olehenri Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Har ikke hatt noe å utsette på under mine turer på Old Trafford, fantastisk steming kampene igjennom.Noget ekstremt høyere stemning på 4-3 matchen mot City enn 3-0 mot Spurs. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Rimelig sikker på at hverken Anfield eller Old Trafford er best på stemning. Jeg var på Palace - Liverpool i mai. Palace sin siste hjemmekamp, og en kamp hvor de snudde 0-3 til 3-3. DET var stemning. "TONY PULIS RECORD EY!!!!" Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Stoke - Man Utd er også helt vilt visstnok. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Rimelig sikker på at hverken Anfield eller Old Trafford er best på stemning. Jeg var på Palace - Liverpool i mai. Palace sin siste hjemmekamp, og en kamp hvor de snudde 0-3 til 3-3. DET var stemning. "TONY PULIS RECORD EY!!!!" Stemningen var nok ganske god i Manchester også på det tidspunktet xD 1 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Rimelig sikker på at hverken Anfield eller Old Trafford er best på stemning. Jeg var på Palace - Liverpool i mai. Palace sin siste hjemmekamp, og en kamp hvor de snudde 0-3 til 3-3. DET var stemning. "TONY PULIS RECORD EY!!!!" Stemningen var nok ganske god i Manchester også på det tidspunktet xD På Lillehammer også! 2 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 (endret) WTF Evra til Juventus?? Endret 21. juli 2014 av Alastor Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Forventer at Vidal kommer andre veien nå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2014 Da må det en ny venstreback inn. Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Dette har nå vært varslet lenge. Regner med at vi får inn to forsvarsspillere, men begynner å gå tom for tid når vi også skal ha inn minst en midtbanespiller og gjerne en ving. August blir nok svært travel, nå må Ed levere Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Ryktene om Vidal har blusset opp igjen, samt at det kom rykter idag om at Hummels er done deal, dog rykter vil alltid være rykter. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Trist. Tror Shaw kunne ha lært mye av ham. Han får vel nøye seg med DVDer. Nå må vi også handle inn enda en venstreback. Håper virkelig at Vidal nå går andre veien, ellers er dette salget bare bortkastet tid. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Skal vel sies at dette fort kan bety at andre dealer er på plass for spillere på vei inn, at det er derfor denne handelen nå er gjennomført. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Nå må vi også handle inn enda en venstreback. Håper virkelig at Vidal nå går andre veien, ellers er dette salget bare bortkastet tid. Bortkastet _tid_ ...?!? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Nå må vi også handle inn enda en venstreback. Håper virkelig at Vidal nå går andre veien, ellers er dette salget bare bortkastet tid.Bortkastet _tid_ ...?!?Hvis vi ikke "får" Vidal tilbake så må klubben bruke tid på å hente inn en annen midtbanespiller i tillegg til enda en venstre back (med mindre det allerede er en på vei inn). Situasjonen var grei før. Vi har Shaw, en ung og lovende VB, og vi hadde Evra, antakeligvis backup. Han kunne ha lært bort en ting eller to til Shaw. Fyren var jo et av verdens beste noen år tilbake. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 (endret) Trist å miste Evra, en spiller jeg liker veldig godt. Skulle likt å ha han en sesong til sammen med Shaw. Kanskje den mest joviale fotballspilleren i intervjuer noensinne, og en morsom fyr å ha hatt involvert i United så lenge. Men prestasjonsmessig sang han vel på siste verset de to siste sesongene. Endret 21. juli 2014 av Snikpellik Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Takk gud dere solgte Evra. Makan til cunt 6 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Takk gud dere solgte Evra. Makan til cuntEvra <3 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Takk gud dere solgte Evra. Makan til cunt +1 1 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Fra SkySports. Da velger jeg å ta ryktet mer seriøst enn jeg har gjort til nå. Oddsen for at han joiner United har også gått drastisk ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå