Prusk Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Håper Rafael blir og beviser han er som skapt for RWB-plassen. Han hadde et fryktelig år i fjor, men var en av PLs beste høyrebacker for 2 år siden. Ryktene sier disse har fått beskjed om å finne seg ny klubb: Nani - som forventet Fellaini - som forventet Hernandes - Langt bak i køen - ikke lenger ung og lovende. Bør spille mer eller mindre fast på et lag med mindre konkurranse på topp. Zaha - Prøvd som spiss i oppkjøringen. Tydelig ikke imponert Van Gaal nok til å forsvare plass og lønnsslipp. Anderson - flipping burgers for two seasons already. Rafael - sjokkerende! Kagawa - angivelig fortalt at han er bak Mata og Herrada i køen, men fortsatt ønsket med videre. Cleverley - Fant sannsynligvis ikke frem til møterommet. Ingen nyheter eller rykter om han. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Det eneste som står i veien for at Rafael skal lykkes er skader. Tror han kan gjøre det bra som RWB. Unngår han skader og fortsetter fra der han slapp for to år siden så er han definitivt en fremtidig landslagsspiller. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Det er jo nettopp det vi skal ha. Vingbacker. En vingback burde vel ha bedre defensive egenskaper enn en klassisk ving? Har ikke sett nok på spansk/italiensk fotball til å kunne uttale meg om de defensive egenskapene til Di Maria og Cuadrado, men. Enig i det. Di Maria bør forøvrig ha egenskaper nok også bakover, men mye av grunnen til uttalelsene fra Van Gaal om at United mangler gode vinger handler om å forsvare 3-5-2-systemet han driller inn. Med vinger som Ronaldo/Di Maria ville vi spilt annerledes. Håper heller ikke Rafael forsvinner. Kanskje PLs beste høyreback for to sesonger siden sammen med Ivanovic og Zabaleta. Kom jo også med mange gode bidrag offensivt. Som vingback får han mer frihet til det. Men Valencia er også god nok, bare han skjerper innleggsfoten. Håper også Kagawa og Cleverley blir. Men begge må nok godta å sitte på benken en del, for å komme inn på slutten og bruke løpsstyrken sin. Burde være mulig med Cleverley, han elsker jo klubben og har vært i United siden han var 12. Kagawa er jeg mer usikker på om takler å benkes mye, han er for god til ikke å spille regelmessig på toppnivå. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Med gode vinger ville vel LvG ha prøvd på 4-3-3? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 (endret) Ja, med spillere som Ronaldo/Di Maria/Reus/Bale i troppen ville han nok gjort det. Men han har også uttalt at han lett "konverterer" til 4-3-3 underveis for å endre matchbildet. Gjorde jo det med Nederland i en (eller flere?) kamper under VM. Endret 11. august 2014 av Snikpellik Lenke til kommentar
Espp Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Få inn Blind uansett. Og få inn Humels/Benatia(/vertonghen) i tillegg. og en midtbanespiller eller to. Og Cuardrado/di maria. Bare å kjøre på viss man ikke har noe budsjett! Syns også vi skulle fått inn Hummels, virker mindre å mindre sannsynlig nå, fikk jo akuratt kapteins bindet også.Skulle virkelig hatt en kjempe bak der, hva skjer om Jones eller Evans går ut med skade. Du skrev en feil: Det er ikke "hva skjer om", det er "Hva skjer NÅR" Vi burde få inn to spillere bak (og en på midten). Begynner å bli mer og mer negativ når det gjelder flere spillere. Håper ikke at vi er skuffet når september kommer. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Få inn Blind uansett. Og få inn Humels/Benatia(/vertonghen) i tillegg. og en midtbanespiller eller to. Og Cuardrado/di maria. Bare å kjøre på viss man ikke har noe budsjett! Syns også vi skulle fått inn Hummels, virker mindre å mindre sannsynlig nå, fikk jo akuratt kapteins bindet også.Skulle virkelig hatt en kjempe bak der, hva skjer om Jones eller Evans går ut med skade. Du skrev en feil: Det er ikke "hva skjer om", det er "Hva skjer NÅR" Vi burde få inn to spillere bak (og en på midten). Begynner å bli mer og mer negativ når det gjelder flere spillere. Håper ikke at vi er skuffet når september kommer. Touchè Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 For deres del håper jeg dere får inn en brukbar midtstopper nå som Hummels og Vidal-ryktene er avkreftet. (taes med en klype salt) Gud være med dere om Jones skal brukes som midtstopper.. Kan jo hende han har skjerpet seg, men hadde flere brølere forrige sesong i tillegg til å lage to straffer på tåpelig vis. Blant annet en åpenbar hands. