North Pole Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Legg gjerne 80 mill pund på bordet for Kroos + Vidal. Får vi disse to er midtbanen vår plutselig trettini hakk bedre. Da har vi egentlig absolutt ingen mangler sentralt. Det mener jeg. Om man enda får tak i Shaw og en ny midtstopper ser det plutselig ut som et mesterlag, også på papiret.£80 mill for Kroos og Vidal£30 mill for Shaw £15 mill for en ny midstopper Har dere £125 mill å bruke...? 80 millioner var mer for å statuere et eksempel på hvor mye jeg ville gitt for de to. Tipper vi har rundt en milliard å bruke i sommer, i hvert fall om vi får solgt unna litt møl (Cleverley, Bebe, Nani, Chicharito etc). Jeg er nå sjeleglad for at Moyes forsvant, selv ikke middelmådige PL-spillere ønsker vel å spille under en mann uten offensive evner. Neste år blir nok bedre, med en bedre coach, mer penger å bruke og en liten opprydning i en altfor svak stall. Jeg vil dog fortsatt se Fellaini i klubben. At han er vår beste midtbanespiller sier vel egentlig alt om hvor lavt vi har sunket i den posisjonen. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 FFP har vel ikke satt en begrensing for hvor mye penger en klubb kan bruke? Om de bruker £200m i løpet av ett eller fire overgangsvinduer skal vel ikke ha noe å si, så vidt jeg vet, så lenge det er økonomisk forsvarlig.Pengebruk, om det er lønninger, kjøp av spillere eller annet, må jo gi et negativt resultat i regnskapet (isolert sett) og dermed negativt for FFP? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Spørsmålet er vel om det slår negativt ut for United eller om de forsatt går i pluss. Og man må vel gå i minus en hvis sum over 3 år for å få straff, eller har jeg missforstått helt? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Tror draktsalg kommer til å gjøre susen uansett. Så har vi også treningskamper som kommer til å dra inn litt penger. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Legg gjerne 80 mill pund på bordet for Kroos + Vidal. Får vi disse to er midtbanen vår plutselig trettini hakk bedre. Da har vi egentlig absolutt ingen mangler sentralt. Det mener jeg. Om man enda får tak i Shaw og en ny midtstopper ser det plutselig ut som et mesterlag, også på papiret.£80 mill for Kroos og Vidal£30 mill for Shaw £15 mill for en ny midstopper Har dere £125 mill å bruke...? 80 millioner var mer for å statuere et eksempel på hvor mye jeg ville gitt for de to. Tipper vi har rundt en milliard å bruke i sommer, i hvert fall om vi får solgt unna litt møl (Cleverley, Bebe, Nani, Chicharito etc). Bebe som har storspilt i Portugal? :O Lenke til kommentar
indahla Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Tror draktsalg kommer til å gjøre susen uansett. Så har vi også treningskamper som kommer til å dra inn litt penger.Det er ikke i nærheten av å være nok. Hvor mye henter man egentlig inn på en traningskamp (isolert sett)? £1 Mill..? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 FFP har vel ikke satt en begrensing for hvor mye penger en klubb kan bruke? Om de bruker £200m i løpet av ett eller fire overgangsvinduer skal vel ikke ha noe å si, så vidt jeg vet, så lenge det er økonomisk forsvarlig.Pengebruk, om det er lønninger, kjøp av spillere eller annet, må jo gi et negativt resultat i regnskapet (isolert sett) og dermed negativt for FFP? Jeg vil anta at spillerkjøp regnskapsføres som en investering, slik at beløpet blir kostnadsført over flere år (avskrivninger). Men både avskrivninger og lønningene vil naturligvis øke kostnadene betraktelig. Jeg vil bare anta at United går med solid overskudd siden det snakkes om at de kan bruke så mye penger? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Kan dere vær så snill ta alt dette i FFP tråden eller whatever? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Nå er det det slik at overgangsvinduet kun varer i et par mnd. Vi har brukt mindre enn Chelsea i flere år nå, og tjener langt mer enn Chelsea. Et enorm forbruk i sommer vil ikke være på grunn av gavmilde eiere, men heller føre til mindre penger TIL eierne. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Tror draktsalg kommer til å gjøre susen uansett. Så har vi også treningskamper som kommer til å dra inn litt penger.Det er ikke i nærheten av å være nok.Hvor mye henter man egentlig inn på en traningskamp (isolert sett)? £1 Mill..? Ikke så mye fra treningskamper. Men det trengs ikke å selge mange drakter før vi er i milliardklassen. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Hvor mange ekstra drakter selger United på en sesong? Tjener de 100,- pr. drakt? Da må de selge 10.000.000 drakter for å tjene en milliard. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 "Svar" på eget spørsmål: http://www.sportingintelligence.com/2010/08/31/revealed-the-worlds-best-selling-club-football-shirts-310802/ Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Kort tid etter at RM hadde kjøpt Bale så hadde de angivelig tjent opp alle pengene igjen på draktsalg. Om det er sant eller ikke vet jeg ikke, men hvis det blir nye kjøp nå så selger vi sikkert mer enn vanlig + folk vil ha drakt med den nyeste sponsoren. Vi får også inntekter fra GM og snart kommer det en ny draktavtale på plass. Tror det skal en del til før vi er på kant med FFP. Så blir det også inntekter på slutten av neste sesong. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Fabregas igjen ja gitt. Jaja,kan nå håpe. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Kort tid etter at RM hadde kjøpt Bale så hadde de angivelig tjent opp alle pengene igjen på draktsalg. Om det er sant eller ikke vet jeg ikke, men hvis det blir nye kjøp nå så selger vi sikkert mer enn vanlig + folk vil ha drakt med den nyeste sponsoren. Vi får også inntekter fra GM og snart kommer det en ny draktavtale på plass. Tror det skal en del til før vi er på kant med FFP. Så blir det også inntekter på slutten av neste sesong. Det er tull. Det samme ble sagt om Ronaldo og Beckham. Svært mange av de som kjøpte drakt med Bale bakpå ville kjøpt drakt uansett, bare med et annet navn. Hva de faktisk tjente inn vil være ekstra draktkjøp, altså de som ikke ville kjøpt drakt om ikke Bale var et alternativ. Slikt finnes det naturlig nok ikke tall på, men det er ikke i nærheten av overgangssummen. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Skal visstnok ha signert en serbisk keeper.. http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Football-News/2014/May/manchester-united-transfer-agreed-for-vanja-milinkovic-from-serbia.aspx?utm_source=twitter&utm_medium=post&utm_campaign=ManUtd Lenke til kommentar
Espp Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Skjønner ikke hvorfor heller, men men.. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 17 år gammel, 2m+. Kanskje han kan bli en god backup for fremtiden? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Joda, det er ikke det dummeste. Er jo kanskje en for fremtiden, hvis De Gea drar fra oss eller noe. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 (endret) Neinei. Lindegaard gir ikke De Gea nok konkurranse og han har også fylt 30 år. Tror neppe De Gea drar, tror heller ikke han serberen blir bedre enn De Gea. Blir nok bare en backup i tilfelle det blir skader på De Gea som blir karrieren ut Endret 17. mai 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå