Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres ut som et merkelig kjøp, men gidder ikke whine mer over kjøp denne sommeren. Hvis LvG sier at Morten Berre skal føre oss opp i verdenstoppen igjen, da er det Morten Berre som fører oss opp i verdenstoppen.

 

Nei fuck det. Møkkakjøp. Nådde ikke landslagstroppen til landslaget som gikk på huet og ræva ut først av VM. Og hvorfor i helvete prøvde vi oss ikke på Fabregas når han var tilgjengelig for en enda lavere sum?

 

Tar ikke det med landslagstroppen så "tungt", Spania underpresterte til de grader i VM og er nok den nasjonen som har best spillermateriale (i hvert fall sentralt på midten) tilgjengelig. Iniesta, Xavi, Fabregas, Busquests, m.fl. er i tillegg "un-droppable" grunnet høy status i hjemlandet. En spiller som Mata fikk jo ingen kamper i VM og det er vel ingen som hevder han ikke er United-materiale?

 

Dessuten så må man nok innse at United ikke har samme tiltrekningskraft på spillere som tidligere, og at spillere på nivået til Herrera (dvs. nivået under de største stjernene) er det man må ta til takke med. Mye bra kvalitet der, det er bare det å finne det..

Lenke til kommentar

Sitert fra Nettavisen:

 

- Han er en typisk ballvinner, men det som skiller ham ut, er at han gjør noe konstruktivt med den når han vinner den. Han er en kreativ type som både bidrar offensivt og defensivt. Han er også veldig løpssterk og holder i 90 minutter, er sjelden skadet. Det er en type som har kvaliteter nok til å gå rett inn som en sentral midtbanemakker til Michael Carrick og som jeg tror kan få en veldig stor fremtid i Manchester United, sa Veland om Herrera i fjor sommer.

 

Om det stemmer forstår jeg at vi går for han, og ikke Fabregas. Da virker Herrera som en type vi trenger langt mer. Men jeg mener fortsatt at det ikke bare holder med han.

Lenke til kommentar

 

Høres ut som et merkelig kjøp, men gidder ikke whine mer over kjøp denne sommeren. Hvis LvG sier at Morten Berre skal føre oss opp i verdenstoppen igjen, da er det Morten Berre som fører oss opp i verdenstoppen.

 

Nei fuck det. Møkkakjøp. Nådde ikke landslagstroppen til landslaget som gikk på huet og ræva ut først av VM. Og hvorfor i helvete prøvde vi oss ikke på Fabregas når han var tilgjengelig for en enda lavere sum?

 

Tar ikke det med landslagstroppen så "tungt", Spania underpresterte til de grader i VM og er nok den nasjonen som har best spillermateriale (i hvert fall sentralt på midten) tilgjengelig. Iniesta, Xavi, Fabregas, Busquests, m.fl. er i tillegg "un-droppable" grunnet høy status i hjemlandet. En spiller som Mata fikk jo ingen kamper i VM og det er vel ingen som hevder han ikke er United-materiale?

 

Dessuten så må man nok innse at United ikke har samme tiltrekningskraft på spillere som tidligere, og at spillere på nivået til Herrera (dvs. nivået under de største stjernene) er det man må ta til takke med. Mye bra kvalitet der, det er bare det å finne det..

 

 

Jo, han ble bytta in i Australia-kampen, og scora mål også faktisk

Lenke til kommentar

Snip..

 

Om det stemmer forstår jeg at vi går for han, og ikke Fabregas. Da virker Herrera som en type vi trenger langt mer. Men jeg mener fortsatt at det ikke bare holder med han.

 

Hadde vert gullfint med Vidal i tellegg, men det er vel ønsketenknig. Shaw, en stopper og kanskje han der Sanchez? Han kommer nok viss han får bra betallt, selv om vi ikke har CL. Han er gullegod, fatter ikke at Barca slipper han.

 

1026161_Manchester_United.jpg

 

Så kan vi Bruke Rooney som ving eller sentral midtbansepiller. Viss ikke så håper jeg at vi selger ham

Lenke til kommentar

Dynamo Moskva har bekreftet at Büttner har signert for dem.

 

I en kommentar sier Büttner følgende til FCDynamo.ru:

- Jeg ønsker å spille Champions League-fotball og å vinne troféer. Dynamo har et meget sterkt lag, og jeg er sikkert på at vi vil være med og kjempe om ligamesterskapet allerede denne sesongen. Jeg vet at laget er teknisk godt, og sammen må vi prøve å lykkes.

- Dette er mitt første opphold i Moskva, og jeg trenger familien min her for å etablere meg. Min mor kom over i går, og vi tok en tur rundt omkring i byen, spiste middag på en restaurant, og det hele var en stor opplevelse.

- Ellers, og basert på svømmebassenget her, treningsstudioet og de fine forholdene for golfspill, virker arbeidsvilkårene å være storartet. Jeg er glad for å ha valgt Dynamo, sier Büttner, som i løpet av to sesonger på Old Trafford fikk totalt 28 kamper for Uniteds førstelag.

OBS: I skrivende stund – tirsdag kl. 15.30 – er overgangen ikke bekreftet av Manchester United.

Så da er det vel bare å håpe på at vi får en-to signeringer bekreftet de kommende dagene.

Lenke til kommentar

Det kan vel bety at Shaw er ganske nære?

 

Tyder det sånn ja. Håper på ny stopper. Gå all inn for dyre Mangala frå Porto eller vente på Hummels til evt. neste sommer? Martin Indis har vel og blitt nevnt. Clasie som def. midtbane?

Strootman til nyttår er vel også ein mulighet.

Endret av Ed Hunter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...