Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Ferdinands nr. 5 er ledig. Vidics nr. 15 er ledig. Vi får se. Kanskje han nøyer seg med et enkelt draktnummer denne sesongen, og tar over Evras nr. 3 neste år, når han sannsynligvis forlater oss.

 

Spent på hvilket draktnummer Herrera og Januzaj får. Januzaj 11 og Herrera 7?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

To store signeringer allerede nå og vinduet har ennå ikke offisielt åpnet :)

 

"Views are my own, not those of @ManUtd"

Han mener bildene?

Jo, det har det. Begynner å bli lei av denne missforståelsen. Det stemmer overhodet ikke. Vinduet åpner 9 juni i England

Det visste jeg faktisk ikke. 1. juli er det som alltid blir nevnt så jeg tenkte at det gjaldt for alle.
Lenke til kommentar

 

 

To store signeringer allerede nå og vinduet har ennå ikke offisielt åpnet :)

 

"Views are my own, not those of @ManUtd"

Han mener bildene?

Han mener at hvis han tvitrer at mora di er heit, så er det hans private mening og ikke Manchester Uniteds offisielle mening.

Oja daså.

Trodde det hadde noe med det som sto i setningen før; at var United-spiller, for det er ikke privat - eller en mening.

Lenke til kommentar

 

To store signeringer allerede nå og vinduet har ennå ikke offisielt åpnet :)

 

"Views are my own, not those of @ManUtd"

Han mener bildene?

 

Jo, det har det. Begynner å bli lei av denne missforståelsen. Det stemmer overhodet ikke. Vinduet åpner 9 juni i England

 

Offisielt åpner ikke vinduet før 1.juli i England, fordi nesten alle spillerne i Engelsk fotball har kontrakter fra 30.06.xx til 30.06.xx, så spillerne kan ikke dra til en ny klubb før 1.juli.

 

Klubbene får lov til å forhandle seg i mellom når alle de offisielle kampene er spilt, men flytter ikke til sin nye klubb før 1.juli. Derav kommer det at den offisielle åpningen er 1.juli i England.

Endret av ESPP
Lenke til kommentar

Fantastisk å få inn to svært spanande spelarar, som begge kan ha ei lang og lysande framtid i klubben. Likevel beklagelig at ein må spy ut så mykje pengar, og spesielt på ein engelsk 18-åring. Greit at han er populær og har stort potensiale, men det er også stor usikkerheit knytt til ein så ung spelar, og då blir summen temmeleg høg. Ville gjerne sett ein strukturert avtale med klausular i høve prestasjon osv, men det ville vel neppe Saints gått med på.

 

Uansett kjekt at det har byrja å skje noko, og at fornyinga no verkelg har kome igang.

Lenke til kommentar

300 mill er vilt. Men å sammenligne med utenlandske handler blir uansett feil. Å ha engelske spillere i troppen er verdt mye for et lag som Manchester United. Og shaw er en spiller som mest sannsynlig kommer til å spille på et høyt nivå i veldig mange år.

 

Men igjen: 300 er sykt.

Lenke til kommentar

Det fikk meg til å tenke på de blå naboene deres. Har de i det hele tatt igjen engelskmenn utenom Hart? Litt offtopic i denne tråden, men. Rart de ikke slenger seg inn i kampen om de største engelske talentene. Det kommer vel bare til å bli strenger og strengere når det gjelder engelske/"egenproduserte" spillere?

Endret av Leaf
Lenke til kommentar

Enig i at £30 mill er veldig mye. Håper bare han tar de rette stegene og kan bli en av verdens beste venstrebacker de neste 10++ årene. Da er han verdt £50 millioner spør du meg. Dessverre kan det motsatte skje også, og han lever ikke opp til forventningene. Risikoen er det, men jeg er allikevel sikker på at han blir en suksess.

 

Herrera og Shaw, altså. Nesten £60 millioner. Ingen av dem vil jeg rangere som "verdensklassespillere" pdd. Da snakker jeg om Vidal, Modric, Ronaldo, Bale, Suarez (æsj), Toure, men potensialet til å vokse seg til slike spillere er heldigvis der. Krysser fingrene for at begge blir kanonsuksess.

Lenke til kommentar

Det fikk meg til å tenke på de blå naboene deres. Har de i det hele tatt igjen engelskmenn utenom Hart? Litt offtopic i denne tråden, men. Rart de ikke slenger seg inn i kampen om de største engelske talentene. Det kommer vel bare til å bli strenger og strengere når det gjelder engelske/"egenproduserte" spillere?

De fikk så vidt fylt opp kvoten i CL i fjor, de måtte bruke noen juniorspillere. Til høsten blir det enda verre siden de må stille med mindre tropp (Straff etter økonomisk misslighold). Noen av Citys aller største stjerner må benkes under hele CL.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...