Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Jeg følger ikke mye med på Man United, men det synes jeg ikke er merkelig, nei. Tar det som et tegn på at spillerne innstiller seg på VM på torsdag og har fokus rettet mot det. Så blusser ryktene garantert opp igjen etter mesterskapet. Det var jo snakk om Kroos og lignende da Moyes var sjef, en spiller han påstår han prøvde å hente til klubben nå i etterkant. Men etter at van Gaal ble ansatt så er det jo et helt nytt utgangspunkt, og han vil jo jakte sine egne spillere. Dessuten leder han et landslag ved siden av, så jeg tror rett og slett at overgangsmålene ikke er pekt ut ennå.

Lenke til kommentar

Min første tanke er "For dårlig. Feil mann. Vil ha Hummels, Buhu". Men ved nærmere ettertanke så ville han vært et godkjent kjøp. Relativt erfaren 28 åring, kjenner ligaen, er en ledertype, og selv om han ikke lenger er fast hos Arsenal, så har han vist at han holder nivået, særlig i sin første sesong. Trenger kanskje å bytte beite for å komme opp på toppnivået sitt igjen. Om prisen er så lav som det sies (ca. £10 mill), så er det et greit kjøp til å begynne med.

 

£100,000 i uken var jo litt mye da, men vi tilbyr som oftest god lønn til spillerne. Tror ikke på kjøpet før det er bekreftet uansett. Virker for rart.

Lenke til kommentar

Midtstopperplassen er ikke et sted vi mangler kvalitet, synes jeg. Vi trenger én ekstra, ja, men både Evans, Smalling og Jones holder nivået. Alle tre er unge nok til å bli bedre, særlig Jones. Vermaelen for 10 mill, med god erfaring, tror jeg ikke er et dumt kjøp. Hummels var aldri tilgjengelig uansett, så det er ingenting å grine over.

Om Shaw (forhåpentligvis) kommer inn på VB, og Vermaelen som stopper, så ser forsvaret greit ut. Valencia og evt. Varela som backup på RB, så er vi godt dekket.

 

Så var det bare den midtbanen da...

Lenke til kommentar

 

Ed Woodward får det gjort, genial mann! :rofl:

Ja, for Ed Woodward satt alene en kveld og tenkte: "Nå skal jeg kjøpe noen", og ringer Arsene, uten managerens godkjenning.

 

 

Ed Woodward egner seg bare til å fikse kontrakter med tanke på inntekter. Vi snuste på flere spillere i fjor (fortalte selvfølgelig gud og hver mann om hvem vi ville ha), en av hovedgrunnen til at vi ikke fikk dem var for at vi ikke la nok penger på bordet. Så ja, der kommer Woodward inn i bildet, dersom du tror noe annet får du tro på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...