Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare å fortsette å kverne på, så slipper de han til slutt.

Driter egentlig i hvem som kommer inn på midten. Vidal hadde vært en drøm, men nesten alle vil forsterke oss uansett. Bare det kommer inn noen på midten er jeg fornøyd :)

Lenke til kommentar

Cleverley kan bli en god spiller for 14 av lagene i PL, det er jeg helt sikker på. Han har et ganske ok toppnivå og når han blir satset på kan det godt hende at det endelig løsner opp. Han trenger tid på banen i et trygt miljø, noe han ikke har i United.

Lenke til kommentar

Cleverley kan bli en god spiller for 14 av lagene i PL, det er jeg helt sikker på. Han har et ganske ok toppnivå og når han blir satset på kan det godt hende at det endelig løsner opp. Han trenger tid på banen i et trygt miljø, noe han ikke har i United.

Hehehehehe. Et ganske OK toppnivå :D Det høres så fantastisk labert ut, men det er samtidig helt sant. Toppnivået hans er ikke annet enn "ganske OK"! Må allikevel komme seg opp på det nivået oftere for å bli fast på midtbanen til AV, selv om de ikke har noe å skryte av fra før.

Lenke til kommentar

Tok meg selv i å skrive godt toppnivå først, men jeg endra det før det ble skrevet. Han kan bli en god spiller for mange av klubbene i PL hvis han får tillit og trygghet, det tror jeg virkelig på. Vi har sett flere ganger hva han kan. Jeg ønsker Cleverley alt godt og jeg syns veldig synd på han. Hetsingen fra fansen er vondt å se på og i alle fall når han gang på gang prøver å være tilgjengelig for fansen.

16:00 på MUTV. Spennende i forhold til skader, og om Di Maria blir med.

Hadde vært gøy med Di Maria fra start!!

Lenke til kommentar

Juventus blir ikke å få særlig mer enn 400m for Vidal. £32m + Hernandez er jo helt ok. Han blir nok solgt for rundt £10-12m, Hernandez that is.

For min del kan de godt tilby £40m + Hernandez, men nå er jeg forbanna lei av å rope etter sentrale midtbanespillere hver sesong...

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Han er på Reading nivå. Minner meg om Jay Tabb, En nothing player og jeg elsker at han omsider er på vei bort. La oss kvitte oss med dødkjøtt og gratispassasjerer før vi begynner å bygge nytt. Gjør meg ingenting om vi har en tynn stall denne sesongen, om det betyr at flere av dyngene takker for seg.

Lenke til kommentar

Der er jeg enig med deg. Vi trenger å kvitte oss med flere av de som ikke er gode nok, og bygge for framtiden. Vi har enorme lønnsutgifter til spillere som Anderson, Nani, Hernandez, Cleverley, Young, Fellaini (kanskje, kanskje ikke), Fletcher osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...