Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, hva synes vi om at Foster drar? Hvis dette hadde skjedd før sesongen, hadde jeg vært uenig. Men jeg mista sansen for han da han gang på gang slapp inn unødvendige mål i VDS' fravær.

 

PIG har imponert meg denne sesongen, men jeg synes likevel vi burde skaffe oss en ordentlig keeper i sommer. VDS har kanskje en sesong igjen i seg, mens PIG enda er litt urutinert. Hvis både VDS og PIG av en eller annen grunn skulle bli skadet samtidig, har vi dårlig deknikk i mål. Amos har alt annet enn imponert for Molde på starten av sesongen, Heaton virker lovende, men har sett altfor lite av både han og Zieler til å danne meg en mening om dem.

Lenke til kommentar

At Foster drar gjør meg personlig lite og ingenting. Han beviste ved flere anledninger at han var veldig rotete som keeper (Tevez, Arshavin osv). Eneste jeg håper på er at di eventuelle 6 mill. pund går rett i transfer-boka til SAF. Isåfall har vi vel roughly 86 mill. pund å handle for :innocent:

 

PIG var før denne sesongen slik som Foster er for meg nå, en som hadde gjort meg lite og ingenting om han dro. Men di kampene han sto ble jeg sykt imponert. Han er sjeldent reflekssterk og forstår spillet bedre i forhold til, feks. hurtig igangsetting.

 

Eneste svakheten hans slik jeg ser det er kommunikasjon med den bakre fireren. Dette er selvfølgelig en veldig essensiell del, men ikke umulig å rette opp i.

Lenke til kommentar

Fy faen!

 

Fergie har akkurat sagt dette i et intervju i New York:

 

There may be one signing and maybe we'd like to get a good player to the club, of course, but it's not easy in the present day climate and I've nothing definite to tell you because we're still assessing whoever's available and the difficulties in terms of who you'd bring in.

 

Link

 

Dette betyr vel teknisk sett det alle har trodd, at Ronaldo pengene ikke er eller har vært tilgjengelige.

Signerer vi kun en spiller i sommer, kommer jeg til å bli forbannet misfornøyd! Selv om det blir Frank Ribery til 650 mill!

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Kjøper vi Ribery så blir jeg misfornøyd! Men skjønner ikke hvorfor du er så sur... Det er ikke slik at vi må bruke penger. Og nå har vi vunnet ligaen 3 år på rad og i år var vi et poeng, masse skader spesielt i forsvaret og noen dårlige dommeravgjørelser fra å vinne igjen. Å bruke £80M vil rett og slett ikke lønne seg.

 

Hvis jeg kunne valgt om å bruke alt på en eller flere spillere kontra å bruke noe til kjøp og noe til å betale ned gjeld så hadde jeg ikke vært i tvil. Nei - bytt ut Berba til sommeren så blir jeg fornøyd.

Lenke til kommentar

Jeg mente selvfølgelig ikke bokstavelig at vi skal bruke 650 mill på Ribery eller noen spillere for den saks skyld.

Hovedgrunnen til at jeg er sur er at signalene fra OT har vært at vi trenger et par-3 nye signeringer iløpet av sommeren. Rooney har gått ut å sagt han føler det er tungt å spille som enslig spiss (siden Berba dilter rundt midtsirkelen), og SAF har vel ymtet frempå flere ganger at vår stall skal rustes opp til neste år.

 

Slik jeg ser det trenger vi en i hvert ledd, en SPISS (!!!), en i sentralt midtbaneledd (Gourcuff eller hvordan det staves kunne jeg tenkt meg, eller i det minste spillertypen) og en høyrebekk da Raphael, Brown og Neville sikkert har delt drypp for mange ganger.

 

Og ja, jeg vet at vi har hentet Chicarito og Smalling, og jeg vil selvfølgelig elske at vi henter 2 så unge spillere som vil utvikle seg til verdensklassespillere. Poenget er at jeg ikke makter en til sesong som årets, da hele verden så at vi trengte en potent goalgetter i tospann med Rooney selv om ha bøttet inn mål.

Lenke til kommentar

Bayern styret har sagt at det er 1000% sikkert at ribery spiller for FC Bayern til neste sesong, uansett om han skriver under ny kontrakt. Så da må andre klubber bare konkurere om å gi han best mulig kontrakt når Bayerns går ut. Ser ut som Ribery blir den neste Ballack for bayern hehe.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ribery sa vel ifjor at han IKKE ville til England.(Mulig jeg tar feil, men mintes at han ikke ville til United også).

Zlatan ble kjøpt av Barcelona ifjor, og vil forstette der(sier han selv).

Tror Ferguson kjøper Dzeko, samt Berba selges.(sikkert tilbake til Tottenham.)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Vil ikke ha Ribery uansett hvor dyr eller billig han blir. Zlatan minner meg egentlig litt om Berba og han ønsker jeg heller ikke. Huntalaar (lite sansunlig), Dzeco eller Suarez tror jeg hadde blitt bra. Så sender vi Macheda på lån og beholder Welbeck. Når vi da får alle skadefrie så blir det bra.

Lenke til kommentar

Føler du ikke mente det, tc.

 

I sommer ønsker jeg Zlatan. Villa er bekreftet fra offisielt hold nå, alt tyder på at Zlatan er tilgjengelig. Det er godt mulig han selv ønsker å forbli i Barcelona og bevise noe, men det meste tyder jo på at han må varme benk for Villa neste sesong hvis han ønsker å forbli. Jeg vil tro både Chelsea og City av Premier League-klubbene ligger og snuser på muligheten for å plukke opp den magiske svensken, men jeg mener så absolutt vi bør ta en titt der også. Zlatan er en fenomenal spiss, det har dog vært vanskelig for han og tilpasse seg Barcelonas spillestil, men jeg er helt sikker på at Zlatan kunne blomstret for oss. I tillegg til å kunne gjøre stort sett alt Berbatov gjør med en ball, kan han score enkle mål, langskudd, magiske mål ut av ingenting.

 

I tillegg skal jeg langt fra legge skjul på at jeg ønsker meg en "artist" som briljerer for oss, en spiller som underholder meg. Det viktigste er selvsagt å vinne, men kravstor som jeg er ønsker jeg en spiller som elsker å gjøre ting med ballen. Evig Zlatanist.

Lenke til kommentar

Enige, Jørgen (Fortsatt, det hørse feil ut). Zlatan hadde vært perfekt på mange måter, men hadde han klart å endre spillestillen sin? For det er jo det han evt må, han kan ikke komme hit å forvente seg å være høydepunktet, ihvertfall ikke i starten. Uansett spennende, en av de tingene jeg ønsker mest igrunn :)

Lenke til kommentar

Jeg er egentlig en sterk motstander av Zlatan. Hater vesenet hans og at han må ta så mye plass. Etter å ha lest noen artikler om han har jeg fått et litt bedre syn på han, men det forandrer ikke det faktum at jeg fortsatt misliker han. Om han skulle ende opp hos oss skal jeg gjøre mitt ytterste for å rette på dette, men inntil da er han en spiller jeg misliker på tross av et enormt fotballtalent når han er i form.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...