AllFather Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Er det ikke trist å ha Carrick på laget? Har aldri fremstått (i mine øger) som en som hører hjemme på et topplag. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Grattis med Shaw, virker som om den er bankers. Evra har et år igjen av kontrakten? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Jepp, han fornyet med et år i vår. Fantastisk karesmatisk type! Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Jepp, han fornyet med et år i vår. Fantastisk karesmatisk type! Er vel han som tar over kapteinsbindet? Lenke til kommentar
G27 Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 (endret) Jepp, han fornyet med et år i vår. Fantastisk karesmatisk type! Er vel han som tar over kapteinsbindet? Med RvP i troppen? Tviler. Men at han tar visekapteinsbindet, det tror jeg kan skje. EDIT: (Fra United.no) SISTE: The Guardian følger nå opp med påstanden om at den obligatoriske legeundersøkelsen av Shaw ble gjennomført og bestått allerede torsdag kveld. Endret 27. juni 2014 av G27 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Er det ikke trist å ha Carrick på laget? Har aldri fremstått (i mine øger) som en som hører hjemme på et topplag. Han var jo fantastisk i 12-13-sesongen da vi vant gull. Kåret til beste spiller av den skandinaviske supporterklubben. Har vært fast på laget og vunnet PL mange ganger, kommet seg til og spilt tre Champions League-finaler og vunnet en av dem. Så at han har hørt hjemme på et topplag har han definitivt bevist. Men at han kanskje begynner å synge på siste verset nå er jeg enig i. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Ser ut til å bli en bra sommer Hadde vært fint med en midtstopper pluss en ving også. Da tipper jeg vi til og med kan kjempe om tittelen igjen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Da kan det se ut som Shaw er klar for United. Har endret bioen sin på Twitter i alle fall. Veldig skuffet over at han valgte United. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Fake. Gå inn på profilen hans, står ikke noe der. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Egen screenshot? Står berre Joined August 2011. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Da har han redigert det vekk. Jeg sjekke det selv for 10 minutter siden og da sto det Latis postet. Så han har fjernet det NÅ. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 (endret) Det kan forklare saken, hvis ikke er det noen som har Photoshoppa litt Endret 27. juni 2014 av Snikpellik Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2014 Tok screenshot selv ja. Han har sikkert fått beskjed av klubben om å fjerne det helt til det blir bekreftet. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 For noen fantastiske dager dette har vært. Herrera ble klar i går og Shaw i dag. Kanskje Woodward ikke er så ubrukelig som alle her inne har påstått? Jeg er ihvertfall strålende fornøyd, og tror det kommer flere spillere inn før sesongen starter Lenke til kommentar
G27 Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 For en start på helgen! WOW! Dette er så sinnssykt herlig! Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Få inn Vidal nå som neste signering sammen med en stopper så blir dette bra. 2 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Det blir bare bedre og bedre. To kjempekjøp og begge i posisjoner hvor vi trenger forsterkninger. Håper bare at Shaw lever opp til en vanvittig pris, og at han blir en topp spiller! Er veldig spent å se hvilken andre spillere vi får inn, tror ikke det er over nå Lenke til kommentar
claes Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Draktnummer tror dere han tar/får? 23 som han har på England og hadde i Soton er jo Cleverleys Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå