Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flere rykter om dagen som virker skumle. Jeg vil ikke ha noen Robben på United, for å si det mildt. Blir også litt for dumt å betale dobbelt så mye for Strootman som han gikk for i fjor, når han er alvorlig skadet i tillegg. Håper virkelig dette bare er løse rykter..

Lenke til kommentar

Får ikke håpe at både Lallana og Carvalho ender i Liverpool. To spillere vi virkelig hadde hatt bruk for foran neste sesong.

Nei.

Adam Lallana er ikke svaret, og William Carvalho virker på meg som fryktelig usikkert mtp prisforlangende fra Sporting-leiren. Selv Fellaini for samme pris var ganske sikkert i forhold ettersom han hadde mange år i PL på baken allerede.

Legg gjerne 80 mill pund på bordet for Kroos + Vidal. Får vi disse to er midtbanen vår plutselig trettini hakk bedre. Da har vi egentlig absolutt ingen mangler sentralt. Det mener jeg. Om man enda får tak i Shaw og en ny midtstopper ser det plutselig ut som et mesterlag, også på papiret (hvor lenge er det egentlig siden vi har hatt et strålende lag over hele linja??).

Van Gaal er jo i en drømmesituasjon; han tar etter alt å dømme over et lag som ikke engang maktet Euro League-spill i fjor (dermed langt mindre press på seg enn Moyes), han får drøssevis med penger å bruke, og han får lede kapteinen sin, også på klubblaget. Jeg kan ikke få uttrykt nok hvor mye jeg vil ha den mannen i klubben. Han er perfekt for oss, og med Giggs som makker så er jeg mer optimistisk nå enn jeg har vært på mange år.

Men Toni Kroos, seriøst. Mannen er altfor god til å selges fra Bayern. Heller han enn Fabregas. Heller han enn Schweinsteiger, Xavi eller Iniesta. Det er vel kanskje bare Yaya Toure jeg heller skulle sett på midten vår.

Lenke til kommentar

Nå tror ikke jeg at hverken Kroos eller Vidal er realistiske å få til klubben, mens både Lallana og Carvalho er det og er gode spillere.

Problemet med Lallana og Carvalho er at førstnevnte allerede er i Premier League, og at sistnevnte etter sigende blir verdsatt til en avsindig sum penger.

Lallana kommer til å bli så dyr at vi ender opp med en ny Fellaini. Og hva skal vi egentlig med en til OM? Jeg er helt sikker på at vi ikke kommer til å kjøpe en til spiller som er best bak spissen. Det holder med Kagawa, Rooney, Januzaj og Mata.

Lenke til kommentar

Kroos foran Yaya Toure anyday. Greit, man mister litt punch, men du får til gjengjeld en enda bedre pasningsfot, enda bedre skuddfot, enda klokere i det offensive. Give that man whatever he wants!

Nå har de langt fra samme rolle da, men det er ingen tvil om at Yaya er en bedre spiller enn Kroos.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Legg gjerne 80 mill pund på bordet for Kroos + Vidal. Får vi disse to er midtbanen vår plutselig trettini hakk bedre. Da har vi egentlig absolutt ingen mangler sentralt. Det mener jeg. Om man enda får tak i Shaw og en ny midtstopper ser det plutselig ut som et mesterlag, også på papiret.

£80 mill for Kroos og Vidal

£30 mill for Shaw

£15 mill for en ny midstopper

Har dere £125 mill å bruke...?

Lenke til kommentar

Nå blir det nok garantert salg av spillere også, samt de går i overskudd år etter år og gjelden reduseres. I tillegg forsvinner jo spillere uten kontrakt videre, som igjen reduserer lønnsutgiftene.

Nå tror jeg ikke de bruker £200M i rene utgifter, da er nok £100M nærmere en realitet + det som en får inn på salg av spillere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...