Mr. President™ Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Tror ikke de kommer til å akseptere noe under 300 millioner. Lenke til kommentar
HaakonSag Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Hva synes folk vi egentlig trenger til laget?Min mening er og få inn en til i midtforsvaret, en topp sentral midtbanespiller og en venstreback. Noen andre med andre meninger? Kom gjerne med, alltid interessant å lese. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Hva synes folk vi egentlig trenger til laget? Min mening er og få inn en til i midtforsvaret, en topp sentral midtbanespiller og en venstreback. Noen andre med andre meninger? Kom gjerne med, alltid interessant å lese. Vil tro alle er enige om at det trengs forsterkninger på disse posisjonene, ja. Men vi må også vente å se hvem som forsvinner før vi vet helt hva som må prioriteres. Ingen tvil om at en sentral midtbanespiller av topp klasse må inn. Ville foretrukket to stk, men det er nok mye å forlange. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2014 1x Midtstopper 1x Venstreback 1x Defensivt anker 1x Box-to-box 1x Lynhurtig, målscorende ving Koste hva det koste vil. Regninga kan sendes til M. Glazer. 5 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 100% enig med Latias, men tror neppe det skjer. 3 kjøp, der i mot, det er vel sannsynlig. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Rooney er rask, scorer litt mål og har gjort det bra som venstreving før.. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Nja, han ligger altfor dypt til å spille ving. En ving med tekniske ferdigheter er også ønsket. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 For min del kan vi bare selge Rooney. Han er dyr, og vi kan heller bruke pengene vi får for ham til å kjøpe andre spillere. Og jeg vil heller ha Mata i 10er-rollen. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Den defensive jobben Rooney gjør for United er helt fantastisk. Gang på gang har jeg sett ham ordne opp i forsvar, for så å selv avslutte kontringen som følger. Han er en fantastisk spiller, og ekstremt viktig for laget. 2 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Bare når han gidder. Andre ganger mister han ballen på 25-30 meter og løfter ikke en finger for å vinne den igjen. Om Chelsea vil rydde bort Hazard, kan de få kjøpe Rooney relativt billig for min del. Hazard + £10M! 1 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 3mill i uka for Rooney, nei takk. Og Hazard skal ingen steder. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 (endret) Rooney passer perfekt i Chelsea. Han jobber hardt - scorer mål og spiller kontringsfotball. Hazard har lagt seg ut mot Moureen. Edit: Ellers får Chelsea frigitt lønnsmidler når Cole, Eto'o Hazard og Torres forsvinner Endret 12. mai 2014 av Sovehest Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Liker tanken på Hazard, Januzaj og kanskje reus på vingene! Gleder meg til i sommer! Siden Hazard ikke har så bra forhold til bussjåføren så må han nok gå... Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Det handler om å vise styrke for Mourinho. Han kan ikke ha en rebel i sine rekker. Han shippet ut Mata. Vårrengjøring i Chelsea - og vi vet Mourinho liker Rooney.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2014 Reus er det nok bare å glemme. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Da må vi ha Hazard Hva med Kroos, noe nytt om ham i det siste? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 https://www.youtube.com/watch?v=t2HxbX4RkfY Ikke glem at spillere har sagt liggnende før, video related. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 At spillere på lange kontrakter med stor tillit, og i tillegg er populær blandt fansen går ut å avkrefter rykter vil jeg anse som normalt. Kommer Reus, blir ikke det bekreftet før navnet hans er på en kontrakt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Liker tanken på Hazard, Januzaj og kanskje reus på vingene! Gleder meg til i sommer! Siden Hazard ikke har så bra forhold til bussjåføren så må han nok gå... Hvorfor snakker dere KUN om offensive spillere? Der har per i dag muligens den sterkeste offensive rekka i PL. (Muligens at City er et hakk foran der, men allikevel). Hadde jeg vært Unitedfan hadde jeg ihvertfall ikke håpet på at dere skulle sprenge banken for å få inn Hazard. Virker rimelig meningsløst. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå