Step_up Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 slapp av. Jeg trenger da ikke å være i familie med noen av de...Nei, jeg visste det ikke før jeg sjekket. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Er vel nesten så at spillerne fra Sporting kunne hevet vår midtbane. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2010 Skal vi hente tilbake Forlan? Fyren har utviklet seg til en ekte målmaskin! Lenke til kommentar
PSV Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Hadde han ikke vært så "gammel", så kanskje. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2010 Berba lykkelig i United - Bare svake personer blir påvirket av den slags. Tro meg, jeg er lykkelig her. Jeg viser det kanskje ikke, men jeg er veldig glad fordi jeg spiller for verdens største klubb. Godt å høre. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Flytt mannen ned på banen, og la ham trylle med lærkula ! Jeg har tillit til tegneren fra Bulgaria Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2010 Nja, som offensiv midtbanespiller må man jo faktisk jobbe ordentlig defensivt også. Det tror jeg ikke Berba greier 90 minutter i strekk. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 For faen. Hva med å legge Berbatov som en Trequartista (null defensivt ansvar) foran vår defensive kriger (les: Fletcher). Så får vi inn en ny spiss som kan score mål sammen med Rooney. Hadde vært epic. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2010 Foster er ikke langt unna å signere for Bimingham Rått at vi får hele £5m for han da. Det er vel mer enn noen spillere i Tippeligaen er verdt. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Er egentlig veldig greit at Foster går. Han har ikke det lille ekstra som topp keeperene har. Blir han solgt så regner jeg med at vi kommer til å hente inn forsterkninger på den fronten. Noe som er veldig bra. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Hva synes dere om at Foster drar til Birmingham? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Litt synd men tror det er greit for alle parter, ikke minst Ben selv. PIG sto veldig bra i år i forhold til Foster når de først spilte. Ingen av dem er nok gode til fastplass uansett. Og Birm'ham er nok perfekt klubb for Foster. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Liker ikke at PIG er så dårlig i feltet, tenk hvor jævla god han hadde vært hvis felt arbeidet hadde vært bedre.. huff Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Ser at vi linkes til Jack Rodwell, helt prima hvis vi klarer å signere han! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2010 Jeg leste for et par dager siden at han var klar til å signere ny kontrakt. Umulig å vite noe som helst 100 % i silly season. Hadde jo vært helt rått om vi fikk tak i Rodwell. Link til saken. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2010 Anderson + £8.5m for Angel di Maria? Hadde kanskje gått med på det tidligere i sesongen, men akkurat nå er ikke vinger vår første prioritet. Både Valencia og Nani har vært solide, så vi trenger egentlig ingen forsterkninger på den delen av banen foreløpig. Link til ryktet. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Rodwell blir grisedyr om han skal handles. Men han blir sikkert verdt kronasjene med tiden. Mye samme situasjon som Rooney. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Rodwell blir grisedyr om han skal handles. Men han blir sikkert verdt kronasjene med tiden. Mye samme situasjon som Rooney. Kommer jo helt ann på, kan jo hende Ferguson prøver en byttehandel + litt cash. Who knows! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Blir jo like dyrt det sameboe. Verdien den spilleren som evt. skal byttes må jo isåfall representere en sum som man måtte brukt i cash om byttehandel var uaktuelt. Eg mente verdien som united må gi everton blir høy for Rodwell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå