Jakobk Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 (endret) Blir så glad! Håper han gjør det dritbra i BD! Han kommer til å bli en av verdens aller beste 10ere! Endret 1. september 2014 av noctua_nh-d14 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Jeg skal ikke klage på Falcao altså. Han er helt vanvittig god og vil med engang være den beste spissen vår. Dessverre skulle jeg heller sett at vi hentet forsterkninger på midtbanen og i forsvar heller, og kanskje lot Wilson få prøve seg. Vi har handlet i dette vinduet og jeg er fornøyd. Det er viktig at vi kan få spillerne inn i den nye formasjonen og taktikken. Jeg er så fornøyd nå at jeg ikke helt vet hva jeg skal si. Forventningen til sesonger blir selvfølgelig litt høyere når vi handler inn spillere av det kaliberet som vi gjør, men jeg holder beina plantet godt på bakken og tror at topp 4 blir veldig veldig tøft i år uansett. Det kan ta en sesong til før vi er med i kampen om tittelen og topp 4, men sånn må det bare bli. Fy flate for en tropp ve begynner å få. Nå må de bare lære seg hverandre å kjenne Utfordringen er jo at nivået er så høyt og likt at å slåss om 4. plass er det samme som å sloss om gull.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Forøvrig en kar på sky som mener at United må ut med 350-400k i uka for å matche lønnen til Falcao om man regner med skatteforskjeller. Tror nok han ikke får så mye hos United. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Skal en engelsk klubb matche nettoen til Falcao i Monaco koster det dem 505k i uka. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Ble ikke Liverpool tilbudt Falcao for 120mill i "leie" + 100mill i lønn for en sesong? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 De fleste klubber er vist tilbydd Falcao. De fleste takket vist nei, og det kan virke som at United har utnyttet det og forhandlet en litt annen pris Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 pic.twitter.com/T1Ddx2pUv3 Lenke til kommentar
blured Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Hehe, bortsett fra at det bildet er snart en mnd gammelt. = ) Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Fra Emirates Cup da Arsenal møtte Monaco Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Jeg skal ikke klage på Falcao altså. Han er helt vanvittig god og vil med engang være den beste spissen vår. Dessverre skulle jeg heller sett at vi hentet forsterkninger på midtbanen og i forsvar heller, og kanskje lot Wilson få prøve seg. Vi har handlet i dette vinduet og jeg er fornøyd. Det er viktig at vi kan få spillerne inn i den nye formasjonen og taktikken. Jeg er så fornøyd nå at jeg ikke helt vet hva jeg skal si. Forventningen til sesonger blir selvfølgelig litt høyere når vi handler inn spillere av det kaliberet som vi gjør, men jeg holder beina plantet godt på bakken og tror at topp 4 blir veldig veldig tøft i år uansett. Det kan ta en sesong til før vi er med i kampen om tittelen og topp 4, men sånn må det bare bli. Fy flate for en tropp ve begynner å få. Nå må de bare lære seg hverandre å kjenne Utfordringen er jo at nivået er så høyt og likt at å slåss om 4. plass er det samme som å sloss om gull.. Nja.... Ikke for to sesonger siden.... Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 18.55: Skal vi tro The Telegraphs Mark Ogden blir ikke Falcao billig. Den anerkjente journalisten skriver at klubben betaler £24 millioner for det sesonglange lånet, og at han vil få en ukelønn på nærmere £350,000 – altså £50,000 mer enn Rooney! Litt i overkant eller. Håper han er verdt det. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Sprøtt at det ikke er nyheter om Fletcher eller Cleverley, mens gode spillere bare forsvinner. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Et spørsmål: Rojo har ikke fått igjennom arbeidstillatelsen sin, men må den være klar før vinduet stenger eller kan det vente? Hvis ikke virker jo den dealen helt totalt blåst, med Nani andre veien og hele pakken! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Fletcher er jo utnevnt til visekaptein, han blir (dessverre). Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Ble ikke Liverpool tilbudt Falcao for 120mill i "leie" + 100mill i lønn for en sesong? 100 millioner i lønn....NETTO... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 (endret) @Corey Trenger ikke å være klar innen vinduet stenger nei. Endret 1. september 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
indahla Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 @Corey Trenger ikke å være klar innen vinduet stenger nei.Sikker? Jeg har hørt noe annet..(men det kan seff være feil) Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Får ikke sendt han på lån til klubber i ligaer der vinduet er stengt, om han ikke får tillatelse da. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Nja.... Ikke for to sesonger siden....Men dette er ikke to sesonger siden..Alt tilsier at det blir meget tett mellom de fire første (Liverpool, Chelsea, ManC og Arsenal). I den rekkefølgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå