Benbjo Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Dere har brukt 30+25m ish og så skal dere bruke 40m på Di Maria, 40m på Vidal? Svært skeptisk. 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Jeg er ikke skeptisk i det hele tatt. Andy Mitten sa i går at vi har 2-3 spillere til som er på vei inn og at klubben nærmet seg signering av dem alle (iallfall 2). Er spent, vanvittig spent på hvem de er. Han er en av få jeg tror på, han sitter med sinnsykt mye informasjon fra innsiden. Tror nok den ene er Vermaelen eller Vrij. Kan legge til at jeg ikke tror at vi får både Vidal og Di Maria, men kanskje en av dem. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Om vi ikke ender opp med Sanchez så sier jeg ikke nei til å hente Griezmann. 2 år yngre er han også. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Er det bare meg som ikke vil ha inn så sykt masse spillere? En midtstopper nå så bør det vøre nok. Å bytte hele laget i en engang er ingen garanti for noe som helst, samt jeg føler de mister all sjel på veien. 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Tja, jeg ønsker to til inn. En midtstopper er førsteprioritet og så en SM. Vi har allerede kjøpt en, så hvis det kommer en god ving istedenfor en SM skal jeg ikke klage. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 En midtstopper og enda en midtbane er det som trengs for å kjempe om tittelen. Alt det andre er en bonus. Kanter er neppe prioritet ettersom vi allerede har Januzaj og Valencia. Så får vi håpe Young kommer i form igjen. Og Nani ser bare ut til å bli mer ræva for hver kamp han får spille... Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Eg er meir gira på å få ut mange spelarar før me får inn fleire, alt for mange lønninger med dagens stall + Herrera og Shaw + evt Vidal/Sanchez/Di Maria/Verthongen. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Verthongen er da sterkt overvurdert? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2014 Vertonghen? Dere mener vel Vermaelen? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Vil selv ha inn en ny midtstopper, en ny SM og en ving. Men da må vi selge Young, Fellaini, Nani, Anderson osv. Satser på at vi får solgt noe av dødkjøttet i sommer uansett. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Har vært litt roligere i dag og i går med rykter. Det eneste jeg har fått med meg er at Juventus har kastet seg inn i kampen om Sanchez. Betyr det at de selger Vidal til oss? De har ikke mye penger, så de er avhengige av å selge for å kjøpe stort. Ser at mange på Twitter snakker om £40-45 + Nani for Vidal. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Ser at mange på Twitter snakker om £40-45 + Nani for Vidal. Deal. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Argentina ryker ut i kveld og Di Maria bekreftet til oss på mandag, GO! Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Hva tror dere? http://metro.co.uk/2014/07/07/manchester-united-given-brush-off-by-juventus-over-arturo-vidal-inquiry-4789938/ Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Standardsvar fra en klubb som selger om de får et litt mer lukrativt tilbud. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 (endret) SKY Italia og andre melder at United har fått et kontant nei på forespørsel om Vidal er til salg. Det er ikke noe sjokk det. Ingen trodde vel at de ville selge sin beste spiller så lett. Vi får se om vi punger ut eller ikke, men jeg syns vi skal la det ligge hvis vi ikke kan få han til en "normal" pris (i dagens fotball). Han og flere melder at vi har begynt å snu mot Enzo Perez siden Vidal er uaktuel. Han vant årets spiller i Portugal i år og har også vært helt ok i VM. Sitter ikke med noe informasjon om han, så hvis noen har sett han spille eller vet noe om han, kan de godt dele litt informasjon. Edit: Ser ut til at han er mer offensiv enn defensiv. Han ble omskolert fra å være høyre midtbane til å bli en SM. Litt gammel er han også (28). Endret 7. juli 2014 av ESPP Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Kjøpte dere ikke nettopp Shaw? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Jo, men det er snakk om at Juve kjøper Evra og da har vi ingen andre venstrebacker. Vi ønsker vel to stk som kan spille back Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå