Jotun Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Så du finner det ikke merkelig at det så godt som kommer ingenting? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Jeg følger ikke mye med på Man United, men det synes jeg ikke er merkelig, nei. Tar det som et tegn på at spillerne innstiller seg på VM på torsdag og har fokus rettet mot det. Så blusser ryktene garantert opp igjen etter mesterskapet. Det var jo snakk om Kroos og lignende da Moyes var sjef, en spiller han påstår han prøvde å hente til klubben nå i etterkant. Men etter at van Gaal ble ansatt så er det jo et helt nytt utgangspunkt, og han vil jo jakte sine egne spillere. Dessuten leder han et landslag ved siden av, så jeg tror rett og slett at overgangsmålene ikke er pekt ut ennå. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Meget mulig. Men litt snodig at ikke engang "fabeloverganger" blir ryktet om United... Lenke til kommentar
indahla Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Vermaelen enige med United: http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/arsenal/10902101/Arsenal-captain-Thomas-Vermaelen-agrees-deal-to-join-Manchester-United-this-summer.html Lenke til kommentar
G27 Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Min første tanke er "For dårlig. Feil mann. Vil ha Hummels, Buhu". Men ved nærmere ettertanke så ville han vært et godkjent kjøp. Relativt erfaren 28 åring, kjenner ligaen, er en ledertype, og selv om han ikke lenger er fast hos Arsenal, så har han vist at han holder nivået, særlig i sin første sesong. Trenger kanskje å bytte beite for å komme opp på toppnivået sitt igjen. Om prisen er så lav som det sies (ca. £10 mill), så er det et greit kjøp til å begynne med. £100,000 i uken var jo litt mye da, men vi tilbyr som oftest god lønn til spillerne. Tror ikke på kjøpet før det er bekreftet uansett. Virker for rart. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Ble ikke helt av den nyheten. God stopper, sannsynligvis topp 2 i stallen om han kommer, men er han det beste vi kan få? Om Vermaelen kommer vil fokuset i hvert fall flyttes over på å forsterke en elendig sentral midtbane, og det er bra. Vi trenger to nye spillere der. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Midtstopperplassen er ikke et sted vi mangler kvalitet, synes jeg. Vi trenger én ekstra, ja, men både Evans, Smalling og Jones holder nivået. Alle tre er unge nok til å bli bedre, særlig Jones. Vermaelen for 10 mill, med god erfaring, tror jeg ikke er et dumt kjøp. Hummels var aldri tilgjengelig uansett, så det er ingenting å grine over. Om Shaw (forhåpentligvis) kommer inn på VB, og Vermaelen som stopper, så ser forsvaret greit ut. Valencia og evt. Varela som backup på RB, så er vi godt dekket. Så var det bare den midtbanen da... Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Vermaelen?! Jippi (NOT!!!!). Et nytt Fellaini-kjøp altså. Skal FAEN MEG ikke være lov/mulig. Vi skal ha KLASSE/STJERNE-spillere, og så henter vi Vermaelen? Jaja, vi går for topp 10 neste sesong altså? Ed Woodward får det gjort, genial mann! Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Vermaelen er god han, men veldig mye skadet. 1 Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Du oser uansett ikke klasse av Vermaelen. Syns man burde begynne å faktiske investere i spillere som oser klasse, ikke spillere som på sitt beste KAN gjøre det. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 (endret) Ed Woodward får det gjort, genial mann! Ja, for Ed Woodward satt alene en kveld og tenkte: "Nå vil jeg kjøpe noen før jeg legger meg", og ringer Arsene, uten managerens godkjenning. Endret 16. juni 2014 av Villanden Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Ed Woodward får det gjort, genial mann! Ja, for Ed Woodward satt alene en kveld og tenkte: "Nå skal jeg kjøpe noen", og ringer Arsene, uten managerens godkjenning. Ed Woodward egner seg bare til å fikse kontrakter med tanke på inntekter. Vi snuste på flere spillere i fjor (fortalte selvfølgelig gud og hver mann om hvem vi ville ha), en av hovedgrunnen til at vi ikke fikk dem var for at vi ikke la nok penger på bordet. Så ja, der kommer Woodward inn i bildet, dersom du tror noe annet får du tro på det. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Vermaelen? Looool @Alastor: Okai den var kanskje litt over streken, men ikke kom her og si at du ikke dro på smilebåndet Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Vermaelen ja...... Skal vi begynne å kjøpe rask fra andre klubber nå? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Dere kan få Kolo Toure av oss også, om dere vil. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2014 De Telegraaf melder at det er interesse for Daley Blind. Han er ikke så blind som navnet tilsier. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Godt han ikke er norsk da Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Hvorfor det? Fordi blind ikke er blind på engelsk da? Evt fordi blind ikke er blind på nederlandsk? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 (endret) Betyr det blind på nederlandsk også? Tenkte på all trollinga vi skulle få om han var norsk (eller evt engelsk), men det får vi nok sikkert uansett. Endret 16. juni 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå