Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Ingen fortjener å bli trakassert og mobbet, nesten uansett hva man har gjort. Å spille dårlig fotball er iallfall ikke en av grunnene til at noen burde mobbes. Det er synd i både Young og Cleverley som har måtte trekke seg unna media og rampelyset pga. United supportere - det er skammelig.

 

Cleverley er en snill, rolig og utadvent gutt som prøvde seg med tett kontakt med fansen. Etter en skikkelig dårlig sesong måtte han slette Twitter-brukeren sin fordi det bare 90% hat og drapsmeldinger, mesteparten fra United supportere (kunne det virke som). Jeg ønsker at begge to skal bli solgt fra Manchester United, men det må da finnes en grense for hva man skal gjøre mot enkeltpersoner. Normal folkeskikk burde være normen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som du gjorde med Fabregas for noe som ikke var hans feil?

 

Jeg tror han var veldig klar over hva han gjorde da han puttet pennen på kontrakten til rivalen av klubben hvor han var kaptein og tilbragte 8 år. Ser ikke helt hvordan du kan sammenligne det med å hetse en spiller som ikke har skyld i noe annet enn å være dårlig. Jeg var uansett langt mindre vulgær, og er villig til å vedde ganske mye på at Fabregas aldri kommer til å se det jeg skrev.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Beklager Rolls'ern, det kan jeg ikke. Det virket dog som du aksepterte det fordi "han hadde skyld i det selv".

 

Vi hater Young de fleste av oss, både pga filming og dårlig spill, men ingen spillere fortjener sånn hets direkte mot seg av egne fans. Det er bare hodeløst av supporterne. Verken Cleverley eller Young. Det er ganske sikkert jævlig ukult for de å lese og vil i mange tilfeller ikke akkurat motivere.

Lenke til kommentar

@knipsolini Skal sies at jeg er svært sjeldent på Twitter. Er selvfølgelig alltid noen som sprer hat, men blant venner og bekjente så er folk rimelig fornøyde så lenge Cleverley ikke spiller. Young derimot vil de fleste bare at han skal dra.

 

Cleverley har ikke gjort noe galt så det er bare synd at han får så mye hhat likevel. Nani har ikke vært god i United på veldig lenge, men så lenge han ikke spiller så ser det ut til at han blir ignorert.

Endret av RollsReus™
Lenke til kommentar

Beklager Rolls'ern, det kan jeg ikke. Det virket dog som du aksepterte det fordi "han hadde skyld i det selv".

 

Vi hater Young de fleste av oss, både pga filming og dårlig spill, men ingen spillere fortjener sånn hets direkte mot seg av egne fans. Det er bare hodeløst av supporterne. Verken Cleverley eller Young. Det er ganske sikkert jævlig ukult for de å lese og vil i mange tilfeller ikke akkurat motivere.

Personlig så har jeg ikke hetset Young slik (kanskje i kampens hete?), jeg synes ikke at hetsingen er riktig, men at den ikke er overraskende.

 

Jeg liker han mindre enn Cleverley, pga filming, men mest fordi selv om han ikke får spille så tjener han irriterende mye penger til å være så dårlig.

 

Husker da han ga bort en VIP plass til noen som trengte det via Twitter. Roste ham for det.

Lenke til kommentar

Hva man skriver her en ting. Hva man skriker til spillerne på banen og faktisk skriver svart på hvitt på Twitter er noe helt annet.

 

Lurer ofte på hva som feiler folk. Klubben man liksom elsker, så skal man liksom hjelpe klubben ved å sparke spillerne som allerede ligger nede. Man blir ikke automatisk en sterkere person selv om man tjener millioner......

 

Folk som over her vil eg helst se at slutter å følge klubben, for slike "supportere" trenger vi ikke.

Samme med piping på spillere under en kamp. Helt håpløst.

http://www.united.no/andy-mitten/herrera/

 

Heeerlig lesning en fredags kveld. Gleder meg bare mer og mer til å se gutten i aksjon! Vi er utrolig heldige som har en så dedikert mann som Mitten også, liker han veldig godt :)

Nydelig. Ingen tvil om ønsket om å spille for United hvertfall!
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

På toppen på ønskelista står uansett Vidal.

 

 

Er det bare jeg som ønsker meg 1-2 verdensklasse midtstoppere før Vidal?

Jeg er rimelig sikker på at LVG kan booste litt sårt trengt selvtillit inn i et par av våre eksisterende midtbanespillere (kagawa, carrick, fletcher, cleverley (ja, jeg vet at Vidal ikke kan sammenlignes med disse)), men vi har tross alt mistet 2 verdensklasse-midtstoppere (i form) og jeg stoler ikke døyten på Smalling/Jones som vårt midtstopperpar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...