tok jammen lang tid med Falcao. Er under en time igjen nå :/ Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 De har nok full kontroll. Bygger spenningen Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Vil helst overleve til å se alle signeringene i aksjon Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Ryktes at Cleverley blir... Skuffende, spesielt når Welbeck forsvinner ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå