Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er de gode nok defensivt så passer de fint inn. Uansett så tror jeg at han spiller 3-5-2 mest pga at vi ikke har gode nok midtstoppere.

Hvis vi skulle hente en, så ser jeg ingen grunn til å ikke veksle mellom 3-5-2 og 4-3-3 hvis det skulle være nødvendig.

Blir nok neppe primærformasjon på grunn av alle midtbanespillerne våre, men fungerer det, så fungerer det.

Uansett, Januzaj skal ingen steder.

Lenke til kommentar

Helst bare en av dem, helst Vidal. Og en midtstopper + en ving. Trenger ikke å være topp klasse, men jeg tror at Nani blir solgt så en erstatter hadde vært fint. Og når vi er tilbake i det gode selskap så må vi erstatte Young. Har tro på at han bedrer seg i år, men han er neppe United-kvalitet.

Mtp at vi i utgangspunktet kommer til å operere uten vinger så vil jeg driste meg til å påstå at dekningen vår er bra nok der. I en 4-3-3 kan vi i verste fall flytte både Mata, Januzaj, Valencia og Young ut på sidene.

Førsteprioritet bør fortsatt være Arturo Vidal. Han gjør en så stor defensiv jobb at en bakre treer hos oss kan finne på å kjede seg i hjel. Og når han i tillegg scorer mål på bestilling så... ja.

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke helt logikken din. Det er tydelig at United er interesserte og har vært det i en god stund nå. Vidal har ikke akkurat sagt at han ikke er interessert heller. Veldig tydelig at vi fortsatt er en veldig attraktiv klubb. Om han ikke kommer så tviler jeg på at det er fordi han ikke ville.

Bare Liverpool-fans som kan si at Champions League utgjør nærmest 100% av hvor attraktiv en klubb er. Det ble plutselig noe sinnsykt viktig det ene året dere er med i CL og vi ikke er det. Ganske komisk faktisk.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nåja... Her i tråden og liverpool sine tråder har det med CL vært argument mot liverpool hvert eneste transfer vindu... Så tror ikke vi skal ta den tonen.

Nå er det dog forskjell i størrelse på united og liverpool så eg tror forskjellen blir mindre for united med/uten CL enn Liverpool med/uten CL i attraktivitet (nytt ord?)

Men at det ikke er positivt er eg ikke i tvil om.

Lenke til kommentar

Sant det, men de var ute i lang tid og for hvert år uten blir man mindre attraktiv, men dette er vår første sesong på veldig veldig lang tid. At det kan være avgjørende for deres overgangsmål tviler jeg ikke på, men at det plutselig har blitt like avgjørende for våre tror jeg ikke.

Av alt som har stått i media så ser det ut til at Vidal er mer lysten til å signere for oss enn "å pent takke nei". Da hadde han gjort det for lenge siden. Han leser nok avisene han også.

Håper han signerer, men jeg hadde ikke vært villig til å satse noe på det.

Lenke til kommentar

Husker Thiago sagaen. Vi var nok interessert, men media fyrte det opp noe voldsomt. Ikke usannsynlig at media har funnet på 80-90% av Vidal-ryktene også.

This.

Siste ryktet er at vi ikke har tatt kontakt angående Vidal engang, men at det er rykter skapt av spilleren og agenten selv. Grunnen er ukjent, men kanskje mer lønn eller at han vil bort. Jeg begynner å få assosiasjoner med Fabregas i fjor, og jeg nærmer meg stadiet der jeg ikke tror på det i det hele tatt lengere. Like greit, så slipper jeg å bli skuffa hvis det viser seg å være bambus.

Hvis vi skal spille 3-5-2 så burde vi få inn to ekstra midtstoppere og det burde være førsteprioritet.

Lenke til kommentar

Bare for å ha sagt det en gang for alle, vi er mer attraktive enn Liverpool. CL eller ikke. Noen spillere takker nok pent nei til oss fordi de spiller i en toppklubb allerede, og fordi de vil vise seg fram i CL, men de velger heller ikke Liverpool. Vi er en mer verd, vi tjener mye mer penger, vi har vanvittig mye flere fans - vi er verdens største klubb.

Begynner å bli litt lei alt snakket om at vi ikke kan handle spillere. Det er helt klart at noen ikke vil komme til oss, uansett grunn, hvor CL kan være en av dem, men jeg tror vi er mer attraktive i år enn i fjor med tanke på managerbyttet.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Ser ingen grunn til at Vidal skal forlate Juventus til fordel for Liverpool i alle fall. Om CL er så vanvittig viktig for han denne sesongen kan han like godt bli i Juventus.

Hadde i utgangspunktet liten tro på Vidal til United, så fikk jeg litt troa pga. alle ryktene, men nå er jeg pesimist igjen.

Satser på at vi i det minst henter en stopper eller to, det trengs. Midtbaneproblemet er delvis løst med Herrera, men skal vi hevde oss i Europa og vinne PL trenger vi nok inn en spiller ala Vidal i tillegg. Det hadde vært gull verdt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...