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Så lenge RvP, Mata, Rooney, Herrera, Welbeck osv. produserer flere mål enn vi slipper inn, så bryr jeg meg ikke om hvem vi har som midtstoppere! Jones er litt som Kagawa. Enten er man overbevist om at mannen har enorm potensiale, ellers mener man at han er en hodeløs kylling som ikke passer inn i United. Jeg synes Jones er best som CDM, og mener han burde vært dyrket der. Han gjør litt rare ting som midtstopper. Minner kanskje litt om Luiz i tilnærming som stopper, og det er ikke positivt.. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Jones har ikke fått den utviklingen vi ønsket etter at vi signerte han. I sin første sesong hadde han flere fantastiske kamper, og potensialet lyste. De feilene han gjorde ble litt oversett, da han var ung, noe han fortsatt er. Hans kanskje aller største styrke er egentlig arbeidskapasiteten, eller nærmere sagt viljen til å alltid gi alt. Aldri gi opp. Han er eksplosiv og hissig i spillestilen. Fryktløs, men blir ofte skadet av å hoppe hodeløst inn i taklinger/dueller, noe som er hans største "svakhet". Tror han passer best som stopper i en trio. Selger han seg, er det fortsatt en/to stopper(e) eller eventuelt en vingback som kan ordne opp. På midtbanen er jeg redd han ikke passer helt, da han stresser når han har ballen i bena og sender av gårde svake pasninger. Samtidig har han muligheten til å av og til storme fremover i banen, noe han har en tendens til å gjøre. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Defensiv midtbanespiller eller "støtende" midtstopper. Han springer jo ofte litt "hodeløst" mot ballen, og trenger sikring bak seg. Han passer fint inn i en 3'er bak, det er jeg helt enig i. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Spør du meg kommer det neppe noen nye spillere inn nå, ettersom ingen ting har skjedd på flere uker. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Jones burde være vår Bender. Defensiv midtbane, som spiller de store kampene for å ødelegge for motstanderen. En av hans beste kamper var mot Real Madrid da han hadde frimerke på Ronaldo. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Hva tenker folk om et kjøp av Rojo? Meldes om £15,9 millioner. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Hva tenker folk om et kjøp av Rojo? Meldes om £15,9 millioner. Imponerte meg under VM. Trenger to venstrebacker tilgjengelig. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Han er vel egentlig midtstopper, så siden han kan bekle begge posisjonene er det vel ideelt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Dyrt men nødvendig kjøp. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 16m er ikke så dyrt for en 24 år gammel midtstopper. Han var god, men noe rufsete i VM. Det kan sikkert være fordi han måtte spille venstreback som jeg syns han klarte meget godt med tanke på at han er best som midtstopper Det vil være et fint kjøp, men ikke den lederen jeg ønsker der bak. Håper enda at vi skal kjøpe en med karisma. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 16m er ikke så dyrt for en 24 år gammel midtstopper. Han var god, men noe rufsete i VM. Det kan sikkert være fordi han måtte spille venstreback som jeg syns han klarte meget godt med tanke på at han er best som midtstopper Det vil være et fint kjøp, men ikke den lederen jeg ønsker der bak. Håper enda at vi skal kjøpe en med karisma. Det er vel ikke lenger så mye å velge og vrake i. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Nei, du har nok rett. Vi nærmer oss den tiden hvor det ikke er bare bare å kjøpe de beste spillerne. Skulle man få tilslag for noen av de beste, koster de mer enn det smaker. Blir fornøyd jeg hvis vi hadde fått inn Rojo og Blind, det hadde vært kjempegode signeringer. Satser enda på at vi får inn en midtbanespiller også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå