G27 Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Må innrømme at jeg har mistet all tro på en Vidal overgang nå som han ble tatt ut i Juventus' tropp foran deres Asia tour. Litt surt, men forventet. Nå håper jeg alle rykter om Vidal forsvinner med mindre det kommer fra seriøse kilder. Daily Star/Mail/Metro osv kan bare holde seg unna Vidal og United. Er lei alle ryktene. Det samme gjelder Hummels. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Kan skje mye fram til og på deadline day... LVG uttalte jo at han vil fortella dei som ikkje har framtid på privaten etter dei returnere til Carrington. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 (endret) Jaja, bare å glemme han gitt.. Vet dog ikke om det er ekte konto eller ei, men ser uansett ut til å trives. Endret 5. august 2014 av VaporHead Lenke til kommentar
G27 Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 (endret) Ahh,. Det gir en ufattelig deilig frihetsfølelse at Vidal bekrefter at han blir i Juventus. Var lei av alle ryktene. Etter at han ble tatt ut til Juventus' tropp for deres Asia tour tok jeg det som at han ikke kom til å gå noe sted, det kommer ikke som noe sjokk akkurat. Det er en stund siden vi var linket til noen andre sentrale midtbanespillere enn Vidal. Lurer på hva media finner på nå. "Daily Star: Khedira tells Real Madrid he no longer wish to join Arsenal, but prefers a move to Manchester United instead"... Silly, silly, silly, silly season. Men det er jo litt gøyt da. Klarer ikke holde meg vekke fra rykter. EDIT: Sky Sports melder angivelig at Barcelona har lagt inn et bud på Vermaelen. Summen skal lyde på £10 millioner. De er like desperat som oss, så det er fare for at belgieren glipper. Arsenal vil definitivt heller selge til Barcelona, enn til en PL rival. Endret 5. august 2014 av G27 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Da håper jeg vi ihvertfall begynner å se etter en annen. Tydeligvis så ville han ikke kreve en overgang Jaja, maybe next year.. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Sies at kontoen er falsk. Tuttosport påstår ihvertfall det. http://www.101greatgoals.com/blog/transfers/arturo-vidals-instagram-account-is-fake-so-man-united-fans-can-still-dream-on-tuttosport/ Jeg har allikevel ikke tro på denne overgangen. Bare så jævla synd at media fortsatt kan skrive så mange rykter de vil om Vidal og United. Helvete. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Håper de ihvertfall jobber med alternativer hvis Vidal ikke kommer. Orker virkelig ikke et år til med midtbanen vår. Kunne like gjerne ha hentet Pirlo på en ettårskontrakt. Mye bedre enn det vi har. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Hva med De Jong? Rutinert kriger med PL-erfaring og en som van Gaal kjenner godt, hadde sklidd rett inn i laget. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Nei, takk. Vidal kommer. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Hva med De Jong? Rutinert kriger med PL-erfaring og en som van Gaal kjenner godt, hadde sklidd rett inn i laget. Nei. takk. Foretrekker Fletcher. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Vidal har jo tydeligvis lyst til å komme. Det er Juventus som er så sta og gretne. Men sånn er det nok med gamle damer. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Vidal har jo tydeligvis lyst til å komme. Sannsynligvis ikke fakta. Men sånn er det nok med gamle damer. Fakta! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Chile manager Sampaoli: “I know that the main problem in Vidal’s $80m transfer to #MUFC is LVG’s doubt over the improvement of Vidal’s knee” Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Chile manager Sampaoli: “I know that the main problem in Vidal’s $80m transfer to #MUFC is LVG’s doubt over the improvement of Vidal’s knee” Med andre ord så er det bare en godkjenning fra Van Gaal som mangler? Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Selvsagt. Vidal sier ikke nei takk til en solid lønnsøkning og en ny utfordring i England, og Juventus har ikke råd til å si nei til 50 millioner pund for en 27 år gammel midtbanespiller, når de ihvertfall har de tre andre gode midtbanespillere denne sesongen (Pogba, Marchisio og Pirlo). Om vi vil ha Vidal får vi han. Lenke til kommentar
Gjest medlem-316240 Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Tipper 4 spillere forsvinner fra United ( Nani, Hernandez, Cleverly/Kagawa og Anderson) Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Er fornøyd om alle de du nevner forsvinner med unntak av Chicha. Vil fortsatt ha han i stallen. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Slik jeg ser det er midtstopper og sentral midtbane noe vi MÅ ha. Fancy signeringer kan vi godt vente med til neste sommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå