G27 Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Fantastisk. Da var sommerens første kjøp unnagjort. Veldig fornøyd Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Vet veldig lite om fyren, men utifra beskrivelsene så høres han ut som en box-to-box spiller. Ballvinner som også kan bidra framover. Høres ut som en god makker til Carrick. Neste midtbanekjøp burde da være en Carrick-erstatter. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Herlig!! Er han god nok defensivt til å bli plassert på midten sammen med Carrick a? Har ikke sett mye av Bilbao akkurat. Spørsmålet er vel heller om han passer på midten sammen med spiller x. Carrick er over the top for lengst og fortjener ikke en fast plass på midten lenger. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Aldri galt med en Box-to-box spiller. Veldig spennende. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Så er spørsmålet, hvem har skaffet seg best spiller idag:Fernando - Manchester City Ander Herrera - Manchester United Gode signeringer begge to, men mener at vi har sikret oss en bedre spiller som har prestert over flere sesonger, og spilt på høyere nivå. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Har du sett mye av nevnte spillere? Håper ikke du baserer dette på skrytevideoer fra tube. Uansett tror jeg United har sikret seg topp kvalitet utifra hva jeg leser om Ander. Gleder meg til å se han i aksjon. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Luke Shaw skal gjennomgå medisinsk test ila kvelden rapporteres det. Lenke til kommentar
claes Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Sky Sports BREAKING NEWS: Manchester United have agreed a fee in region of £30m for Southampton's Luke Shaw. Medical will be completed tomorrow. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Lenke til kommentar
Espp Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Imponert hvis vi får inn 2-3 spillere før vinduet åpner. Da kan det virke som at Woody begynner å få dreisen på jobben sin. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 (endret) Det engelske overgansvinduet åpner ikke offisielt før 1 juli, men klubber kan forhandle seg i mellom midnatt samme dag (eller neste arbeidsdag) som siste offisielle kamp er ferdigspilt i serie/cup. Endret 26. juni 2014 av ESPP Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 http://abload.de/img/woodymuk6o.gif 5 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Han er vel mest brukt i 10'er-rollen er han ikke? . Nei. Hva baserer du dette på? Har spilt nærmest eksklusivt i 10'er-rollen i 2013/14. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 (endret) Han er vel mest brukt i 10'er-rollen er han ikke? . Nei. Hva baserer du dette på? Har spilt nærmest eksklusivt i 10'er-rollen i 2013/14. Litt usikker på hvor du tenker at 10er-rollen er i en 4-3-3? Han har vel spilt høyre midtbane i en treer sentralt. Edit: I andre formasjoner har Herrera spilt høyre kant eller en av to sentrale på midten, ut i fra alle kamper jeg har sett i alle fall. Endret 26. juni 2014 av ESPP Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Da trenger vi en SM til og en stopper. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Og en ving. Ser jeg Valencia og Young starte i mer enn COC-kampene neste sesong får jeg drypp. 2 Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Han er vel mest brukt i 10'er-rollen er han ikke? . Nei. Hva baserer du dette på? Har spilt nærmest eksklusivt i 10'er-rollen i 2013/14. Litt usikker på hvor du tenker at 10er-rollen er i en 4-3-3? Han har vel spilt høyre midtbane i en treer sentralt. Edit: I andre formasjoner har Herrera spilt høyre kant eller en av to sentrale på midten, ut i fra alle kamper jeg har sett i alle fall. Har aldri sett karen spille, men etter hva jeg har lest så er han midtbanespiller veldig gode deffansive egenskaper, samtidig som han kan storme frem og være offansiv. Noen har nevnt "blanding av Scholes og Butt" når de snakker om hvilke type midtbanespiller Herrera er. Har ikke sett noe om denne 10er rollen. Det viktigste jeg har lest er vel det faktumet at han er nøyaktig det United trenger på midtbanen per dags dato. Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Herrera blir beskrevet som "litt lik Modric" av Petter Veland Lenke til kommentar
G27 Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Han er vel mest brukt i 10'er-rollen er han ikke? . Nei. Hva baserer du dette på? Har spilt nærmest eksklusivt i 10'er-rollen i 2013/14. I følge WhoScored sin statistikk, ja, men det er fordi de ikke teller indreløper som en "egen" posisjon. Så ettersom han er så mye med offensivt har de satt han opp som offensiv midtbanespiller. Tror jeg da. Selv har jeg ikke sett noe av Athletic Club i år, så jeg kan ikke uttale meg utover det. Lurte også på om han hadde spilt offensiv midtbane/10'er rollen når jeg så på WhoScored. Herregud så happy jeg er i dag. 5 timer med søvn, men det var ikke noe problem å stå opp kl. 5. Det første jeg tenkte på var signeringen av Herrera, og ryktene om at Shaw straks kan bli klar han også. Det gleder meg. De Gea Rafael - Jones - Smalling - Shaw Herrera - Carrick Mata - Januzaj Rooney RvP Allerede ser startelleveren veldig lys ut (om Shaw signerer). Mener fortsatt at vi trenger enda et kort på midtbanen, i tillegg til en midtstopper. Ving synes jeg ikke vi trenger å forsterke med mindre Kagawa skulle selges. Da er det faktisk bedre å erstatte han med en ving, i stedet for enda en 10'er. Så må vi få solgt noen flere også. Vidic, Ferdinand, Anderson og Young ut? Kanskje forsvinner Hernandez/Nani også? Regner ikke med at både Kagawa, Young, Nani og Hernandez skulle forsvinne altså. Men en eller to er nok på vei ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå