Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sport Witness melder at Angel De Maria et done deal for oss. Real skal åpne lommeboken og kjøpe Rodriguez, og da ofres Maria.

 

Hvis dette stemmer har jeg bare en ting å si: FUCK YEAH!!!!

Maria er en av mine favorittspillene og har hatt en helt vanvittig sesong i Real. Elsker å se han spille, han er en kunstner (selv om han detter litt lett av og til...)

Lenke til kommentar

Jeg gjør noe vanvittig dumt nå, men nå håper jeg! Det hadde vært en helt vanvittig signering. Han kan være den spilleren som tar oss til toppen igjen. Jeg har gått med en klump i magen av alle ryktene rundt Sanchez, og dette gjorde meg vanvittig glad. Håper (desverre, i frykt for skuffelsen som kan komme), men jeg håper at det stemmer!

Lenke til kommentar

Ja, det er det store spørsmålet. Eneste grunnen til at det kan virke som at det blir en overgang er at Presidenten i RM "alltid" ønsker å blidgjøre fansen med å handle inn spillere. Maria blir vist byttet ut med James. Den samme "drittslenginen" som Özil gikk gjennom, der det ble lagt skyld på han, skjer med Maria nå. Så vi får bare vente å se. Jeg har fått forhåpninger!

Lenke til kommentar

Selvfølgelig! Satser på Vidal(eller carvalho ol), en god stopper. Drømmen er hummels, men det skjer vel ikke. Om vi får Di Maria så blir jeg glad, selv om det ikke er like viktig.

 

Jeg vil egentlig ha i både pose og sekk? Og tro om vi ikke får det også?...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...