banansplitt™ Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Da blir det ikke Vidal på dere i år. Fordi..? 3 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 (endret) I Tyskland ryktes det om en retur for Kagawa. Verken Klopp eller sportsdirektøren deres nekter for at noe kan skje før vinduet stenger. Om Kagawa uansett ikke vil bli gitt noen sjanser på førstelaget av LvG så er det greit for meg. Heller det enn å la ham råtne på benken. Selv om det selvsagt er et stort tap for klubben. Jeg tror virkelig han ville bidratt mer enn Mata, hadde han fått sjansen. For Kagawa sin del burde det ikke være noe tvil. Han vil komme til et bedre lag, gamle lagkamerater, Champions League-fotball, og vil bli spilt i sin foretrukne posisjon. Jeg tror også Dortmund har behov for ham, da de ikke har en skikkelig playmaker. Da kan Reus flytte ut på kanten igjen. Endret 28. august 2014 av Kammizez Lenke til kommentar
Espp Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Enig der, men det er andre jeg heller skulle sett forsvinne enn Kagawa. Håper at det kommer inn et par fjes til før vinduet stenger. Ikke lenge igjen nå. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 I Tyskland ryktes det om en retur for Kagawa. Verken Klopp eller sportsdirektøren deres nekter for at noe kan skje før vinduet stenger. Om Kagawa uansett ikke vil bli gitt noen sjanser på førstelaget av LvG så er det greit for meg. Heller det enn å la ham råtne på benken. Selv om det selvsagt er et stort tap for klubben. Jeg tror virkelig han ville bidratt mer enn Mata, hadde han fått sjansen. For Kagawa sin del burde det ikke være noe tvil. Han vil komme til et bedre lag, gamle lagkamerater, Champions League-fotball, og vil bli spilt i sin foretrukne posisjon. Jeg tror også Dortmund har behov for ham, da de ikke har en skikkelig playmaker. Da kan Reus flytte ut på kanten igjen. Enig. Nok en spiller United har kjøpt tilsynelatende uten noen form for plan for hvordan han skal brukes. Hvorfor i all verden kjøper man en "10-er" og så dytter han ut på venstrekanten? Typisk håpløst prosjekt. SAF var så pokkers kåt på "anvendelige" spillere at nesten hele troppen har blitt en gjeng med nek som kan gjøre en OK, men ikke bedre, jobb flere steder på banen. (Nå aner ingen av oss hva han har vist og ikke vist på treningsfeltet, men forbeholder meg retten til å sleivsparke på diskusjonsforum allikevel). Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Synd at dere har klart å ødelegge et talent på den måten. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Synd at dere har klart å ødelegge et talent på den måten. En liten del av meg blir fornærmet når du skriver det, mens en annen del av meg er enig i påstanden. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Skal ikke mye til for å ødelegge et talent. Bare la dem sitte på benken og spill dem i feil posisjon når de får sjansen og resten skjer av seg selv. Det er synd og skam Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Det var ikke ment som en fornærmelse en gang. Håper han blir solgt tilbake til Dortmund og går karrièren han fortjener. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Da blir det ikke Vidal på dere i år. Fordi..? Ah, selvfølgelig. Siden er jo på italiensk Han har sagt til lagkameratene på Juventus at han blir. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 (endret) Aston Villa are ready to lodge a bid for Manchester United midfielder Tom Cleverley worth around £8 million, according to the Telegraph. Riktignok rykter, men et sikkert tegn på at midtbanespillere forsvinner er jo at det blir henta inn nye imo. Endret 28. august 2014 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Aston Villa are ready to lodge a bid for Manchester United midfielder Tom Cleverley worth around £8 million, according to the Telegraph. Riktignok rykter, men et sikkert tegn på at midtbanespillere forsvinner er jo at det blir henta inn nye imo. I og med at det er Cleverly, så antar jeg det er United som betaler £8mill for at de skal ta han? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Vel vi betaler jo gigantlønna til Nani, så why not? Lenke til kommentar
