Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Viss det stemmer så syntes jeg at vi kan klare oss uten en "vendensklassestopper" foreløpig. Kan kanskej snappe Hummels elns neste år. Vermaelen er veldig god når han er skadefri og i form. Dessuten er han vel 29(?), og har masse erfaring, så han kan hjelpe de yngre stopperne opp og fram, Evans, Jones, Smalling. Eventuelt Stefan de Vrij viss ryktene stemmer. Og Keane viss han blir førstelagsspiller neste sesong

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er helt umulig å hente James. Vi har ikke spenn til det. Han kosta 45m fra Porto til Monaco i fjor, og han har en lønn på rundt 50m i året, etter skatt. Siden de ikke betaler skatt i Monaco, kan de med letthet sette lønna hans til 2-2.5 millioner i uka hvis det trengs, noe Manchester United ikke kan konkurrere med. Tror ikke noen klubber har råd til å hente han.

 

Monaco sitter i et forbanna eldorado når det kommer til lønninger for fotballspillere. De har nada skatt, så de er konkurransedyktig som få når det kommer til lønninger.

Lenke til kommentar

 

 

Det kommer aldri til å skje. Monaco kan tilby like god lønn som United og CL, i tillegg til at overgangsummen ville vært enorm.

 

 

Det er jo en stor sak imellom Monaco og det franske fotballforbundet (??) om at det ikke er fair at di skal få ha slike fordeler. Er visstnok blitt truet med å bli kastet ut av den franske ligaen osv., såvidt meg bekjent.

Så kan se for meg at enkelte (falcao og rodriguez) ønsker nye utfordringer.

 

Hvem vil vel tross alt spille foran 1500 tilskuere....

Lenke til kommentar

 

Det kommer aldri til å skje. Monaco kan tilby like god lønn som United og CL, i tillegg til at overgangsummen ville vært enorm.

 

Jeg trodde ikke det heller, men du sa jo det samme om Fabregas til Chelsea, så nå begynner jeg å bli usikker.

Er ikke Rodriguez best som tier uansett? Vi har nok spillere i den posisjonen. Hvis han er (nesten) like god som ving, kunne han selvsagt vært et ålreit kjøp.

Han ville absolutt vert god nok for oss som ving. Og ahn er vel bare 22-23

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Det kommer aldri til å skje. Monaco kan tilby like god lønn som United og CL, i tillegg til at overgangsummen ville vært enorm.

 

Jeg trodde ikke det heller, men du sa jo det samme om Fabregas til Chelsea, så nå begynner jeg å bli usikker.

 

Nei, det begynner du ikke bli. Du prøver bare å være morsom på min bekostning. Ikke lyv.

Endret av Mr. Brightside
Lenke til kommentar

Javier Hernandez har visstnok levert inn en transfer request og sa på direkten "jeg vet ikke" når han ble spurt om han spiller i Man Utd neste sesong.

 

Den første klubben som har meldt sin interesse er Tottenham. Hvis så stemmer så håper jeg Woodward gir dem fingeren å sier takk for sist med Berba, Carrick og Fryers!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...