Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper for guds skyld dette ikke blir eneste midtbanespilleren vi får. Trenger et beist som Vidal sentralt også. Gjerne Carvalho men ryktene rundt han har stilnet ei stund..

 

Hva skjer med Anderson? Blir vel solgt til Fiorentina han?

Fiorentina blir ikke å bruke oppsjonen på Anderson, tror han blir å dra til Portugal eller Brasil, muligens Tyrkia.

Lenke til kommentar

Nå antar jeg at det ikke er så enkelt som at Woodward selv avgjør hvor mye han kan bruke på hver enkelt spiller, men at han av styre får klarsignal og at de bestemmer pris per enkelt spiller. Det som er Woodward sin jobb oppi dette er vel å forhandle frem en pris som ikke overgår summen som er satt av klubben.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Du må da skjønne at prisen på Fellaini var totalt skivebom og altfor høy, og at ledelsen i Man Utd selvsagt er klar over dette? Da fortsetter man ikke å by overpris. "Argumentene" om at "fordi Luiz, Carroll og Fellaini ble hentet for fantasisummer så er jo x spiller verdt MINST så mye" er noe av det dummeste jeg har lest. Man fortsetter ikke med idioten.

Lenke til kommentar

20 mill for han og klausuler som kan utløses i framtida er helt ok. Da får de ekstra betalt hvis han blir god og ikke en krone ekstra hvis utviklingen stagnerer. Hvis han blir en topp spiller og holder i 15 på førstelaget, er 34 mill helt ok. Men bare med klausuler.

Lenke til kommentar

For £34M så finnes der rimeligere alternativer, og når det trengs flere forsterkninger enn en så synes jeg det er bedre å finne ett rimeligere alternativ på vb.

 

For all del, Shaw er en ekstremt spennende spiller, så sier ikke nei takk. Men heller inn flere forsterkninger enn en overpriset en.

 

Nå kommer jo med all sannsynlighet Herrera inn, og da har vi fått på plass en av to nødvendige forsterkninger sentralt på midten.

 

En VB henter de garantert nå som der kun er Evra igjen, med mindre der er noen unge lovende som er i klubben eller de går over til å spille med tre bak.

 

Håper de henter Depay som virker svært lovende, så kan de kvitte seg med Young og eventuelt Nani på kantene.

 

Det er merkelig at det er så få spillere som linkes bort i fra klubben. Hadde trodde at både Fellaini, Cleverley og Fletcher skulle vært på god vei bort på denne tiden.

 

Men nå er vi ikke kommet til Juli en gang, så jeg er ikke veldig bekymret enda :)

Lenke til kommentar

Tradisjonelt sett er det smart å styre unna VM-sensasjoner som ikke har mye annet å vise til i internasjonal fotballsammenheng. VM er ikke av like høy kvalitet som klubbkampene, med tunge bein på slutten av en lang sesong + langt svakere motstandere (jfr Iran, Costa Rica, Australia etc).

 

Jeg er glad vi går etter et par spillere som har vært lengre på radaren i et par uker. Asamoah Gyan og Karel Poborsky var også helt rågode i sluttspill, men gjorde det ikke veldig bra i sine respektive PL-klubber. Bare for å dra et par eksempler jeg kommer kjapt på.

Lenke til kommentar

Regner med at Van Gaal har god peiling hvis han henter noen fra Nederland. Han legger nok ikke bare vekt på hvordan de var vært den siste måneden. Så lenge vi henter noen som kan forsterke laget vårt, bryr jeg meg ikke om hvor de kommer fra.

 

Vi trenger spillere..

Lenke til kommentar

Virker som at Herrera er så godt som gjennomført, noe jeg syns er kjempebra. Spennende spiller som kan bli en viktig spiller for oss i mange år framover! Nå trenger vi en til, så har vi en utrolig solid midtbane!

 

Håper en på venstreback, en midtstopper og enda en midtbanespiller. Det ville vært er godt vindu. At vi gjerne skulle hatt en ving får så være, ønsker en solid midtbane først. I stort sett alle kamper vi har tapt de siste årene et det midtbanen vår som har vært ræv, og som har blitt overkjørt av andre lag.

Lenke til kommentar

Nå trenger vi en til, så har vi en utrolig solid midtbane!

 

Fare for at ordet "utrolig" betyr noe annet i din ordbok enn i min :roll: Utrolig er for meg Vidal og Modric :D Men ja, poenget ditt er jo at midtbanen blir solid og vil være i en annen verden enn det vi har hatt de siste sesongene, og det er på en måte utrolig i seg selv.

 

Gleder meg til sesongstart nå. Kommer til å smake godt med en slik signering.

Lenke til kommentar

 

Nå trenger vi en til, så har vi en utrolig solid midtbane!

 

Fare for at ordet "utrolig" betyr noe annet i din ordbok enn i min :roll:

Det gjør vel egentlig ikke det, men det er kanskje bare min irritasjon og nesten gledesrus som prater. Jeg kan nesten ikke huske sist United kjøpte en sentral midtbanespiller, som har spilt for oss..

 

Det blir vel Carrick for herrens mange år siden. Er så lykkelig hvis vi får inn 1,og jeg tørr nesten ikke tenke på hvilken drikke jeg skal kjøpe hvis vi får inn to! Utrolig eller ikke, god tror jeg den blir uansett! :)

Lenke til kommentar

https://www.youtube.com/watch?v=br1bGTayg0Y

 

Håper håper håper

Forøvrig enig at Shaw prisen er veldig oppblåst, 25 mill hadde smakt bedre.

Edit: Stefan de Vrij i "boks"?

 

http://news.ladbrokes.com/en-gb/football/world-cup/man-united-agree-de-vrij-fee-dutch-stars-follow_201972.html

 

Ladbrokes har iallefall stoppa betting... :/

Endret av Ed Hunter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...