Roger Roger Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Fra Fabregas til Fellaini. Fra Vidal til Allen. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Sier ikke nei takk til Allen jeg. Milevis bedre enn Cleverley og Fletcher hvertfall. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 For £20M er det helt greit for meg. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Jeg har ingen tro på at vi selger til dere. Håper ikke det. Det ville jo direkte vært å styrke en konkurrent - som vi atpåtil ikke har solgt en spiller til på 76 år. Nei. Da kan vi heller beholde han på benken selv. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Nå skal det ikke akkurat veldig mye til for å være milevis bedre enn Fletcher og Cleverley. Om ikke vi får Vidal bør vi gå for noe stål, som De Jong. Allen er bare en miniversjon av Carrick med en katastrofal skuddfot. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Komisk at et rykte fra Daily Star i det hele tatt blir diskutert x) 3 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Oddsen på Vidal og Blind signerer for United er temmelig lav nå, kansje noe i det, 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 (endret) Neppe så mye i det annet enn at mange putter penger på det. Men det kan jo være at for eksempel Sky Sports har kilder på det og setter ned oddsen på SkyBet, men det kan også være at de bare vil lure folk til å tro på noe slikt for å få flere som putter penger på det. Businessmode. At du tar feil gjør dem happy. Endret 27. august 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Neppe så mye i det annet enn at mange putter penger på det. Men det kan jo være at for eksempel Sky Sports har kilder på det og setter ned oddsen på SkyBet, men det kan også være at de bare vil lure folk til å tro på noe slikt for å få flere som putter penger på det. Businessmode. At du tar feil gjør dem happy. Muligens noe slikt også. Er vel ikke før de har tatt oddsen vekk at noe begynner å skje. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 The Telegraphs Mark Ogden melder at United har fornyet interessen for William Carvalho. Den 22 år gamle midtbanespilleren skal være verdsatt til rundt £24 millioner.Samtidig skal Louis van Gaal ha gitt Ed Woodward beskjed om å finne kjøpere til Javier Hernandez, Anderson og Shinji Kagawa, men gjerne også til Danny Welbeck og Tom Cleverley dersom det skulle dukke opp noen gode bud. Welbeck skal vi selge, mens fuckings YOUNG ikke er nevnt? Hvis Welbeck selges og Young beholdes, støtter jeg ikke LvG lenger. Helt seriøst. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Young er jo klasse! PLs beste diver. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Young spiller jo fast han nå. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Ja. Det er derfor vi trenger Cuadrado... Eller tror dere di Maria skal spille vingback? Jeg håper på Carvalho inn, og at vi går over til 4-3-3! Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Vet det er youtube, men fy flate for et beist han er. Slår gode pasninger, og ser ut som om han er tofotet. Håper han ender opp hos oss, og ikke Arsenal. 1 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Vi må over til 4-3-3. Spillerne våre ser ikke ut til å være i nærheten av smart nok til å omstille seg til en 3-er bak. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Funker på FM. Med det sagt er nok jeg en mye bedre manager enn Van Gaal, og skjønner at vi trenger et par stoppere til og kvitte oss med Young etc. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Det hadde vært gøy! Håper vi signerer han istedenfor andre engelske klubber. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 (endret) @Espp: Enig, hadde vert kjempekult! Hvertfall viss han ble skikkelig god! Løsningen på midtbaneproblemene våre? Neida... Halleluja, hadde vert fantastisk! Endret 28. august 2014 av noctua_nh-d14 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Da blir det ikke Vidal på dere i år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå