Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter Neville på info om hva vi holdet på å handle eller?..

 

 

Mange sier i dag at vi er nærme en underskrift fra Di Maria. Mange melder også at PSG har tenkt å melde seg inn i kampen om underskriften, men flere skriver også at det ikke er så aktuelt for Di Maria å gå til Frankrike. Håper han blir Unitedspiller. En av få spillere som vil stoppe misunnelsen jeg har på Arsenal og Sanchez akkurat nå.

Endret av ESPP
Lenke til kommentar

Real og Barce selger unna stjerner for å frigjøre kapital til årets heteste stjerner. Vi har sett det gang på gang de siste årene. Tviler ikke på at Real vil selge, selv om det er ganske latterlig spør du meg.

- Fabregas + Sanchez = Suarez.

- Özil + Higuain = Bale

- Di Maria + X (Khedira?) = X (James?)

 

Sanchez var en av Barcas beste spillere i fjor og Di Maria en av Reals beste. De bedriver rar sport over der.

Endret av ESPP
Lenke til kommentar

De Gea

Rafael - Hummels - Jones - Shaw

di Maria - Vidal - Herrera

Mata - RvP - Rooney

 

Lindegaard (GK), Rodriguez (LB), Smalling (CB), Carrick (CM), Kagawa (CM?/LW?), Januzaj (LW/RW), Welbeck (LW/ST)

 

Føler meg i det urealistiske hjørnet i dag, and i like it. :wee:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe, akkurat i disse dager skjønner jeg at mange begynner å drømme litt. Vi er linket til 3 spillere i verdensklasse og nesten alle melder at vi forhandler om dem. Vi må bare vente å se hva som skjer, spennende er det iallfall.

 

 

Metro er langt fra troverdige, men når det er såpass mange som melder om det samme begynner jeg å tro litt på det.

Lenke til kommentar

Mange rykter om at er i forhandlinger om Vidal i dag. Mange, chilenske aviser, italienske og engelske sier at vi nærmer oss en deal der.

 

Flere kjente og ukjente kilder sier at vi er veldig interessert i Di Maria og at vi er i forhandlinger. Mange av disse sier også at PSG nesten er i boks og at de stikket av med ham. Trist hvis det skjer, men hadde ikke blitt sjokkert.

Lenke til kommentar

Manchester United are close to finalising a £31.8m deal for Arturo Vidalafter reaching agreement with Juventus over the multifunctional midfielder. Patrice Evra will head to Turin to help Bianconeri fans come to terms with their loss. The capture of the Chilean will come as great relief to Louis van Gaal, after Ángel di María became the latest player to reject United in favour of Champions League football. The Real Madrid forward is set to agree a £50m deal with Paris Saint-Germain.

 

http://www.theguardian.com/football/2014/jul/14/the-rumour-mill-lukaku-reus-liverpool

Lenke til kommentar

Det kommer vel bare fra ryktespalten deres? Hadde det vært skikkelig hold i det ville det vel vært en egen artikkel om temaet tenker jeg. Håper jo selvfølgelig at det stemmer og at vi får Vidal, men virker litt humbug det ryktet der. Blir gal jeg. Vil så gjerne ha Vidal til klubben! :eek:

Lenke til kommentar

Vi er nå ikke så fryktelig langt fra samme satser i Norge (rundt 55 i fjor mot 75 i Frankrike). Vi har en del lavere arbeidsgiveravgift enn i Frankrike. Personskatten i Frankrike er på rundt 50 % av bruttoinntekt. "Arbeidsgiveravgiften" eller det som tilsvarer dette i Frankrike utgjør resten. I Norge er arbeidsgiveravgiften 14,1 %.

 

Det er med andre ord ikke så fryktelig som mange vil ha det til. Veldig mange andre land i Europa har omtrent tilsvarende forhold +- en 15-25 %. Det som virkelig er "problemet" er Monaco som arbeider under helt andre økonomiske forhold, og likevel får konkurrere i samme liga.

 

Hele dette pengedopingtullet er bare fjas uansett. Har man råd til å lønne/kjøpe spillere som er hinsides dyre, så bør man få lov. Det UEFA bør slå ned på er dem som låner penger for å holde følge i pengegaloppen. Som Real, Barcelona, Leeds, og en haug med italienske lag har gjort.

 

Nok om det...

Lenke til kommentar

Di Maria til PSG. Om £50m stemmer, så synes jeg kanskje ikke han helt er verdt så mye...

 

Enig, 50 mill er mye penger, og mtp på financial fair play reglene, så kan det tyde på at PSG planlegger salg for å frigjøre midler, Cavani?

 

Btw, morsomt at avtalen med Adidas er verdt nesten dobbelt så mye som Forbes sin verdisetting av heile Liverpool.. :p

Endret av Ed Hunter
Lenke til kommentar

Manchester United kommer ikke til å prøve seg på Arturo Vidal etter at Louis van Gaal ga beskjed om at han ikke ønsker seg chileneren likevel. Juventus var villig til å la 27-åringen gå for 320 millioner kroner, men nå har den nye United-manageren bestemt seg for at han ikke vil ha Vidal likevel, hevder Daily Mail.


Van Gaal er imidlertid fremdeles interessert i Ángel Di Maria og Mats Hummels, skriver Daily Star. De hevder også at nederlenderen er interessert i Vidal. Uansett, er målet å få plass de fleste signeringene så tidlig som mulig for å være bets mulig forberedt til sesongstarten.


Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...