Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Herrera og Shaw, altså. Nesten £60 millioner. Ingen av dem vil jeg rangere som "verdensklassespillere" pdd. Da snakker jeg om Vidal, Modric, Ronaldo, Bale, Suarez (æsj), Toure, men potensialet til å vokse seg til slike spillere er heldigvis der. Krysser fingrene for at begge blir kanonsuksess.

Problemet er bare at alle de spillerne du nevner koster over £50m pr stk. Vi trenger såpass mange spillere nå at det kan være greit å ikke handle fra absolutt øverste hylle, eller satse ungt som med Shaw. Hadde satt pris på Vidal, kan t.o.m hjelpe til i form av trøyer hvis det må til! Jeg vil ha han også :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare jeg som ikke hopper i taket her? Ja, flotte signeringer, men jeg venter enda på signeringen som tar oss opp i toppsjiktet igjen.

 

Jeg hopper i taket.

 

To fantastisk signeringer av United, uten tvil. Å hente etablerte verdensstjerner er for dyrt og ofte enda større risikosport enn å gjøre som gjøres nå. Uansett vil jeg si at Shaw og Herrera er av høy klasse begge to, og begge er spillere som bør gli rett inn i startellveren. Dog tror jeg Evra og Shaw vil rullere en del, muligens.

 

Det er slike signeringer vi trenger, selv om jeg aller helst skulle sett vi henta Vidal også. Men det tror jeg er alt for urealistisk å tro på.

 

Herrera vil tilføre midtbanen vår en helt ny dimensjon, og kan fort bli det viktigste kjøpet vi gjør i sommer, selv om det i seg selv å få Shaw er større for min del med tanke på hvilket utrolig talent han er, han er engelsk og allerede knallgod. Venstrebacken går fra å være et problem til å bli et sted vi har en potensiell nøkkelspiller i mange seosnger fremover.

 

Er i ekstase over kjøpene, men også at det faktisk skjer noe, og hvordan det skjer. Spesielt Herrera gikk rolig for seg, og pressen visste lite om hva som var i gjære før han faktisk var på flyet på vei til England. Shaw har det vært mye prat om lenge, men samtidig kom det litt uventet på meg i går da det var snakk om medical og at ting ble på plass allerede i dag. Det er flott. Det beroligger meg at Woodward har gjort en flott jobb og langt på vei motbevist at han er så udugelig som han ble fremstilt som i fjor sommer. Moyes må nok påta seg litt av skylda der og, hehe.

 

Så er jeg spent på hva som skjer videre. Midtbanen trenger muligens fortsatt mer utskiftning. Men det umiddelbare behovet har blitt noe mindre etter Herreras ankomst. Må uansett hentes inn en klassespiller til der, enten i sommer eller neste sommer.

 

Tipper vi henter en stopper og en ving i sommer nå. Vi trenger å få inn en stopper som er god med ball i beina og som har erfaringen nok til å gå rett inn i laget. Rett og slett erstatte Rio Ferdinand. Evans er her, men jeg er skeptisk til han in the long run, og han er mye skadet. Jones eller Smalling som makker til den nye stopperen. En ny ving ønskes også, men behovet er ikke enormt enda. Regner med Adnan holder samme eller mulig enda bedre nivå neste sesong. Valencia er tydeligvis i Van Gaals planer, og jeg tror han kan passe greit inn der. Young er håpeløs uansett, og bør selges. Nani har jeg mistet troa på. Zaha har enda ikke fått sjansen, og bør få være med i troppen denne sesongen og få prøve seg. Cuardado brilijerer for Colombia i VM, og hadde vært en flott spiller å få inn, men blir neppe billig eller lett å få fatt i etter VM nå.

 

Skal jeg tippe så kommer Stefan de Vrij og Memphis Depay inn i sommer. Anderson, Nani og Hernandez blir solgt.. Men vanskelig å tippe.

 

På toppen på ønskelista står uansett Vidal.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

 

Enig, men han er skyld i det selv dessverre.

Dummeste jeg har hørt.

Da vil jeg anbefale deg å lese gjennom dine egne kommentarer.

 

 

Morsomt. Men det er sant at det faktisk er noe av det dummeste jeg har hørt. Hvordan har han skyld i all den hetsingen selv? Fortjener han all den hetsingen bare fordi han er en dårlig spiller? Jeg hadde skjønt det om han hadde skrevet noe a la "I'm the best player in this team by a mile. Fuck all of you. You know nothing", men det eneste han gjør er å ønske de nyeste spillerne velkommen til det han selv kaller den største klubben i verden. Skjønner ikke helt hvorfor han da fortjener å få "cunt", "prick" "You're getting sold" slengt etter seg. Sikkert ikke veldig hyggelig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...