G27 Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Da blir det ikke Vidal på dere i år. Fordi..? Ah, selvfølgelig. Siden er jo på italiensk Han har sagt til lagkameratene på Juventus at han blir. Det har jo han sagt før, i følge media Lenke til kommentar
blured Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Om han først skal gå ut og si noe til media, så er det ikke så rart at han går ut og sier at han ønsker å bli i Juventus. Det motsatte ville vel strengt tatt vært med på å senke prisen Juventus evnt. kan kreve for han... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Da blir det ikke Vidal på dere i år. Fordi..? Ah, selvfølgelig. Siden er jo på italiensk Han har sagt til lagkameratene på Juventus at han blir. Poenget mitt er jo at det der langt ifra er noen sikker kilde. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 I Tyskland ryktes det om en retur for Kagawa. Verken Klopp eller sportsdirektøren deres nekter for at noe kan skje før vinduet stenger. Om Kagawa uansett ikke vil bli gitt noen sjanser på førstelaget av LvG så er det greit for meg. Heller det enn å la ham råtne på benken. Selv om det selvsagt er et stort tap for klubben. Jeg tror virkelig han ville bidratt mer enn Mata, hadde han fått sjansen. For Kagawa sin del burde det ikke være noe tvil. Han vil komme til et bedre lag, gamle lagkamerater, Champions League-fotball, og vil bli spilt i sin foretrukne posisjon. Jeg tror også Dortmund har behov for ham, da de ikke har en skikkelig playmaker. Da kan Reus flytte ut på kanten igjen. Enig. Nok en spiller United har kjøpt tilsynelatende uten noen form for plan for hvordan han skal brukes. Hvorfor i all verden kjøper man en "10-er" og så dytter han ut på venstrekanten? Typisk håpløst prosjekt. SAF var så pokkers kåt på "anvendelige" spillere at nesten hele troppen har blitt en gjeng med nek som kan gjøre en OK, men ikke bedre, jobb flere steder på banen. (Nå aner ingen av oss hva han har vist og ikke vist på treningsfeltet, men forbeholder meg retten til å sleivsparke på diskusjonsforum allikevel). Hvorfor man dytter han ut på venstrekanten? Kan ha noe med at ligaens beste spiss ble kjøpt inn et par måneder etter Kagawa og at Rooney derfor måtte dyttes ned som #10 istedenfor å spille spiss som han ville gjort om RVP aldri hadde blitt kjøpt. Kagawa passet perfekt inn i United før kjøpet av van Persie, men jeg ville selvsagt valg RVP foran Kagawa om jeg måtte velge mellom de to. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 (endret) Jeg tipper at planen til Fergie var å bruke første sesongen på å spille ham inn i laget og ligaen, for deretter å selge Rooney og plassere Kagawa sentralt, bak Van Persie. Så kom Moyes... Endret 28. august 2014 av Kammizez 1 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Da blir det ikke Vidal på dere i år. Fordi..? Ah, selvfølgelig. Siden er jo på italiensk Han har sagt til lagkameratene på Juventus at han blir. Poenget mitt er jo at det der langt ifra er noen sikker kilde. Jo. Eller, i det minste mye mer sikker enn noen av de andre "kildene" som har uttalt seg om saken i England. Når en i tillegg legger til at United ikke har vært i kontakt med hverken Vidal eller Juventus siden VM så ser det stygt ut. Sabatini er forøvrig en av de mer troverdige journalistene i Italia, han hadde ikke posta dette om det var piss. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Vidal har vært på vei til oss flere ganger ifølge sikre kilder. Han skal visstnok også ha kjøpt seg et hus et par ganger, sagt farvel til lagkameratene 3-4 ganger og antakeligvis ombestemt seg 5 ganger elns. Tror ikke på noe som helst før jeg ser det eller hører det fra offisielt hold. Altså Vidal er Juve-spiller. Det er tydelig at det har vært interesse og at han har vært åpen for å flytte til Manchester (ellers så er det kanskje litt rart at spilleren selv ikke har sagt klart ifra om at han vil dra), men hva som skjer videre vet jeg ikke og jeg gidder ikke å håpe engang. Før jeg ser et bilde av ham som signerer kontrakten så er han fortsatt Juve-spiller. I mellomtiden nyter jeg kjøpet av Di Maria :) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå