Jotun Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Håper bare de signerer en ny manager før VM eg.... Lenke til kommentar
Espp Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 (endret) Det er vanskelig å kjøpe spillere før VM. De fleste ønsker å konsentere seg om VM, så vi ender sikkert opp med en spiller eller to sent i sommer tror jeg Endret 25. mars 2014 av ESPP Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 (endret) Hvilke plasser gir EL? Endret 25. mars 2014 av AllFather Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2014 Femte- og sjetteplass. 9 poeng opp til Everton etter at de har vunnet hengekampen og vi tapt mot City. Det nærmeste vi kommer Europa neste år er borteturen til Swansea. 2 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Litt usikker på reglene, men kan ikke 7/8-plassen også få hvis cupvinnerne er kvalifisert til CL? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2014 I utgangspunktet er det bare 5. plassen som gir EL, men denne sesongen er man i Europa også med 6. plassen fordi City vant ligacupen. Den siste plassen går til enten Wigan, Hull eller Sheffield. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Bare 5. plassen ja, men hvorfor kan ikke 7.plassen få hvis Arsenal vinner FA-cupen? Andre regler der? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 I utgangspunktet er det bare 5. plassen som gir EL, men denne sesongen er man i Europa også med 6. plassen fordi City vant ligacupen. Den siste plassen går til enten Wigan, Hull eller Sheffield. Hva om Arsenal vinner FA-cupen da? Da går vel billetten til 7. plassen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2014 Plassen går da til den tapende finalisten. Skjønner ikke logikken egentlig. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Jeg mener å huske det kom en regel før året som gjorde at man må vinne for å få plassen? Taper man finalen så får man ingenting. Da går den heller til neste man i serien. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2014 Husker også at det var snakk om noe sånt, men det har i hvert fall ikke blitt iverksatt denne sesongen. http://www.united.no/nyhetsarkiv/vanskeligere-na-europa-2/ Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 så hva skjer da om Wigan -hull spiller finalen f.eks? da får bare vinneren av cupen europaplassen vel og ikke tapende finalisten?! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Husker også at det var snakk om noe sånt, men det har i hvert fall ikke blitt iverksatt denne sesongen. http://www.united.no/nyhetsarkiv/vanskeligere-na-europa-2/ Det er uansett idiotisk at man ikke belønner dem som kjemper over 38 kamper den plassen. Om man ikke klarer å vinne en cup fortjener man heller ikke noen premie. Plass i EL tildeles vinneren om de ikke allerede har en plass, men det er latterlig at man skal få en plass selv om man taper finalen, men lite vi får gjort med det her. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2014 Toni Kroos will not join Manchester United in the summer, say Bayern Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Ikke særlig uventet. Han har det litt for godt der han er. Så det var kommet et nytt rykte om Fabregas og 400 mill. For den summen håper jeg vi heller prøver oss på Vidal eller Pogba. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Rykter sier at Luke Shaw er done deal, og at Reus og Garay forhandles om. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Vi har hatt en veldig bra kurve den siste måneden, sett bort fra tapene mot Pool og City. Jeg tror at hvis vi får inn MINIMUM 2 midtbanespillere til neste sesong, kan vi gjøre det mye bedre. Vi er så ekstrem sårbare når vi møter lag som liker possession og har kjappe bevegelser sentralt i banen. Midtbanen vår er ekstremt dårlig! Håper på en defensiv spiller og en kreativ. Med dem kommer troen på at vi skal reise oss igjen. At vi trenger en venstreback, en midtstopper eller to og en ving prøver jeg å glemme Har ikke store troen på at vi kommer til å hente 6-7 spillere for å si det sånn. Luke Shaw hadde vært en kjempebra deal. Litt ung og det vil nok ta noen år før han virkelig skinner, men herregud det skal bli godt å få en back som faktisk kan gjøre et tak defensivt. Nå vil sikkert mange tenke at det ikke kan skje siden han er Chelsea fan, men da kan jeg minne om at Chris Smalling valgte United framfor Arsenal selv om han er Gunners-gutt. Reus er en av mine favorittspillere. Jeg virkelig liker å se han spille og det hadde vært en drøm å fått han til United. Tror nok at Klopp setter meget stor pris på han og at det ligger en ganske bra kontrakt på bordet hvis han vurdere å flytte. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 En ting Moyes og Woody kan lære av er å få ting på plass forbanna tidlig i år. Det er VM, så det må enten skje før eller etter - og da satser jeg på FØR VM! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Tipper vi kjøper en Everton-spiller helt mot slutten av overgangsvinduet - gjerne for £5-10M mer enn folk flest hadde trodd. Barkley +£25M? Coleman +£20M? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå