Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Manchester United kommer ikke til å prøve seg på Arturo Vidal etter at Louis van Gaal ga beskjed om at han ikke ønsker seg chileneren likevel. Juventus var villig til å la 27-åringen gå for 320 millioner kroner, men nå har den nye United-manageren bestemt seg for at han ikke vil ha Vidal likevel, hevder Daily Mail.

Van Gaal er imidlertid fremdeles interessert i Ángel Di Maria og Mats Hummels, skriver Daily Star. De hevder også at nederlenderen er interessert i Vidal. Uansett, er målet å få plass de fleste signeringene så tidlig som mulig for å være bets mulig forberedt til sesongstarten.

 

 

Daily Mail og Daily Star..........

Lenke til kommentar

Tror nok det er mer sannsynlig at Vidal ikke vil dra eller Juventus ikke vil selge, enn at vi ikke vil kjøpe. Vidal er den perfekte spilleren vil trenger akkurat nå, selv om vi også har henta Herrera.

 

Hummels tror jeg det kan bli vanskelig å anskaffe. Tror ikke han vil forlate Dortmund og de ønsker vel neppe å miste enda en av sine stjerner. I tillegg har vel prislappen blitt bra høyere etter VM.

Lenke til kommentar

Vidal går fram og tilbake i media. Jeg tror ikke noe på det før det koker over av rykter om at vi kjøpt han. Jeg venter i spenning, men er egentlig litt laber.

 

Synd at Di Maria valgte PSG, men jeg mener det var helt riktig at de trakk seg ut (ikke fikk medhold) når beløpet gikk over £40m. Rundt 50 er alt for mye og i tillegg til lønn ville det bli overkill.

 

Håper vi får noen bekreftelser snart, er litt rastløs etter den fine starten på vinduet i år.

Lenke til kommentar

"Ashley Young, Nani, Marouane Fellaini og Wilfried Zaha vil, riktignok ifølge The Express, få beskjed av Louis van Gaal om at de ikke har en fremtid på Old Trafford. Kvartetten vil derfor bli solgt for å finansiere kjøpet av tre nye spillere, deriblant Arturo Vidal."

 

Ikke så pålitelig kilde, men fint om det stemmer. Også fint om en av disse tre spillerne er Hummels.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-316240

Syntes United skal gi Anderson en siste sjanse, til å overbevise i sommer. Ellers ønsker jeg at Nani, Cleverly, Young, Fellaini, Evra, Hernandez og eventuelt Kagawa forlater klubben i sommer, til å frigjøre plass til nye spillere.

Lenke til kommentar

Syntes United skal gi Anderson en siste sjanse, til å overbevise i sommer. Ellers ønsker jeg at Nani, Cleverly, Young, Fellaini, Evra, Hernandez og eventuelt Kagawa forlater klubben i sommer, til å frigjøre plass til nye spillere.

Du vil ta vare på Anderson, men sende Kagawa på dør? Sære sære menneske.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-316240

Kagawa kan brukes i en bytte handel, mot eventuelt Hummels. Anderson vil ingen klubber ha, og kommer trolig til å bli værende i United ut kontrakten.

Lenke til kommentar

Kagawa kan brukes i en bytte handel, mot eventuelt Hummels. Anderson vil ingen klubber ha, og kommer trolig til å bli værende i United ut kontrakten.

Det er tull. Kan garrantere deg at flere klubber i lavere ligaer er interesert i Anderson. Vil tippe at nesten halve Brasil sin eliteserie har lyst på han, toppklubber i Portugal, tyrkiske klubber ser nok på han, og til og med russiske og muligens noen nederlandske klubber. Tyskland er også et land han hadde passet inn i.

Lenke til kommentar

Kagawa kan brukes i en bytte handel, mot eventuelt Hummels. Anderson vil ingen klubber ha, og kommer trolig til å bli værende i United ut kontrakten.

 

"I seen a lot of Kagawa when he was at Dortmund. He was the best player in Germany. I expect the same in Manchester"

- Van Gaal

Tviler på at van Gaal kvitter seg med Kagawa. Han var fantastisk i Dortmund. Da tror jeg heller at han selger daukjøtt og kjøper Hummels dyrere. Tror at Mata og Rooney henger i en tynnere tråd en Kagawa.

Personlig ser jeg gjerne at Rooney stikker. 300k/uka er for mye. Og viss han blir må han ut på kanten, han er ikke vår beste 10er. Da ser jeg heller at vi selger Rooney og får inn en klasseving ala Reus, di Maria eller Geizmann ol

Endret av noctua_nh-d14
Lenke til kommentar

Vi er nå ikke så fryktelig langt fra samme satser i Norge (rundt 55 i fjor mot 75 i Frankrike).

 

Runder ned til 50% for argumentets skyld.

 

Se for deg at en spiller krever én million kroner netto i uken. Med 50% skatt må klubben derfor betale to millioner. I Frankrike eser den summen plutselig opp til fire millioner. Hver uke. Det er dobbelt så mye, så forskjellen på 50% skatt og 75% skatt er ikke "ikke så fryktelig langt fra". Den er faktisk veeeeeeeeldig vesentlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...