Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke skeptisk i det hele tatt. Andy Mitten sa i går at vi har 2-3 spillere til som er på vei inn og at klubben nærmet seg signering av dem alle (iallfall 2). Er spent, vanvittig spent på hvem de er. Han er en av få jeg tror på, han sitter med sinnsykt mye informasjon fra innsiden.

 

Tror nok den ene er Vermaelen eller Vrij.

Kan legge til at jeg ikke tror at vi får både Vidal og Di Maria, men kanskje en av dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har vært litt roligere i dag og i går med rykter. Det eneste jeg har fått med meg er at Juventus har kastet seg inn i kampen om Sanchez. Betyr det at de selger Vidal til oss? De har ikke mye penger, så de er avhengige av å selge for å kjøpe stort.

 

Ser at mange på Twitter snakker om £40-45 + Nani for Vidal.

Lenke til kommentar

SKY Italia og andre melder at United har fått et kontant nei på forespørsel om Vidal er til salg. Det er ikke noe sjokk det. Ingen trodde vel at de ville selge sin beste spiller så lett. Vi får se om vi punger ut eller ikke, men jeg syns vi skal la det ligge hvis vi ikke kan få han til en "normal" pris (i dagens fotball).

 

 

Han og flere melder at vi har begynt å snu mot Enzo Perez siden Vidal er uaktuel. Han vant årets spiller i Portugal i år og har også vært helt ok i VM. Sitter ikke med noe informasjon om han, så hvis noen har sett han spille eller vet noe om han, kan de godt dele litt informasjon.

 

Edit: Ser ut til at han er mer offensiv enn defensiv. Han ble omskolert fra å være høyre midtbane til å bli en SM. Litt gammel er han også (28).

Endret av ESPP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...