banansplitt™ Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Han er ikke noe talent, han er 25 år om ikke lenge. Ei heller noen lokal gullgutt. Han er lokal. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 (endret) Potensiale hans kan vokse til et talent. Man kan være et fotballtalent selv om man er 30 år gammel. Endret 22. august 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Talent eller ei. Han er en bra spiller i mine øyne. United-fansen vil vel aldri enes angående han. Hvis han stikker håper jeg nesten han går til Spurs/Arsenal og bøtter inn mål. Gutten fortjener det. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Spurs. De havner aldri innenfor topp 4 uansett om de hadde hentet Bale - åh vent.. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Gråter om vi mister Welbz. Vil heller at Chicha (eller kanskje til og med rvp) stikker. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Helt enig med tc47 og dere andre. Welbeck har ekstremferdigheter i farten og arbeidskapasiteten, når/om han klarer å bli en god avslutter så er han blant verdens topp 10 spisser, vil absolutt ikke gi han opp enda. Ser ikke noe problem med at han skal få nok av spilletid denne sesongen, kan heller kvitte oss med Hernandez og alternativt sende Wilson ut på lån om vi ikke skal spille med to spisser denne sesongen. Lenke til kommentar
Quantium Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Han er ikke noe talent, han er 25 år om ikke lenge. Ei heller noen lokal gullgutt. Han er lokal. Han er 23, fyller 24 sent i november. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Han er ikke noe talent, han er 25 år om ikke lenge. Ei heller noen lokal gullgutt. Han er lokal. Han er 23, fyller 24 sent i november. That's funny, because; så han var født i 1990,samme som meg. Jeg har bursdag tidlig på året, og jeg trodde jeg var 25 år. Siden Welbeck er født sent på året så la jeg sammen 2+2 og Welbeck ble 24 år. Jaja, er som å få et år av livet i gave! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Du trodde du var 25 år? Lol 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Alltid vært litt veslevoksen den gutten. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 (endret) Ryktene om Welbeck kommer jo fra en veldig pålitelig journalist. Håper virkelig at Welbeck blir. https://twitter.com/Matt_Law_DT/status/502774107055071232 Vi har allerede en average spiss, hva skal vi med en til? En spiller jeg personlig liker veldig godt. Meget bra arbeids- og løpskapasitet. Han har vist det mot topplag som Real Madrid og City før. Har spilt for mye ving, men beviste i fjor at han kan score mål. Scoret vel omtrent i seks-sju kamper på rad da både RVP og Rooney var skada samtidig og han fikk spille spiss. God fysikk, tror han kan bli et monster hvis han blir bedre foran mål. Fortsatt ganske ung. Også er han fra Manchester. EDIT: Statistikk som viser at Welbeck leverte bra det han fikk spille forrige sesong https://pbs.twimg.com/media/BvtxklwIMAAgOgA.jpg:large Over til rykter igjen: Endret 23. august 2014 av Snikpellik Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Han er en av de mest troverdige og seriøse journalistene i Spania! Ikke overrasket om det blir nr. 7. Forventet egentlig ettersom 11 er opptatt av vår egen gullgutt. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Alltid vært litt veslevoksen den gutten. Lol, men det var ikke det jeg mente. Var bare litt morsomt at han var usikker på sin egen alder xD Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 60 millioner pund for Di Maria. Lol, noen er litt desperate. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 £48m. Definitivt verdt det for et av verdens beste vingspillere! Han var sentral i både Reals CL-triumf (var også BB i finalen) forrige sesong og i Argentinas vei til VM-finalen. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 60 millioner pund for Di Maria. Lol, noen er litt desperate. Har du sett spillermaterialet våres? Og hvis ikke vi skal handle inn en stjernespiller nå, når faen skal vi gjøre det da? 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 60 millioner pund for Di Maria. Lol, noen er litt desperate. Har du sett spillermaterialet våres? Ja. Derfor jeg sier desperate. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Da er det en god ting at vi er desperate. Det får ting igang Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 60 millioner pund for Di Maria. Lol, noen er litt desperate. Har du sett spillermaterialet våres? Ja. Derfor jeg sier desperate. Da var vi vel desperate da vi kjøpte RvP som skjøt oss til gull og da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå