blured Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 - United byr 500 mill. for Vidal (VG) Ifølge den italienske avisen Gazzetta Dello Sport skal Juventus ha mottatt et bud på 60 millioner euro, om lag 500 millioner kroner, for midtbanestjernen Arturo Vidal. Det er Manchester United som har lagt inn budet, skriver avisen. Håper så sykt på Vidal, selv om endel uttallelser fra hovedpersonen selv kanskje tyder på at det blir vanskelig å hente han. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Dette han sa om at han ikke drar til Manchester etc er jo bare tull. Vi får vente å se. Vi skal visst smelle 250000 pund i uka i bordet. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Nei, nei, nei. Da må han heller bli i Juventus. Ikke en krone mer enn 150k uka. Vi er nødt til å holde lønningene nede. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 (endret) Vidal er den spilleren i verden jeg tror vil heve oss mest. Om Rooney henter inn tre mill i uka kan Vidal få minst like mye. Er bare å gafle ut det han vil ha om det er antydning til mulighet for å signere han. Endret 28. juli 2014 av Stonemeister Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Tja, United har vel en av de sunnere lønnsbudsjettene. Ikke så mange år siden at vi hadde laveste prosentvise lønnsutgifter i forhold til total omsetning (eller noe slikt). Var vel 47% av budsjettet som gikk til lønninger. Så akkurat det er jeg ikke bekymret over. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Tja, United har vel en av de sunnere lønnsbudsjettene. Ikke så mange år siden at vi hadde laveste prosentvise lønnsutgifter i forhold til total omsetning (eller noe slikt). Var vel 47% av budsjettet som gikk til lønninger. Så akkurat det er jeg ikke bekymret over.Er det ikke bare City som bruker mer enn dere på lønn i PL? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Han snakker i forhold til inntekter. Men jeg stiller meg allikevel skeptisk til å gi nye signeringer astronomiske summer i lønn. Dette reflekterer dårlig på spillerene som allerede er i klubben. Vil nok ikke gå fryktelig lang tid før andre krever høyere lønninger og da har man det gående Lenke til kommentar
Espp Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Helt enig med Benbjo her. Det vil være et elendig signal å sende ut til spillerne. Vi ender til slutt opp i en evig ond sirkel hvor spillerne krever mer og mer. At Rooney får 3 mil i uka er helt vanvittig, og burde ikke vært sant heller. At vi har en sunn økonomi er det ingen tvil om (inntekt vs utgift), men at Young, Nani og Fellaini har rundt millionen i uka er for mye!! Jeg er 100% for Vidal, men ikke for 2.5 mill i uka. Han har laangt under det i Juventus. Ut i fra informasjonen som er å finne tak i, har han rundt 40-46 mill i året. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 SIGN him up, koste hva det koste vil. Imo. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Verdens beste midtbanespiller de siste 3 åra, han er verdt hva en dere kan gi han. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Fellaini, Kagawa, Anderson og Nani ut? Ifølge M.E.N er dei tilgjengelig på markedet. http://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/transfer-news/manchester-united-transfers-shinji-kagawa-7522147 Veldig synd med Kagawa viss han går, har liksom ikkje løsna, men er vel for mange i hans beste posisjon.. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 (endret) Stefan de Vrij signerte for Lazio i går. Det betyr at vi kan stryke han fra listen over potensielle forsterkninger på midtstopperplassen. Skal være ærlig å si at jeg er relativt fornøyd med det. Så ikke på han som noe større talent enn de vi allerede har. Samtidig er vi vel ikke ryktet til så mange midtstoppere, rart nok. Stefan de Vrij, Hummels, Vermaelen. Det er vel de jeg kommer på for øyeblikket. The Times melder at Fellaini er interessert i å bli lånt ut til Napoli. Sannsynligvis med opsjon på kjøp. Prisen skal sies å være på halvparten av det vi kjøpte han for. Ikke rart at prisen gikk ned når han klippet seg for å være ærlig. Endret 29. juli 2014 av G27 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Hummels vil være et ekstremt godt kjøp og Vermaelen vil være et godt kjøp. Vi trenger en kaptein inn bak der, en med erfaring. Driter egentlig i hvem det blir, så lenge vi får inn en leder som kan sette unggutta på plass. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Riktig så frekt det nye ryktet fra Daily Express: - Vermaelen for Nani - Hummels for Kagawa De skriver at det er uten mellomlegg, men det tror jeg neppe. Vi må nok legge noen millioner mellom for å få Hummels. Tror nada på det, men det hadde vært en god deal for oss. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Riktig så frekt det nye ryktet fra Daily Express: - Vermaelen for Nani - Hummels for Kagawa De skriver at det er uten mellomlegg, men det tror jeg neppe. Vi må nok legge noen millioner mellom for å få Hummels. Tror nada på det, men det hadde vært en god deal for oss. Klarer ikke se hvorfor Wenger skulle være interessert i Nani.. Vi har jo haugevis med spillere som spiller hans posisjon. Sikkert like troverdig som Casillas-ryktene etter at Arsenal nettopp har kjøpt Ospina. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Støtter deg der, men herregud hvor glad jeg blir hvis dere overtar han. Skulle han komme tilbake i storform er han jo vanvittig god, men det er sikkert like sannsynlig som med Torres. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Kan hende et change of scenery kunne hjulpet han. Med det sagt vil jeg ikke satse på at det er i Arsenal. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Sier ikke nei takk til Nani heller men han er snart 28 år. Så han spille for Portugal mot Hellas i mai og fytti katta for en spiller! Utrolig god. Hadde likt å sett han et annet sted enn PL egentlig. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Sier ikke nei takk til Nani heller men han er snart 28 år. Så han spille for Portugal mot Hellas i mai og fytti katta for en spiller! Utrolig god. Hadde likt å sett han et annet sted enn PL egentlig. Toppnivået hans er verdensklasse, men kun hver 10. kamp. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Sier ikke nei takk til Nani heller men han er snart 28 år. Så han spille for Portugal mot Hellas i mai og fytti katta for en spiller! Utrolig god. Hadde likt å sett han et annet sted enn PL egentlig. Toppnivået hans er verdensklasse, men kun hver 10. kamp. Veldig ustabil ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå