Latias Skrevet 23. april 2014 Forfatter Del Skrevet 23. april 2014 £100k for en 18-åring? Jeg er ikke helt overbevist. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Ikke jeg heller. og 30 mill pund er altfor mye..., herregud. this Fuckin new climate. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Til og med Chelsea vil ikke betale £30m for Shaw. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Det begynner å bli ganske urovekkende når vi byr så mye at Chelsea trekker seg. 30 mill for en 18-åring er for drøyt, uansett hvor britisk og talentfull han er. 1 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Spinnvilt mye penger. Han er god, kan bli veldig, veldig god, men £30 millioner? Nei, jeg tror ikke vi betaler så mye. Tror dessuten vi kunne fått Coentrao for halvparten. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Kan ikke skjønne ryktene som går nå, om Cavani, Fabregas, Song, Shaw, Lallana osv. nå som vi ikke har manager. Om Moyes skulle få flere år til å bygge opp sitt eget lag, tilsynelatende uten resultater å vise til - burde ikke vår neste manager få samme mulighet (selvsagt må man ha antydning til bedring i spillet etter 1 sesong i klubben). Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Irriterer meg så vilt. Jeg vil ikke ha Luke Shaw til 30 mill pund, det finnes like gode backer i den spanske, italienske og tyske ligaen til en tidel av prisen... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Carvalho er et monster. Kan ikke huske at Fellaini eller Cleverley noen gang har vunnet en takling. Er ikke han type 40 år? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Yea, not him. That other Carvalho. Du tenker på Monaco-Carvalho. Midtstopper med fortid i Porto, Chelsea og Real (Mourinhos favoritt-stopper). 40-ish. Dette er Sporting-Carvalho. Defensiv midtbanespiller - 21 år. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Kan ikke skjønne ryktene som går nå, om Cavani, Fabregas, Song, Shaw, Lallana osv. nå som vi ikke har manager. Om Moyes skulle få flere år til å bygge opp sitt eget lag, tilsynelatende uten resultater å vise til - burde ikke vår neste manager få samme mulighet (selvsagt må man ha antydning til bedring i spillet etter 1 sesong i klubben). Han kommer aldri til å dra til dere så lenge Arsenal har en klausul i kontrakten hans. Wenger kommer aldri til å la gullgutten sin å dra til United. Nekter jeg å tro. Song kan dere få, det er greit 30m er ikke så veldig mye for en som har 15år igjen av karrieren og er allerede den beste backen i PL. Kanskje back Baines, men uten tvil der oppe. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Er positiv til kjøp av Shaw. Egentlig revnende likegyldig for meg om han blir kjøpt for 20 eller 30 mill, det er en posisjon vi virkelig trenger å forsterke. Shaw vil, som Benbjo sier, være et kjøp for mange år framover, samtidig som han har vist seg å holde godt PL-nivå. No brainer for meg, hent han! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. april 2014 Forfatter Del Skrevet 24. april 2014 http://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/football-news/manchester-united-new-manager-given-7030766 Mer Cavani-snakk. Tidenes mest bortkasta signering om det skjer. Vi har allerede bortimot tosifret antall spisser å velge mellom. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Ja, og ikke minst at han var så jævlig dårlig når det gjaldt i begge legs av CL-kvartfinalen (mot Chelsea). Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Cavani er noe oppskrytt i mine øyne, selv om han selvfølgelig er god. Finnes et par andre spisser i Ligue 1 jeg ville valgt foran han.. Ikke at vi trenger noen ny spiss slik ståa er nå. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Liker alle ryktene som er rundt Shaw og Carvalho. Klarer de å hente inn disse to så ser laget straks mer komplett ut. Der vil selvsagt være behov for flere forsterkninger, men sentralt i banen og venstre back er der virkelig behov for å få inn bedre spillere. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Skal vi ha en spiss/ving fra PSG tar jeg før (i proritert rekkefølge): ZLATAN, Lavezzi, Lucas, Menez, og kanskje Pastore før jeg vil ha Cavani. Cavani er god han, men i hans posisjon har vi Rooney, RvP, Welbeck, Chicha og kanskje Fellaini eller Powell om du vil trekke med litt flere. Zlatan er Zlatan. Han stiller først i køen alltid. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Ryktene som har versert lengst, og er "sannsynlige" inn i sommer:- Shaw - Reus- W. Carvalho- Garay Ellers kommer det rare rykter i ny og ne om andre spillere, siste var Lionel Messi. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Tenk om vi hadde halt iland Reus, Shaw og Carvalho. For en drøm! Då skulle eg klart meg uten en ny midtstopper Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Tvilsomt at Dortmund lar to nøkkelspillere gå samme sommer. 1 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Tvilsomt at Dortmund lar to nøkkelspillere gå samme sommer. I følge rykter så mister de jo Hummels til Barcelona i sommer i tillegg. Men er jo som sagt bare rykter. Ryktene om Reus har versert lenge. United skal ha vært i samtaler med agenten angående Reus og Kroos, og Reus er visstnok nærmest å signere i følge ryktene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå