Mr. President™ Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Dere kan få Kolo Toure av oss også, om dere vil.Hvis dere betaler så kan det hende klubben velger å vurdere det. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Det betyr faktisk blind på nederlandsk også (i følge google trans), så ordspillet fungerer på flere språk. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Jaja, så får vi håpe han ikke gjør en Torres hvis han skulle ende opp i United. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Vermaelen?! Jippi (NOT!!!!). Et nytt Fellaini-kjøp altså. Skal FAEN MEG ikke være lov/mulig. Vi skal ha KLASSE/STJERNE-spillere, og så henter vi Vermaelen? Jaja, vi går for topp 10 neste sesong altså? Ed Woodward får det gjort, genial mann! Det er Van Gaal som står bak dette her du. Selv er jeg positiv til Vermaelen. Mye billigere enn Miranda o.l samt til prisen får vi ikke noe bedre hvertfall. Som andre nevner er det andre posisisjoner hvor vi må bruke $$$ Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Vermaelen?! Jippi (NOT!!!!). Et nytt Fellaini-kjøp altså. Skal FAEN MEG ikke være lov/mulig. Vi skal ha KLASSE/STJERNE-spillere, og så henter vi Vermaelen? Jaja, vi går for topp 10 neste sesong altså? Ed Woodward får det gjort, genial mann! Det er Van Gaal som står bak dette her du. Selv er jeg positiv til Vermaelen. Mye billigere enn Miranda o.l samt til prisen får vi ikke noe bedre hvertfall. Som andre nevner er det andre posisisjoner hvor vi må bruke $$$ Personlig er jeg bare i mot at vi kjøper benkeslitere fra andre toppklubber. Greit nok at vi trenger spillere lengre bak. Men da vil jeg heller ha Shaw. Vi har Jones, Evans og Smalling som kan spille i midtforsvaret uansett. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 (endret) Men da vil jeg heller ha Shaw. Vi har Jones, Evans og Smalling som kan spille i midtforsvaret uansett. Ja, for tre midtstoppere er jo nok, og Vermaelen ville definitivt vært tiltenkt en rolle på venstreback. Poenget med et kjøp av Vermaelen ville vært å styrke troppen. Vi trenger 4 midtstoppere i en hel sesong, og siden vi ikke nødvendigvis trenger å prioritere å få inn en av verdens beste midtstoppere, så bruker vi heller en liten sum på en god midtstopper. Vi må bruke penger på sentral midtbane og venstreback. Får vi inn noe annet i de andre posisjonene er det bare flott, men klubben er bygget på god økonomi, og da vil vi aldri få se at vi bruker £40 mill på Hummels, £60 mill på Vidal, £30 mill på Shaw og £50 mill på Reus. Prisene er selvfølgelig bare synsing. Vi trenger verdensklassespillere, men vi får ikke alle inn i år. Håper bare vi får en konge midtbanespiller. Skjønner ikke helt hvorfor vi skulle ha begynt med hylekor om Vermaelen ville vært vårt første kjøp, selv om jeg også ble skeptisk med en gang jeg leste ryktet og måtte tenke meg om. Endret 16. juni 2014 av G27 Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Men da vil jeg heller ha Shaw. Vi har Jones, Evans og Smalling som kan spille i midtforsvaret uansett. ... Ser poengene i alt du skriver. Men et Vermaelen-kjøp gir meg en følelse av at det er der klubben kommer til å legge listen med tanke på transfervinduet i sommer. Nå er det så langt bare et rykte, men fortsatt. Å lese om en slik overgang på mandags-morgenen etter å ha stått opp med feil fot først hjalp ikke på humøret mitt For alt jeg vet kan han ved en mulig overgang vise seg å være gull verdt ved eventuelle skader og karantener. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 ... ... Å lese om en slik overgang på mandags-morgenen etter å ha stått opp med feil fot først hjalp ikke på humøret mitt Been there. Legger ikke skjul på at jeg tenkte det samme som deg de første minuttene, men med nærmere ettertanke er det ikke så dumt å kjøpe en god midtstopper for en mindre sum når andre posisjoner må forsterkes med kanondyre klassespillere. Nå tror jeg ikke Arsenal gir slipp på sin benkede kaptein, særlig ikke til en konkurrent. Men et lignende kjøp for en lignende sum vil være positivt. Ikke misforstå meg, jeg krever som alle andre at vi kjøper en sentral midtbanespiller fra øverste klasse. Er det en posisjon hvor vi bør ha råd til å bruke svære summer for å forsterke, så er det på den sentrale midtbanen. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 En sentral midtbane av øverste klasse holder ikke, vi trenger to. Pdd har vi bare Carrick som kan gjøre en god jobb på midtbanen, og tilogmed han var miserabel forrige sesong. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Er det bare jeg som ikke skjønner hvorfor midtbanen ikke har vært forsterket tidligere? Virker som om det har vært en svakhetspunkt i flere år nå. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Alle lurer jo på det. Underet er jo hvordan SAF klarte å vinne noe som helst blottet for midtbane. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Vel, mange tenker ikke over at det ligger en del uflaks der også. Anderson slo aldri igjennom. Hargreaves presterte ett år før han ble permanent skadet. Fletcher gikk gradene, var god, men endte opp med kronisk sykdom. Cleverley hadde potensiale, men har ikke fått til noe særlig. Pogba, vel, stakk vekk. Scholes kom tilbake. Giggs ble en god midtbanespiller. Powell ble kjøpt for to år siden, og har stort potensiale. Carrick er en type spiller som lett blir oversett og var lenge en hakkekylling. SAF har hatt mange spillere med potensiale til å bli veldig gode, men av forskjellige grunner klarte ingen (bortsett fra Carrick) å etablere seg over lengre tid, og SAF holdt nok litt for lenge fast ved gamlegutta. Man kan jo forstå litt av frustrasjonen til Pogba når SAF heller vil hente tilbake en pensjonert Scholes. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Synd med Pogba (for dere). Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Kjøp, kjøp, kjøp! NÅ! 6 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Vidal og en Carrick som presterer? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Vil gjerne at klubben legger en halv milliard på bordet for Kroos også. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Sanchez kan gjerne forlate Barcelona og ikle seg djevelrødt også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå