ahpadt Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Visstnok er Real Madrid nære til å kjøpe Hernandez. Vil ikke være mange spisser igjen siden van Persie må jo operere kneet snart... Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Skal virkelig Hernandez og Welbeck bort? Kan ikke tro det, men er jo sterke rykter om dette. Hvis så skjer må jo United handle en spiss, akkurat det markedet virker jo ganske tørt ref siste 7-10 dagers handler og overganger. Kan ikke skjønne annet en at en av de må bli i klubben. Hadde jeg vært United supporter hadde jeg håpet at Welbeck ble værende. For United`s del så kan de neste 28 timene bli veldig spennende. Kommer det 1-2 klassespillere inn eller har vi sett handlingen bli avsluttet med D.Blind? Hvis Vidal, midtstopper kommer inn + daukjøtt forsvinner så ser det veldig bra ut så fort startelleveren setter seg. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Håper, men tviler. Vanskelig å se om han er spesielt "emotional". Tar aldri slutt. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Tror vi er ferdig med kjøp for denne sommeren. Nå skal et par-tre spillere ut. Vi har fått en midtstopper, en venstreback, en defensiv midtbanespiller, en sentral midtbanespiller og ikke minst di Maria. 11 nye spillere kan ikke bli kjøpt inn på et overgangsvindu. Det skjer mer i Januar. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Skal virkelig Hernandez og Welbeck bort? Kan ikke tro det, men er jo sterke rykter om dette. Hvis så skjer må jo United handle en spiss, akkurat det markedet virker jo ganske tørt ref siste 7-10 dagers handler og overganger. Kan ikke skjønne annet en at en av de må bli i klubben. Hadde jeg vært United supporter hadde jeg håpet at Welbeck ble værende. Chicha forsvinner, og Wilson blir "promoted". Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Jeg er egentlig fornøyd, viss det forsvinner et par til. Synd at Kagawa stikker. Jeg ville heller solgt Mata for £30m, og satset på Kagawa. Drømmen hadde vert Carvalho. Wenger må i alle fall ikke få ham 3 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Hahaha. Jeg tror ikke på det for fem flate øre, men hvem vet. Morsomt rykte uansett. Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Skal virkelig Hernandez og Welbeck bort? Kan ikke tro det, men er jo sterke rykter om dette. Hvis så skjer må jo United handle en spiss, akkurat det markedet virker jo ganske tørt ref siste 7-10 dagers handler og overganger. Kan ikke skjønne annet en at en av de må bli i klubben. Hadde jeg vært United supporter hadde jeg håpet at Welbeck ble værende. Chicha forsvinner, og Wilson blir "promoted". Tror nok det er høyst sannsynlig. Spesielt med tanke på at LvG liker å bruke unge spillere. 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Spørsmål: har vi signert Blind? Har lest at alt er på plass fra offisielle kilder, men har tilgode å se noen offisielle bilder av han. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Det eneste som mangler er vel at det offentliggjøres. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Håper, men tviler. Vanskelig å se om han er spesielt "emotional". Tar aldri slutt. *Vidal was last seen throwing out two garbage bags. Is he clearing his fridge before moving to MUFC?* *Vidal is reported to have gone to the bathroom. Perhaps emptying his bladder before a long flight to England?* 4 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 DOKKAR MÅ VAKNE! INDIANERANE KJEM! Falcao er bekreftet ifra flere hold, på en 1 års låneavtale! Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Om det stemmer, så er det en helt ufattelig fantastisk deal. Chicharito ut ---> Falcao inn er faktisk nok til å tilgi at vi kvittet oss med Kagawa. Vi har sikret oss en spiss som er like god som en RvP i toppslag. Rvp, Rooney, Falcao, Mata, Januzaj, Di Maria. Rent kvalitetsmessig begynner det å se ut som et tøyselag. Med Kagawa i klubben fortsatt hadde vi ligget på Real Madrid-nivå offensivt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Det diskuteres heftig i den generelle rykte tråden... Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Falcao ja, håper han er anvendeligz. Kanskje han kan steppe inn på midten og i bak? 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 The Hoff: du er i fotball forumet nå, ikke sex forumet..... 6 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Wops, lett å blande de to. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Hahahahaha Hahahahaha. Fikk tårer i øynene av de kommentarene der!! Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Bare et spørsmål:Hvorfor er det ikke godt nok med Blind, Di Maria, Herrera og Carrick sentralt på midten? Evt:De Gea Rafael-Jones-Blind-Rojo-Shaw Herrera-Di Maria Januzaj-Falcao-Rooney/Mata Lindegaard Valencia Smalling Carrick Evans RvP Rooney/Mata Ser ganske mye mer ok ut enn det gjorde for tre måneder siden med skadefri stall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå