claes Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Tar gjerne i mot James Rodriguez når vi først er i gang Lenke til kommentar
Corey Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 (endret) Mange medier (utenom di viktigste) melder at vi har "agreed personal terms" med Vermaelen og en rapportert sum på 11 mill pund. + Stefan de Vrij di samme detaljene, bare 8 mill pund. Endret 28. juni 2014 av Corey Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Tar han lett foran Depay! Januzaj og Rodriguez på hver sin kant hadde absolutt ikke skadet! Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Viss det stemmer så syntes jeg at vi kan klare oss uten en "vendensklassestopper" foreløpig. Kan kanskej snappe Hummels elns neste år. Vermaelen er veldig god når han er skadefri og i form. Dessuten er han vel 29(?), og har masse erfaring, så han kan hjelpe de yngre stopperne opp og fram, Evans, Jones, Smalling. Eventuelt Stefan de Vrij viss ryktene stemmer. Og Keane viss han blir førstelagsspiller neste sesong 1 Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Med en lønn på like over 50 millioner kroner i året så er det vel litt tvilsomt å hente ham.. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Det er helt umulig å hente James. Vi har ikke spenn til det. Han kosta 45m fra Porto til Monaco i fjor, og han har en lønn på rundt 50m i året, etter skatt. Siden de ikke betaler skatt i Monaco, kan de med letthet sette lønna hans til 2-2.5 millioner i uka hvis det trengs, noe Manchester United ikke kan konkurrere med. Tror ikke noen klubber har råd til å hente han. Monaco sitter i et forbanna eldorado når det kommer til lønninger for fotballspillere. De har nada skatt, så de er konkurransedyktig som få når det kommer til lønninger. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 (endret) Ryktes at vi startet samtaler med Juventus om Vidal etter at Chile røk ut av VM i går. Jeg sier bare GOGO! Endret 29. juni 2014 av ESPP 2 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Jeg vet ikke hvor bra kilden er(Le10Sport), men han går nok til Real uansett. Dette kommer nok ikke til å skje. Men viss vi får ut mye daukjøtt så frigjør jo det en del lønningspenger. hadde vert digg, men blir vel bare en drøm. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Dere har visstnok kastet dere inn i kampen om Sanchez også, og er favoritter i følge SkySports. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 (endret) Det kommer aldri til å skje. Monaco kan tilby like god lønn som United og CL, i tillegg til at overgangsummen ville vært enorm. Endret 29. juni 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
Corey Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Det kommer aldri til å skje. Monaco kan tilby like god lønn som United og CL, i tillegg til at overgangsummen ville vært enorm. Det er jo en stor sak imellom Monaco og det franske fotballforbundet (??) om at det ikke er fair at di skal få ha slike fordeler. Er visstnok blitt truet med å bli kastet ut av den franske ligaen osv., såvidt meg bekjent. Så kan se for meg at enkelte (falcao og rodriguez) ønsker nye utfordringer. Hvem vil vel tross alt spille foran 1500 tilskuere.... Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Er ikke Rodriguez best som tier uansett? Vi har nok spillere i den posisjonen. Hvis han er (nesten) like god som ving, kunne han selvsagt vært et ålreit kjøp. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Kanskje den beste spilleren vi kan kjøpe. Både med tanke på hva slags spillertype vi trenger, og hvor god han faktisk er uavhengig av det. Fantastisk både defensivt og offensivt. Men jeg har ikke troa på at det faktisk skjer. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Det kommer aldri til å skje. Monaco kan tilby like god lønn som United og CL, i tillegg til at overgangsummen ville vært enorm. Jeg trodde ikke det heller, men du sa jo det samme om Fabregas til Chelsea, så nå begynner jeg å bli usikker. Er ikke Rodriguez best som tier uansett? Vi har nok spillere i den posisjonen. Hvis han er (nesten) like god som ving, kunne han selvsagt vært et ålreit kjøp. Han ville absolutt vert god nok for oss som ving. Og ahn er vel bare 22-23 2 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Er det noe vi ikke trenger så er det å betale minst 50 mill.+enorm lønn for en 10er/ving, som vi allerede har nok av. Han vil også være en skikkelig cockblock for Januzaj. Den eneste jeg vil sprenge banken for er Vidal. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 (endret) Det kommer aldri til å skje. Monaco kan tilby like god lønn som United og CL, i tillegg til at overgangsummen ville vært enorm. Jeg trodde ikke det heller, men du sa jo det samme om Fabregas til Chelsea, så nå begynner jeg å bli usikker. Nei, det begynner du ikke bli. Du prøver bare å være morsom på min bekostning. Ikke lyv. Endret 29. juni 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 (endret) http://www.united.no/nyhetsarkiv/spar-mange-flere-kjop/ Yorke spår at ytterlige 7 spillere kommer til united i sommer. Overkill much. Endret 30. juni 2014 av unitedmann_CFN Lenke til kommentar
Espp Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Får vi inn 2 til, maks 3 - er jeg vanvittig fornøyd. 7 til er overkill deluxe. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Vidal + en midtstopper og vi kan kjempe om gullet. Så får vi heller bruke Januzaj og Valencia på kantene. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Javier Hernandez har visstnok levert inn en transfer request og sa på direkten "jeg vet ikke" når han ble spurt om han spiller i Man Utd neste sesong. Den første klubben som har meldt sin interesse er Tottenham. Hvis så stemmer så håper jeg Woodward gir dem fingeren å sier takk for sist med Berba, Carrick og Fryers! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå