Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vermaelen?! Jippi (NOT!!!!). Et nytt Fellaini-kjøp altså. Skal FAEN MEG ikke være lov/mulig. Vi skal ha KLASSE/STJERNE-spillere, og så henter vi Vermaelen? Jaja, vi går for topp 10 neste sesong altså?

Ed Woodward får det gjort, genial mann! :rofl:

 

Det er Van Gaal som står bak dette her du. Selv er jeg positiv til Vermaelen. Mye billigere enn Miranda o.l samt til prisen får vi ikke noe bedre hvertfall. Som andre nevner er det andre posisisjoner hvor vi må bruke $$$

Lenke til kommentar

 

Vermaelen?! Jippi (NOT!!!!). Et nytt Fellaini-kjøp altså. Skal FAEN MEG ikke være lov/mulig. Vi skal ha KLASSE/STJERNE-spillere, og så henter vi Vermaelen? Jaja, vi går for topp 10 neste sesong altså?

Ed Woodward får det gjort, genial mann! :rofl:

 

Det er Van Gaal som står bak dette her du. Selv er jeg positiv til Vermaelen. Mye billigere enn Miranda o.l samt til prisen får vi ikke noe bedre hvertfall. Som andre nevner er det andre posisisjoner hvor vi må bruke $$$

 

 

Personlig er jeg bare i mot at vi kjøper benkeslitere fra andre toppklubber. Greit nok at vi trenger spillere lengre bak. Men da vil jeg heller ha Shaw. Vi har Jones, Evans og Smalling som kan spille i midtforsvaret uansett.

Lenke til kommentar

Men da vil jeg heller ha Shaw. Vi har Jones, Evans og Smalling som kan spille i midtforsvaret uansett.

 

 

Ja, for tre midtstoppere er jo nok, og Vermaelen ville definitivt vært tiltenkt en rolle på venstreback. ;) Poenget med et kjøp av Vermaelen ville vært å styrke troppen. Vi trenger 4 midtstoppere i en hel sesong, og siden vi ikke nødvendigvis trenger å prioritere å få inn en av verdens beste midtstoppere, så bruker vi heller en liten sum på en god midtstopper.

 

Vi må bruke penger på sentral midtbane og venstreback. Får vi inn noe annet i de andre posisjonene er det bare flott, men klubben er bygget på god økonomi, og da vil vi aldri få se at vi bruker £40 mill på Hummels, £60 mill på Vidal, £30 mill på Shaw og £50 mill på Reus. Prisene er selvfølgelig bare synsing. Vi trenger verdensklassespillere, men vi får ikke alle inn i år. Håper bare vi får en konge midtbanespiller.

 

Skjønner ikke helt hvorfor vi skulle ha begynt med hylekor om Vermaelen ville vært vårt første kjøp, selv om jeg også ble skeptisk med en gang jeg leste ryktet og måtte tenke meg om.

Endret av G27
Lenke til kommentar

 

Men da vil jeg heller ha Shaw. Vi har Jones, Evans og Smalling som kan spille i midtforsvaret uansett.

 

 

...

Ser poengene i alt du skriver. Men et Vermaelen-kjøp gir meg en følelse av at det er der klubben kommer til å legge listen med tanke på transfervinduet i sommer. Nå er det så langt bare et rykte, men fortsatt.

Å lese om en slik overgang på mandags-morgenen etter å ha stått opp med feil fot først hjalp ikke på humøret mitt :tease:

For alt jeg vet kan han ved en mulig overgang vise seg å være gull verdt ved eventuelle skader og karantener.

Lenke til kommentar

 

 

...

 

 

...

Å lese om en slik overgang på mandags-morgenen etter å ha stått opp med feil fot først hjalp ikke på humøret mitt :tease:

Been there. Legger ikke skjul på at jeg tenkte det samme som deg de første minuttene, men med nærmere ettertanke er det ikke så dumt å kjøpe en god midtstopper for en mindre sum når andre posisjoner må forsterkes med kanondyre klassespillere.

 

Nå tror jeg ikke Arsenal gir slipp på sin benkede kaptein, særlig ikke til en konkurrent. Men et lignende kjøp for en lignende sum vil være positivt. Ikke misforstå meg, jeg krever som alle andre at vi kjøper en sentral midtbanespiller fra øverste klasse. Er det en posisjon hvor vi bør ha råd til å bruke svære summer for å forsterke, så er det på den sentrale midtbanen.

Lenke til kommentar

Vel, mange tenker ikke over at det ligger en del uflaks der også. Anderson slo aldri igjennom. Hargreaves presterte ett år før han ble permanent skadet. Fletcher gikk gradene, var god, men endte opp med kronisk sykdom. Cleverley hadde potensiale, men har ikke fått til noe særlig. Pogba, vel, stakk vekk. Scholes kom tilbake. Giggs ble en god midtbanespiller. Powell ble kjøpt for to år siden, og har stort potensiale. Carrick er en type spiller som lett blir oversett og var lenge en hakkekylling.

SAF har hatt mange spillere med potensiale til å bli veldig gode, men av forskjellige grunner klarte ingen (bortsett fra Carrick) å etablere seg over lengre tid, og SAF holdt nok litt for lenge fast ved gamlegutta. Man kan jo forstå litt av frustrasjonen til Pogba når SAF heller vil hente tilbake en pensjonert Scholes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...