Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Nå, nå! Ikke vær så negativ. Tror de fikk seg en støkk etter sommeren i fjor og at det blir noe helt annet i år. De kunne kjøpt i januar? Ja, jeg mener helt bestemt at det var feil å ikke kjøpe Ever Banega eller Cabaye siden begge to ville hevet midtbanen betraktelig, men det er ikke bare bare å kjøpe verdensklassespillere i januar.

Håper som sakt at de gjør unna en del av kjøpene før VM, sånn at vi og de ikke trenger å bekymre oss alt for mye....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tipper vi kjøper en Everton-spiller helt mot slutten av overgangsvinduet - gjerne for £5-10M mer enn folk flest hadde trodd. Barkley +£25M? Coleman +£20M?

Tipper vi kjøper en Everton-spiller helt mot slutten av overgangsvinduet - gjerne for £5-10M mer enn folk flest hadde trodd. Barkley +£25M? Coleman +£20M?

Coleman er jo klasse.

http://giant.gfycat.com/CoarsePassionateBlackbird.gif

Lenke til kommentar

Det vil være overkill å kjøpe noe mer enn 3-4 spillere. Det har vel blitt bevist nok av ganger. Det vi absolutt trenger er 1 VB, og 1 CM. Sannsynligvis også en midtstopper, om vi ikke henter opp en junior. Det kan vel også argumenteres for at vi trenger ennå en midtbanespiller. Om ikke Nick Powell tar steget.

Det vi ikke trenger er offensive spillere. Der har vi allerede for mange. Selv Young og Chicarito/RvP, så kan vi satse på de vi har, og gi dem skikkelig spilletid. Det har blitt for mye rotasjon i år. Jeg tror uansett at ett par gode midtbanespillere vil forsterke det offensive spillet mer enn en ekstra ving ville gjort. Får vi inn mer ballsikkerhet, kreativitet og aggressivitet på midten vil det gi mye bedre arbeidsforhold for angriperne.

Lenke til kommentar

Det vil være overkill å kjøpe noe mer enn 3-4 spillere. Det har vel blitt bevist nok av ganger. Det vi absolutt trenger er 1 VB, og 1 CM. Sannsynligvis også en midtstopper, om vi ikke henter opp en junior. Det kan vel også argumenteres for at vi trenger ennå en midtbanespiller. Om ikke Nick Powell tar steget.

Det vi ikke trenger er offensive spillere. Der har vi allerede for mange. Selv Young og Chicarito/RvP, så kan vi satse på de vi har, og gi dem skikkelig spilletid. Det har blitt for mye rotasjon i år. Jeg tror uansett at ett par gode midtbanespillere vil forsterke det offensive spillet mer enn en ekstra ving ville gjort. Får vi inn mer ballsikkerhet, kreativitet og aggressivitet på midten vil det gi mye bedre arbeidsforhold for angriperne.

Nick Powell har storspilt i 10er rollen. Han var i alle fall en hengende spiss type når han var i Crewe. Vet ikke hvor bra han passer som SM.

Lenke til kommentar

Nick Powell har storspilt i 10er rollen. Han var i alle fall en hengende spiss type når han var i Crewe. Vet ikke hvor bra han passer som SM.

Jeg mener å ha lest at han foretrakk å spille sentralt. Nå har han vel også spilt spiss i Wigan. Men jeg tviler ikke på at kan bli en god kreativ sentral midtbane. Gundogan for eksempel, spilte 10er helt til 11/12-sesongen, da han kom til Dortmund og etterhvert ble omskolert til en dypere rolle.

Lenke til kommentar

Hvorfor er vi visstnok ute etter Lallana? For all del, har vært en åpenbaring for saints denne sesongen, og har absolutt kvaliteter. Problemet er at han også trives best i en hengende spissrolle og som bindeledd mellom midten og angrep. Har vel grei dekning der, eller? Eneste plassen bortsett fra keeper som virkelig ikke trenger folk. Rare rykter

Lenke til kommentar

Har vært rykter om flere Soton-spillere, jeg skjønner ikke hva vi skal med noen av dem (bortsett fra Shaw). De fungerer strålende i kollektive lag, men straks de beveger seg til større klubber så drukner de blant superstjernene. Og ikke er de billige heller. Se bare på alle Villa-spillerne som har blitt kjøpt opp av United, City og Liverpool de siste 3-4 årene. Flopper hele gjengen.

Jeg håper vi holder oss unna PL-spillere denne sommeren. Det er billigere og bedre alternativer å hente andre steder. Moreno hadde f.eks. kostet halvparten av Shaw.

Lenke til kommentar

Rykter om Kagawa + £12M for Hamsik. Heeell no. Nå har ikke jeg sett fryktelig mange kamper med Napoli i år, men det har blitt to eller tre. Hamsik er speilbildet av Neymar, på samme måte som Fellaini er speilbildet til Yaya. Litt lik spillesti, større idiot-faktor, og generelt latterlig mye dårligere.

Lenke til kommentar

Rykter om Kagawa + £12M for Hamsik. Heeell no. Nå har ikke jeg sett fryktelig mange kamper med Napoli i år, men det har blitt to eller tre. Hamsik er speilbildet av Neymar, på samme måte som Fellaini er speilbildet til Yaya. Litt lik spillesti, større idiot-faktor, og generelt latterlig mye dårligere.

Hamsik er en god spiller han, men ville ikke byttet Kagawa for han uansett sum.

Også rykter om Klopp i dag, noe jeg ikke har sett før. Sikkert bare media som kjører på med tull, men hvis det er en liten sjangs for at han kommer til oss, bare en liten sjangs, må vi sparke Moyes og hente han.

Lenke til kommentar

Nå går det en del rykter om at Carvalho er i boks. Er vist en del Portugisiske aviser som sier så. Det vil i så fall være ekstremt gode nyheter. Han er akkurat det vi trenger, om Moyes er manager eller ikke! Et riktig kjøp for klubben.

Håper virkelig det er sant!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...