Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Helt enig med at han har vært strålende, men ikke før Moyes dyttet han opp som hengene spiss. Der fungerte han absolutt fantastisk som et oppspillspunkt.

På midten har han aldri briljert tror jeg. Men la oss håpe at han storspiller for oss nå som han er friskmeldt :)

Stemmer nok delvis det, ja, i alle fall når det gjelder antall scorede mål og hvor delaktig han var i det offensive spillet. Synes dog Fellaini har vært rimelig god helt siden han kom til PL. Han brukte litt tid på å tilpasse seg, men har vært jevnt god i noen år nå.

Jeg vil i alle fall ikke avskrive han på midten vår, og det er feil å si at han har hatt kun dårlige kamper for United. Han var strålende borte mot Sociedad, før han ble utvist.

Vi likevel ha inn et par nye midtbanespillere, så vi har mer å gå på. Carrick har tapt seg litt, og begynner å slite med skader, noe han ikke har gjort tidligere i United-karriera. Anderson er gone, vil jeg tro. Cleverley og Fletcher får være backups hvis de ønsker, men jeg håper virkelig ikke man satser på det.

Er for meg en gåte hvordan både Moyes og Sir Alex har unngått å forsterke denne lagdelen betraktelig siste fem-seks årene. Litt fært å si det, men jeg savner faktisk Hargreaves, fra den ene sesongen han hadde.. Da vant vi tross alt både PL og CL.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I tillegg må Fellaini ha vært hemmet av en skade - han rev fra hverandre midtbanen vår de gangene vi møttes

Dattera til Jotun på 2 (?) år hadde revet fra hverandre midtbanen vår..
Men hun har betydelig mindre krøller og hår!! Og er snart fire....
Lenke til kommentar

Blir Fellaini + x så lenge han er skadefri på midtbanen. Moyes vet nok ikke hvem som er beste makker enda. Carrick + Marianne var et mareritt mot City...

Det fleste midtbaner i år har jo vært et mareritt mot City da. Men dette var forventet, vet ikke helt hvem som skulle blitt hentet nå (utenom Coentrao).

Lenke til kommentar

Ja, han skal være glad han gikk til Manchester United sånn at han fikk oppleve et seriegull. :w00t:

Som sagt så er ironien at med en van Persie både i fjor og i år så ville han trolig hatt en veldig stor sjanse til å ta ligagull her også.

Greit nok at van Persie endte opp med ligagull, men han ødela alt av sjansene sine til å bli en klubblegende i Arsenal og trolig er det en stund til United tar ligagull igjen også. Og det å bli en klubblegende i United skjer jo selvfølgelig heller ikke.

Han er hvertfall ikke ønsket i Arsenal. That's it.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nå så jeg bare førsteomgangen til Bayern, men der synes jeg Thiago var veldig variabel. Hadde i alle fal lto helt forferdelige tversoverpasninger som ble snappet opp til en god kontringsmulighet. Begge gangene var pasningene av det arrogante slaget.

Ingen tvil om at Thiago er grisegod og kan bli enda bedre, men synes han har flere pasningssfeil som aldri skal komme. De gangene han har spilt mot Real Madrid har dette også vært veldig tydelig.

Lenke til kommentar

Hvilke spillere tror dere vi realistisk sett kan se etter i sommer, og hvilke spillere ønsker dere inn i sommer, sett at vi IKKE klarer CL-plass (noe vi ikke gjør, dessverre). De aller største stjernene kan vi bare se langt bort i fra, med mindre vi legger noe sinnssyke lønningstilbud på bordet. Mye kommer vel også til å avhenge av om Moyes er manager, evt. hvem andre som tar over, og om Rooney/RvP/Mata fortsatt blir i klubben.

Personlig tror jeg spillere som Ivan Rakitić og Antoine Griezmann er realistiske mål, og er også spillere jeg kunne ønsket meg til klubben. Ellers er Benatia, som storspiller for Roma, en jeg gjerne skulle sett i midtforsvaret, men tror han blir urealistisk, ettersom Roma kommer med i CL neste år.

Fikk bare lyst å spekulere litt i det, selv om det egentlig er alt for tidlig. Alltid gøyalt å drømme og tenke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...