Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha kjøp nå for faen en stopper og dm. nå er det fullstendig FM i United, selv om det i og for seg er jævla moro. Bør jo vinne kamper 5-4 fremover

Glemmer folk at problemet har vært like sterkt fremover på banen i 2014? Greit, Rooney var glimrende en periode i fjor høst, men United har scoret 41 mål på 29 offisielle kamper i kalenderåret 2014. Legg til at 30 % av de målene kom i de tre kampene mot Newcastle, Aston Villa og Norwich, så står vi igjen med 29 mål fordelt på de øvrige 26 kampene.

Det er vel cirka like mye som Ronaldo gjorde alene for Real Madrid i samme periode.

Endret av LimeCanes
Lenke til kommentar

Liverpool-fans: "Dere har ikke CL å lokke med, derfor får dere ikke noen bra spillere".

Ed Woodward: "OK, hei Di Maria og Falcao".

Verdens største og deiligste klubb gjør som de vil, uten et CL her eller der :) Så kan de kose seg med Lambert så mye de vil.

Må gjerne tro at Falcao er sinnssykt god, men han lever utrolig mye på navnet sitt. Han er en pengehore, uten like. Greit at han er god, men både Rooney og RvP er bestefaren til Falcao når det kommer til ferdigheter.

Lenke til kommentar

Jaja det har du helt rett i - men jeg tror mye av det stammer fra en helt vanvittig RÆV midtbane. Blind, Herrera og Di Maria kan nok endre på det :)

Ja, det tror jeg også

Hvis noen hadde sagt at vi kom til å hente disse i april så hadde jeg ledd!
Shaw
Herrera
Rojo
di Maria
Blind
Falcao på lån
Jeg kan godt ha inn en Carvalho-type på midtbanen, men fy fillen! Jeg er fornøyd! Helt sykt!
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ønsker en DM inn før vinduet stenger. Da får vi flere kort å spille med siden Blind kan spille i veldig mange posisjoner.

Vi har handlet inn så forbanna mye kvalitet i dette vinduet at jeg skal ikke klage, men jeg ønsker enda en ren DM! Skulle likt å sett en leder i forsvar også, men det er nok ingen til salgs på vinduet siste dag :)

E:Leif.

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Liverpool-fans: "Dere har ikke CL å lokke med, derfor får dere ikke noen bra spillere".

Ed Woodward: "OK, hei Di Maria og Falcao".

Verdens største og deiligste klubb gjør som de vil, uten et CL her eller der :) Så kan de kose seg med Lambert så mye de vil.

Må gjerne tro at Falcao er sinnssykt god, men han lever utrolig mye på navnet sitt. Han er en pengehore, uten like. Greit at han er god, men både Rooney og RvP er bestefaren til Falcao når det kommer til ferdigheter.

For noe tull etter alle kunstens regler.

Lenke til kommentar

Hvorvidt Falcao er oppskrytt kommer helt an på hvor god du mener han er. Jeg ser på statistikken hans i tre gode ligaer, der han totalt står med noe sånt som 0,85 mål pr. kamp.

At han spiller fotball for pengenes skyld er også bare vås. Ingen spillere blir så gode om de spiller for pengene. At han har en agent som sikrer han mest mulig gunstige avtaler er en annen sak, men Falcao er først og fremst fotballspiller fordi han liker å spille fotball.

Og at Rooney, som egentlig ikke er i besittelse av en eneste egenskap i verdensklasse som en spiss skal ha, og Van Persie som har vært skadet/ute av form i ett år, er bedre alternativer enn Falcao som spiss, er også bare vas. Jeg kan gå med på at Robin Van Persie er en like god eller bedre spiss i toppform, men Wayne Rooney er ikke i nærheten engang. Kanskje som AMC, ja, men som ren spiss er Falcao dobbelt så god som Rooney.

Lenke til kommentar

Pengehore er selve definisjonen på de fleste spillerne Chelsea har signert de siste ti årene. Det er først nå at det begynner å jevne seg litt med tanke på klubben faktisk har litt meritter å vise til og er et stabilt topplag som kjemper om de jeveste titlene hver sesong. Så som Chelsea-supporter ville jeg vært forsiktig med en slik uttalese ;)

Om Falcao kommer på lån og bøtter inn mål for oss, så gjør det ikke noe om han gjør det for pengene. Selvsagt er det fint når klubben har spillere som brenner for klubben, men ikke alltid er det godt nok. Har ingen tvil om at spillere som Evans, Welbeck, Fletcher og Cleverley elsker United, men nå er nå fotballen den gang blitt sånn at man trenger å hente inn utenlandske klassespillere også, for å bli best.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Begynner å bli litt riper i glasset på ytterdøra nå. RvP skadet, Hernandez på vei bort. Bare Rooney og Welbeck igjen. Rooney har ikke prestert godt nok og da står vi bare igjen med Welbeck som har spilt lite.

Falcao er ingen dårlig signering om vi henter ham på lån, men jeg ville ikke ha betalt mer enn £40m for ham ettersom han først og fremst har vært mye skadet det siste året og han er 28 år.

Burde uansett ikke bruke mye penger på en spiss når situasjonen på midtbanen er som den er. Fletcher, Cleverley, Fellaini og Carrick er ikke gode nok. Ihvertfall ikke Fletcher og Cleverley.Forhåpentligvis kan Fellaini blomstre litt. Carrick er vel skadet. Alderen tar igjen.

Lenke til kommentar

Hernandez bekreftet til Madrid. Hadde ikke sett for meg at RM skulle hente en benksliter hos United, så blir spennende å se om han får spilletid der.

Falcao er overraskende, men kan være viktig hvis RvP blir ute lenge. Dog foretrekker jeg en ung spiss som kan bli lenge i klubben, RvP og Falcao er vel det man kaller midlertidige løsninger.

Lenke til kommentar

Var heldig og fikk se Falcao spille for Atletico Madrid på Vicente Calderon i fjor vinter. Det var en kamp mot Espanyol. Han scoret på straffe den kampen, og Atletico vant 1-0. Men jeg har knapt sett en lignende spiller live. Fysikken hans er ekstrem, det virket nesten som om han var en meter høyere enn alle andre på banen. Han har også enorm fart, noe hverken Rooney eller RVP har lenger.

Chicharito ut og Falcao inn er en knallbra plan, spesielt nå som RVP ser ut til å måtte operere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...