Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"08.20: Ettersom Antonio Conte i går forlot managerjobben i Juventus, skal Patrice Evra ha fått betenkeligheter. Overgangen til den italienske ligavinneren var på det nærmeste klar, men nå skal franskmannen ha bedt om å få vente og se hvem som blir Juves neste sjef etter Conte."

Fra United.no. Håper at han bli da!

Lenke til kommentar

For meg var skuffelsen over at Thiago ble Bayern spiller langt større enn da Cesc ble Chelsea spiller. Følte ikke at Cesc var spilleren vi trengte, nå som vi har Mata. Har dessuten så lyst på Vidal. Hadde Vidal f.eks. endt opp i en annen klubb enn United eller Juventus, da hadde skuffelsen vært enorm.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-316240

Andy Mitten bekrefter at United er i forhandlinger om Arturo Vidal, og at spilleren selv ønsker seg til Man United. :D

Lenke til kommentar

Angående Mitten, så er han er skikkelig United supporter, og noen ganger tror jeg supporterhjertet tar overhånd, og at han da sier det han ønsker aller helst skal skje. Joda, han har nok gode og troverdige kontakter innad i klubben, og jada, han vet mye mer enn oss og regnes som en troverdig kar, men veldig mange ganger har han nevnt at den og den spilleren ønsker seg til United, og United jobber hardt for å få tak i den og den spilleren, uten at spillerne ender opp i United.

Sier ikke at han lyger, men ikke tro at bare fordi han sier at United jobber med en Vidal-overgang, så kommer det til å skje. Forhandlingene kan i så fall bryte sammen, slik som de har gjort med mange andre spillere Mitten har nevnt som "på vei" til United :)

Lenke til kommentar

Så bare at flere nå virkelig tror på overgangen, og prøvde bare å senke forventningene litt slik at ingen tar livet av seg av skuffelse om han ikke signerer. Poenget var, Mitten har mange ganger nevnt at forhandlinger pågår med de største spillerne i verden, men gang på gang har det endt opp med at spillerne han snakker om blir i klubbene sine, eller drar til andre klubber.

Når det er sagt så skal jeg ikke fortelle noen hva de skal tro på, eller ikke.

Lenke til kommentar

Helt sant, bare se på Lucas. Ham var så godt som United spiller, men overgangen ble veltet når det enste som manglet var en signatur. Alt kan skje, selv om vi er langt i forhandlinger.

Skulle vi få Vidal har vi hatt et veldig bra vindu til nå. Ny VB og to nye på midten. Den ene en litt teknisk og offensiv briljant spiller som jeg ikke vet om tar den engelske ligaen, og den andre kanskje verdens beste box to box!

Håper håper, håper og håper. Med Vidal inn har vi god dekning på den sentrale midtbanen. Da mangler vi bare litt i forsvar og en ny ving til å være et komplett lag igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...