Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

McClaren vil nok holde på Dzeko og hvis han skulle selge blir det nok til høyest bydende. Dzeko blir ingen billig mann og jeg er usikker på om SAF vil bruke så mye penger på en ny spiss. Det er dog en drøm.

 

EDIT:

Jeg regner nesten med at Dzeko kommer til England i løpet av sommeren. Hans seneste uttalelser tyder på at han foretrekker England, samtidig ble han i år Bundesligas topscorer og har prestert i to sesonger. Etablert på landslager han også nå.

Endret av Jørgen SG
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm, trodde jeg hadde skrevet ett innlegg her. Fant det ikke igjen. vet ikke hvem jeg ønsker meg, men synes at vi trenger en playmaker og spiss. Samtidig håper jeg Eikrem får en bra klubb når han går på lån. Men det blir vel en tysk klubb tenker jeg, eller hva tror dere? I fremtiden hadde jeg gjerne sett både Sætra og Fellah i United. Sætra er jo en stoppertype etter SAF's hjerte og hvem er det som ikke ville hatt Fellah i klubben sin?

Lenke til kommentar

Jeg vil anta Jotun er ironisk, som vanlig. :!:

 

Nja, både og. Kjeksprodusentens sønn har eg aldri hørt om, Fellah har eg vel hørt snakk om. Men de spiller jo i TL? Forklarer det meste...

Kjeksprodusenten heter Sætre, mens denne fyren heter Sætra. Tviler på at det er sønnen til han fyren. Hvis du ikke har hørt om Lars Sætra, da følger du vel lite med på norsk fotball. :p

Lenke til kommentar

Nei, det tviler jeg på egentlig. Vet ikke hvorfor han og Fellah er nevnt i en ryktetråd for United, for de er vel ikke rimelig aktuelle for noen store klubber pdd. :hmm:

 

 

det står rykter OG ØNSKER i topic. hva er det som har skjedd med fet skrift forresten?

 

Jotun:Ja, jeg kunne tenkt meg Sætra til United i FREMTIDEN(som jeg og skrev). Men gjerne ung så United kan utvikle de tidligst mulig. Dette er altså mine fremtidsønsker og Sætra er jo en spillertype etter SAF's hjerte...

Lenke til kommentar

Sætra er en herlig spillertype og det blir spennende å se hvordan han utvikler seg de nærmeste årene og om han tar skrittet ut av Norge før det er for sent (Les: 24 - 25 års alderen). Fellah er spennende, men ujevn i prestasjonene. Jeg håper for hans og for så vidt også Harmeet Singhs del, at de kommer seg ut av Norge så fort som mulig. Jeg er helt sikker på at de begge kunne hatt større utvikling i bedre klubber. Ulempen er selvsagt at man risikerer at disse havner på benken eller på 2. laget og ikke klarer å kjempe seg inn igjen. Når det gjelder basisferdigheter ligger Singh og Fellah milevis foran de fleste i tippeligaen. Dagens ungdom i tippeligaen, kunstgressgenerasjonen, er langt bedre teknisk enn de eldre og det er faktisk mulig å se mot Norge igjen.

 

Ønsker jeg Fellah eller Sætra per dags dato? Jeg kan ikke si at jeg gjør det. I fremtiden? Jeg tror Fellah kan bli en stor spiller, men Sætra har jeg dessverre liten tro på at noen gang vil nå det nivået som man trenger å holde for å spille for Manchester United.

Lenke til kommentar

Det var mange som ikke trodde Eikrem skulle skrive proffkontrakt med United. Hva skjedde?

Men hvorfor tror du ikke på Sætra? Briljerer i TL 18 år gammel, hvis jeg ikke tar feil(har ikke sett Godsetkamper i år). I tillegg så er han er spillertype etter SAF's hjerte, så er jo en sjanse for at han kan bli å se i United-trøye...

Lenke til kommentar

Fra RedCafé (forumet altså):

 

Manchester United manager Sir Alex Ferguson and Arsenal manager Arsene Wenger are ready to battle Real Madrid for the signature of Rennes playmaker Yacine Brahimi according to reports in the French press.

 

Brahimi, 20, a former French U-20 international of Algerian descent has spent the season on loan at Clermont foot, impressing scoring 7 goals in 29 appearances for the club attracting a number of top European scouts. Arsene Wenger and Sir Alex Ferguson have been tracking the player for over a year, however Real Madrid have made contact with the player to showcase their intentions, leaving Arsenal and Manchester United to make firm offers for the French starlet.

 

Brahimi is a graduate of the prestigious Clairefontatine Academy as well as spending a year at the Camp des Loges, Paris Saint-Germain’s Youth Academy, and has gained a reputation as one of the future leading lights of French football. Brahimi turned down offers from a number of top European clubs to sign an Elite contract with Rennes and has attracted a host of European clubs, with Arsenal and Manchester United both continuing to monitor the youngster.

 

The youngster is aware of Real's interest and told fichajes.com:

 

"I heard about the interest of Real but now it's not my priority. For now there is nothing concrete, I want to take things one step after another.

 

"In the future anything can happen."

 

Brahimi’s agent confirmed to Sport.co.uk before the last transfer window that Arsenal were keen on the playmaker:

 

“We have had no contact from any big clubs, it is just rumours. Yacine is just concentrating on his football, He is on loan at Clermont Foot, and contracted to a great club in Rennes. He doesn't want to move at this moment in time as he wants to play football every week, and further his development.

 

“He is a massive fan of Arsene Wenger, and would love to work with him. However, he wants to play one or two more seasons in France.”

 

http://www.youtube.com/watch?v=01cIfsBr_L0&feature=player_embedded

 

Virker god teknisk, men fy faen så liten han var. :!:

Lenke til kommentar

Det var mange som ikke trodde Eikrem skulle skrive proffkontrakt med United. Hva skjedde?

Men hvorfor tror du ikke på Sætra? Briljerer i TL 18 år gammel, hvis jeg ikke tar feil(har ikke sett Godsetkamper i år). I tillegg så er han er spillertype etter SAF's hjerte, så er jo en sjanse for at han kan bli å se i United-trøye...

 

Eikrem har vært meget god på reservelaget så det kom ikke som noe sjokk når han ble tilbudt proffkontrakten, men det er mange i den generasjonen som har fått kontrakt og det betyr ikke nødvendigvis at de kommer til å få førstelagsopptredener for det. Eikrem har hard konkurranse når det gjelder å skulle bryte seg frem og jeg er ikke sikker på om han er foran Matt James i køen en gang. Når du sier at Sætra er en spillertype etter SAF's hjerte går jeg utifra at du mener det fordi han er spillende, men av det jeg har sett så langt av Sætra virker han ganske "tung" i kroppen og han er langt fra den eneste spillende stopperen i verden. Når vi har råd til å la en mann som Gerard Pique forlate United (en mann som for øvrig er blant verdens tre beste spillende stoppere) så kan jeg ikke se for meg Sætra i United-drakten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...