Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Må innrømme at jeg har mistet all tro på en Vidal overgang nå som han ble tatt ut i Juventus' tropp foran deres Asia tour. Litt surt, men forventet. Nå håper jeg alle rykter om Vidal forsvinner med mindre det kommer fra seriøse kilder. Daily Star/Mail/Metro osv kan bare holde seg unna Vidal og United. Er lei alle ryktene. Det samme gjelder Hummels.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ahh,. Det gir en ufattelig deilig frihetsfølelse at Vidal bekrefter at han blir i Juventus. Var lei av alle ryktene. Etter at han ble tatt ut til Juventus' tropp for deres Asia tour tok jeg det som at han ikke kom til å gå noe sted, det kommer ikke som noe sjokk akkurat.

Det er en stund siden vi var linket til noen andre sentrale midtbanespillere enn Vidal. Lurer på hva media finner på nå. "Daily Star: Khedira tells Real Madrid he no longer wish to join Arsenal, but prefers a move to Manchester United instead"... Silly, silly, silly, silly season. Men det er jo litt gøyt da. Klarer ikke holde meg vekke fra rykter.

EDIT:

Sky Sports melder angivelig at Barcelona har lagt inn et bud på Vermaelen. Summen skal lyde på £10 millioner. De er like desperat som oss, så det er fare for at belgieren glipper. Arsenal vil definitivt heller selge til Barcelona, enn til en PL rival.

Endret av G27
Lenke til kommentar

Selvsagt. Vidal sier ikke nei takk til en solid lønnsøkning og en ny utfordring i England, og Juventus har ikke råd til å si nei til 50 millioner pund for en 27 år gammel midtbanespiller, når de ihvertfall har de tre andre gode midtbanespillere denne sesongen (Pogba, Marchisio og Pirlo). Om vi vil ha Vidal får vi han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...