Corey Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Flere medier melder at vi har blitt tilbudt Joao Moutinho. Hva tenker folket? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Jeg har troen på ham jeg. Kunne ideelt vert litt yngre, 28åringen. Ikke så verst defansivt heller. Bra allround-spiller. Begynner å bli en meget bra midtbane viss dette går gjennom Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Falcao er en så komplett offensiv spiller som United ikke har hatt siden Ronaldo dro til Madrid. Fart, teknikk, styrke, hodestyrke, pasningsfot osv. Når så man sist Rooney vende bort en mann før han skjøt? Welbeck gjør det oftere enn Rooney, og Welbeck tilbringer store deler av sesongen på benken.. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Beste og mest overraskende nyheten jeg har vært borti. Viktigste er å komme innenfor topp 4 igjen. Tror det er Arsenal som har kniven på strupen pr. dags dato. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Moutinho hadde vært fin å få inn han. Carrick, Blind, Herrera, di Maria og Moutinho hadde vært greit nok om vi skal spille 4-3-3 /4-3-1-2 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 har sittet med 280 i puls siden kl 09 når jeg hørte om at det var blitt en enighet om Falcao.. Akkurat nå er jeg sjeleglad for at jeg bor 100m nedenfor Sykehuset. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Aleks Skrevet 1. september 2014 Populært innlegg Del Skrevet 1. september 2014 Han er en pengehore, uten like. han spiller fotball for pengene Har du blitt Arsenal supporter? 17 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Sitter her og lurer litt på hva som har stukket Emils i dag, men så kom eg på at det er mot normalt..... 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Ta denne med en klype salt, men ifølge enkelte er dette flyet som står klart for å ta Falcao til Manchester: Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Jeg skal ikke klage på Falcao altså. Han er helt vanvittig god og vil med engang være den beste spissen vår. Dessverre skulle jeg heller sett at vi hentet forsterkninger på midtbanen og i forsvar heller, og kanskje lot Wilson få prøve seg. Vi har handlet i dette vinduet og jeg er fornøyd. Det er viktig at vi kan få spillerne inn i den nye formasjonen og taktikken. Jeg er så fornøyd nå at jeg ikke helt vet hva jeg skal si. Forventningen til sesonger blir selvfølgelig litt høyere når vi handler inn spillere av det kaliberet som vi gjør, men jeg holder beina plantet godt på bakken og tror at topp 4 blir veldig veldig tøft i år uansett. Det kan ta en sesong til før vi er med i kampen om tittelen og topp 4, men sånn må det bare bli. Fy flate for en tropp ve begynner å få. Nå må de bare lære seg hverandre å kjenne 2 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Er det verdt å betale £20M for å låne han en sesong? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Det kommer an på hvor bra han gjør det. Var uansett snakk om £6m-£12m. Noen som nevnte noen høyere sum? Er nok lett verd 10mp viss han presterer pari Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Rykter på et helt nytt nivå Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 (endret) @Petter Fjæstad Har Arsene Wenger og Radamel Falcao nettopp lurt hele verden?! Det antatte flyet med Falcao stiger ned mot London... #2fx #2pl #dld Flyet: http://www.flightradar24.com/C56X/4384480 Endret 1. september 2014 av Leaf Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Dette blir bare dummere og dummere!! ? Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Hadde vært for sykt om det var tilfelle. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Et fly av typen Hawker 800XP har akkurat tatt av fra flyplassen i Nice. Dette er samme flytypen som fraktet Di Maria til Manchester. Ryktes at det er dette flyet som har Falcao ombord. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Oh Lord, silly season nærmerer seg slutten, ser jeg. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Er det verdt å betale £20M for å låne han en sesong? Er det opsjon på kjøp så blir jo kjøpsprisen betydelig redusert da. Men det har vært ryktet langt lavere priser enn det der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå