Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

 

Chelsea har allerede skaffa seg Fabregas, Liverpool Lambert og mest sannsynlig Lallana http://www.liverpool.no/nyheter/echo-lallana-vil-be-om--f-g-til-liverpool.aspx

 

Som alle andre somrer: Hvor er våre signeringer!?

Trenern vår er litt opptatt med VM, om du ikke har fått det med deg.

 

 

Ingenting å si. LvG har levert ønskelista si for lengst, det er opp til Woody nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ander Herrera (samme fyr som vi prøvde signere ifjor) er visstnok klar for klubben, og spilleren er i England nå for å fullføre medical.

 

Jeg vet ingen verdens ting om denne spilleren, annet enn at han spiller på Bilbao. Han har ikke så bra stats (1 mål på 29 starter i La Liga i forrige sesong). Ryktes at vi slo til raskt da Chelsea ville ha samme mann.

 

Edit: Må jo sies at det er ganske spenstig hvis vi faktisk signerer han med tanke på fjorårets farse med falske representanter for United osv.

 

Edit 2: Hvis vi ikke legger inn bud på denne Memphis Depay, så blir jeg utrolig skuffet! Virker som et kjempetalent, på lik linje med det Hazard var/er.

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Hvem er kilden for dette Herrera ryktet? Blir ikke helt klok på om jeg vil ha han eller ikke. En kompis mener han har hatt noen veldig gode kamper, blant annet mot Barca, men utover det aner jeg ikke hvor stort talent han egentlig er. Er vel 25 år nå også. Veldig viktig brikke i Bilbao og er sikkert bedre enn våre midtbanespillere. Så lenge han ikke blir det eneste midtbanekjøpet så sier jeg "let's buy".

 

Depay frister. Sulten, ung spiller med et stort potensialet. Ingen tvil om at van Gaal ville satset på han. Vi har uansett Januzaj, og et kjøp av Depay må ikke gå ut over Januzaj's spilletid, men det er en lang sesong med mange kamper. Siden vi ikke kommer til å hente spillere som Reus, di Maria og Sanchez, så er Depay kanskje det aller beste alternativet. Håper bare prisen ikke ligger på £25-30 mill. Det er for mye. Særlig når Eriksen gikk for, hva var det, £12 mill?

Lenke til kommentar

Både AS og Marca + en haug andre spanske medier (visstnok) melder det samme.

 

Det sies at summen ligger på 36 millioner euro, som er utkjøpsklausulen hans, noe som tilsvarer rundt 305 mill. Høres helt drøyt mye ut for en spiller som jeg ikke har hørt om engang.

 

Kan dog ikke bli verre enn Fellaini som kom for nesten samme sum.

Lenke til kommentar

Høres ut som et merkelig kjøp, men gidder ikke whine mer over kjøp denne sommeren. Hvis LvG sier at Morten Berre skal føre oss opp i verdenstoppen igjen, da er det Morten Berre som fører oss opp i verdenstoppen.

 

Nei fuck det. Møkkakjøp. Nådde ikke landslagstroppen til landslaget som gikk på huet og ræva ut først av VM. Og hvorfor i helvete prøvde vi oss ikke på Fabregas når han var tilgjengelig for en enda lavere sum?

Endret av banansplitt™
Lenke til kommentar

I følge WhoScored, så har Herrera omtrent kun spilt offensiv midtbane for Athletic Bilbao. Kan ikke se hvorfor vi trenger enda en 10'er. Samtidig skriver de at styrkene hans er blant annet taklinger, nøkkelpasninger og defensive bidrag. Når det er sagt, så er jeg ofte uenig i WhoScored sine spilleranalyser, så legger ikke så mye i det de skriver.

Lenke til kommentar

Er veldig glad Valencia signerte ny kontrakt (late, i know) og at herrera ser ut til å komme! Vi trenger en god sentralt midtbanespiller og det er han! Han kan spille nr 10 ja men han er også god lengre bak i midtbanen! Assists og mål er ikke så viktige stats derifra, er mer completed passes osv som har noe å si.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...