iniestagram Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Jeg tror uansett de fleste overvurderer hvor attraktiv klubben vår er for øyeblikket. Jeg tror heller det motsatte. Van Gaal inn er synonymt med store ambisjoner, og de aller fleste forventer nå å se oss i toppen neste sesong. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Ja og mange andre, både sist sommer og tidligere. Det er fortsatt rykter og dette er en ryktetråd. Skal en kontre slik på alle rykter er det vel ingen grunn til å ha en ryktetråd Joda, men som du nevner så er det bare en ryktetråd. Vil bare ikke ha for store forhåpninger. Husker også hvor nære Lucas Moura var, men så satt vi igjen med Young og Nani.. Men jeg må si at med van Gaal på plass så er jeg mer sikker på at vi får inn noen gode spillere nå enn jeg var ifjor. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Det var Thiago også ifjor... I motsetning til Moyes, så klarer nok Gaal å se for seg mer enn et storkjøp per sommer... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Det finnes ingen spillere med stort nok hår til å være årets fellaini..... Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Fellaini var nok neppe storkjøpet Moyes hadde tenkt seg. Vi skulle ha Fabregas, og ingen andre muligheter ble vurdert. Da tiden rant ut for Fabregas, måtte Moyes se til en annen dyr spiller han har sett spille minst 15 ganger - og det var vel kun Fellaini igjen på listen? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 (endret) Fabregas igjen ja gitt. Jaja,kan nå håpe. Ikke få håpet opp igjen. Dere kommer aldri til å signere Fabregas. Endret 21. mai 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Fabregas linkes igjen i dag, til €55M. Håper de gir blaffen i hele Fabregas, vil ikke ha ham til United i det hele tatt. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Vil helst ha en midtstopper med litt mer fart i beina Jeg ser ikke poenget, når er sist vi hadde det? Rio for 10 år siden? Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Har med å gjøre at jeg vil ha ett United lag som står høyt, og da blir vi avhengig av en rask midtstopper å ikke bli pisset på av spillere som Agbonlahor. Dog, jeg aner ikke om dette er en del av van Gaal sin fotballfilosofi, så kan noen gi meg en link til en liten oppsummering av hvordan han vil ha lagene sine til å spille? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 https://twitter.com/BrazilStats/status/469105322389299200 Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Van Gaal mener bare fire spillere er gode nok http://www.dagbladet.no/2014/05/21/sport/fotball/premier_league/manchester_united/louis_van_gaal/33412746/ De spillerne er altså De Gea, Mata, Rooney og Van Persie. I tillegg til Januzaj og Jones som har et stort potensiale. Kunne ikke vært mer enig, resten er faktisk en gjeng med middelmådigheter. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Ikke tro på hva sånne aviser skriver, Van Gaal har åpenbart ikke planer om å bytte ut 20 spillere over 2-3 år. Smalling er etter min mening bedre enn Jones. Evans er god nok stallspiller, og det er det flere andre som er også. Disse gutta vant tross alt gullet for 1 år siden. Kan jo nevne Rafael, Carrick, Valencia, Welbeck, Kagawa, og kanskje til og med Evra holder 1 sesong til. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Kagawa? Om han hadde fått tillit. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Selvsagt bare bullshit. Daily Star har selvfølgelig fått en eksklusiv vurdering av troppen, rett fra en medieglad Van Gaal. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 M.E.N melder saken som Daily Mail kjørte tidlegare: United og Kroos skal være nærme enighet om ein overgang, det meldes om 20 mill pund som virker litt crazy. Står visst ingenting i tysk media ifølge Fjørtoft, så ta alt med ein stor skjei salt. http://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/football-news/manchester-united-verge-toni-kroos-7154862? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Jeg gjør akkurat som du sier og tar det med en klype salt. Når tyske medier begynner å skrive om saken, ja da begynner jeg også å tro litt på det Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 20 millioner for Kroos? hvorfor skal de selge han så billig? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Greit nok det er siste år av kontrakten, men selger de ikke så tror jeg ikke han drar uten at de kaster han ut, og vil nok signere han på nytt. Pluss finnes nok av pengesterke klubber de kan selge han dyrere til. faens greier, hvorfor fungerer dette to poster etter hverandre blir automagisk slått sammen bare av og til Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Fordi du er for treig gammern! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Flere medier melder at vi har signert Kroos, men ingen av kildene er sæærlig troverdige av di jeg finner (daily star, daily mail...). Noen som vet noe mer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå