Espp Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Med tanke på hvilken tropp vi har, er det ikke store omrokkeringer som trengs. Vi trenger 2 sentrale midtbane spillere og de trenger ikke være absolutt verdensklasse - der har vi Rooney, Mata og RVP (kanskje Kagawa også). Vi trenger 1 ny venstreback og 1-2 midtstoppere også (siden Vidic og Ferdinand gir seg) og jeg håper på en venstrekant også, selv om vi kan klare oss uten. Hvem er realistisk? Mange, forferdelig mange! Kanskje vi ikke får inn Reus, Vidal, Pogba, Messi eller Ronaldo (bare for å ha noen navn) siden det ikke blir CL på oss, men jeg tror vi får inn mange spennende spillere. Noen navn, bare for å nevne noen: - Cabaye (ikke realistisk lengere) - Ever Banega (ikke realistisk lengere) - Pjanic - Strootman - Herrerra - Koke (tvilsomt, kanskje hvis vi legger bra lønn på bordet) - Ilkay Gundogan (Veldig tvilsomt, tror vi må overbetale mye!) - Remy Cabella - Everton Ribeiro - Bastian Oczipka - Contraoe - Matuidi (tviler egentlig) - Antoine Griezmann - Claudio Marchisio (her trengs det penger!) Og mange, mange, mange, mange fler! Det finnes et hav av gode spillere som er gode nok for å spille på Manchester United. Vi kommer til å få inn noen helt fantastiske spillere. Selv om de ikke har det store navnet allerede, kommer de nok til på få det! Det er sånn fotballen funker, se bare på Chelsea: de kjøper inn spillere de ikke har tenkt å bruke fordi de vet at verdien øker i en topp topp klubb Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Banega er bare på lån, så han er da like realistisk som før. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 (endret) Er det sant? Må si at det er en utrolig rar ting å gjøre av Valencia. Låne ut en av sine beste spillere i januar? Kanskje det har hent noe som media ikke vet da. Endret 11. februar 2014 av ESPP Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Om du sjekker Clev sin stats er den omtrent lik som Thiagos, bare 1/3 av antall pasninger. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Personlig tror jeg ikke et år uten CL vil ha alt for mye å si om hvilke spillere vi henter i sommer. I alle fall ikke spillere som tenker litt mer enn ett år frem i tid, og sånne spillere ønsker jeg ikke uansett. Mata kom, velviten om at CL-plass neste sesong, er rimelig umulig. Om vi derimot skulle drite oss ut, å havne utenfor CL også neste sesong igjen, da begynner nok problemene med dette. Er som vanlig ganske pesimist foran overgangsmarkedet uansett, men får håpe jeg tar feil. Mata var en stor overraskelse, men vi trenger flere slike signeringer. En klassestopper, en klasseback og sist men ikke minst, en klassemidtbanespiller, MÅ komme til sommeren. Noen ganger begynner jeg å lure på om det er bare alle andre enn Sir Alex og nå Moyes som faktisk ser at den sentrale midtbanen vår (minus Carrick) virkelig suger. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 en klassemidtbanespiller Vi trenger 2! Hvis Carrick eller den nye spilleren blir skadet, er vi tilbake der vi var igjen. En midtbane bestående av Carrick/xx og Cleverley, Fletcher, Jones.. Vi trenger to sånn at vi har 3 gode spillere å rotere på Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Woodward sier litt om shopping til sommeren, og litt om hva som kan skje om det ikke blir CL http://www.united.no/nyhetsarkiv/radikal-overhaling/ 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2014 (endret) I så fall bør han ikke være noe mer enn en backup. Takler ikke flere sesonger med Evra som førstevalg. Sun påstår at Rooney har signert. Endret 16. februar 2014 av Latias Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 (endret) I så fall bør han ikke være noe mer enn en backup. Takler ikke flere sesonger med Evra som førstevalg. Sun påstår at Rooney har signert. Er faktisk ganske fornøyd om vi har Evra neste sesong og. Sjeldent skadet, og siden vi sannsynligvis mister både Vidic og Ferdinand er det greit å ha en med rutine baki der. Burde selvfølgelig uansett hente inn en ventreback til og kvitte oss med Büttner, men dette synes jeg var gode nyheter. Endret 16. februar 2014 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Er faktisk ganske fornøyd om vi har Evra neste sesong og. Sjeldent skadefri, og siden vi sannsynligvis mister både Vidic og Ferdinand er det greit å ha en med rutine baki der. Burde selvfølgelig uansett hente inn en ventreback til og kvitte oss med Büttner, men dette synes jeg var gode nyheter. Hehe..... Lenke til kommentar
G27 Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Håper også Evra blir, men som et rotasjonsvalg. Coentrao, Ricardo Rodriguez, Sandro, Shaw, Moreno, De Sciglio for å nevne noen. Nok av potensielle venstrebacker der ute. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Er faktisk ganske fornøyd om vi har Evra neste sesong og. Sjeldent skadefri, og siden vi sannsynligvis mister både Vidic og Ferdinand er det greit å ha en med rutine baki der. Burde selvfølgelig uansett hente inn en ventreback til og kvitte oss med Büttner, men dette synes jeg var gode nyheter. Hehe..... Hehehe Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 https://twitter.com/DuncanCastles/status/434840122018635777 I så fall bør han ikke være noe mer enn en backup. Takler ikke flere sesonger med Evra som førstevalg. Sun påstår at Rooney har signert. Er faktisk ganske fornøyd om vi har Evra neste sesong og.Sjeldent skadet, og siden vi sannsynligvis mister både Vidic og Ferdinand er det greit å ha en med rutine baki der. Burde selvfølgelig uansett hente inn en ventreback til og kvitte oss med Büttner, men dette synes jeg var gode nyheter. Enig, bare tullete om noen utd fans vil at han skal forlate til sommeren liksom. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Tipper Evra vil ha lønn av en annen verden for å bli. Monaco var angivelig interessert. Med tanke på free transfer og sign on fee han kunne fått der, må United nesten matche det. I tillegg har Moyes bydd rundt på LB som en idiot (kastet bud rundt i siste liten rett før sommervinduet stenger?), noe som ikke akkurat har gitt Evra mer grunn til å signere en dårligere kontrakt enn den han har i dag. Synes Evra har vært god offentsivt de siste sesongene, men defensivt har han vært svakere enn tidligere. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Evra skal visst være en av de bedre garderobe-skikkelsene vi har i klubben da, som også vil være viktig nå som all rutinen forsvinner. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Det er ikke snakk om ny kontrakt, men en extension på 1 år som allerede ligger inni i kontrakten hans, som han får pga han har spilt mer enn 25 kamper i år. Er nok ikke snakk om høyere lønn, med mindre han har lønnsøkning hvert år i kontrakten. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2014 Dette kan fort bli realiteten dersom Moyes blir sittende. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Feil link? Jeg får opp liverpool rykter Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Får opp en tweet som sier: "Rumours – David Moyes to solve Man United's problems with a summer move for Aaron Lennon" Moyes har ikke råd til å kjøpe en drittspiller. Han er nødt til å gå etter ypperste kvalitet om han skal ha et snev av håp om å beholde jobben sin neste sesong, om han i det hele tatt får sitte så lenge. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Jezuz, bare gi oss Agbonlahor og bli ferdig med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå