Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Hvor mye er det Hernandez er verdt egentlig? Ser Transfermarkt har han til 16 millioner euro, er det noe dere kunne vært med på som en riktig vurdering? Ser ESPP skriver 20 +, men det høres kanskje litt mye ut.

 

Hernandez hadde vært noe jeg gjerne skulle hatt bak Benzema (heller helst bak en annen toppspiss), Hernandez er klart begrenset og irriterende type, men han vært perfekt som andrespiss i Real Madrid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så begrenset som Chicha ser ut til å være for mange fans, er det vel greit om Spurs får ham for £1M. Han gjør vel med skade enn nytte uansett...

Jeg liker Chicha godt, veldig godt. Han er en jordnær person som ønsker å spille fotball. God holdning med en helt utrolig evne til å være på rett sted til rett tid.

 

Problemer mitt med Chicha: Han er ikke god nok til å spille fast på Manchester United. Av den grunnen så er det kanskje bedre (for han) om vi selger han, sånn at han får spille. Hos oss vil han ALDRI være førstevalg, men vil bli benyttet som stallfyll og superinnbytte. Hvis han ønsker å dra, skjønner jeg det - og han burde bli solgt :)

Hvor mye er det Hernandez er verdt egentlig? Ser Transfermarkt har han til 16 millioner euro, er det noe dere kunne vært med på som en riktig vurdering? Ser ESPP skriver 20 +, men det høres kanskje litt mye ut.

 

Hernandez hadde vært noe jeg gjerne skulle hatt bak Benzema (heller helst bak en annen toppspiss), Hernandez er klart begrenset og irriterende type, men han vært perfekt som andrespiss i Real Madrid.

Var med pluss / minus, jeg har ikke peiling på hvor mye han er verd. Om han blir solgt for £12-15 mill stemmer sikkert den bra, men vil ikke kjimse hvis han blir solgt for £20 heller :)

Lenke til kommentar

 

Hernandez hadde vært noe jeg gjerne skulle hatt bak Benzema (heller helst bak en annen toppspiss), Hernandez er klart begrenset og irriterende type, men han vært perfekt som andrespiss i Real Madrid.

Hvordan skal du få Bale, Isco og Ronaldo til å passe inn i samme oppstilling om det er to spisser på topp?

Lenke til kommentar

 

 

Hernandez hadde vært noe jeg gjerne skulle hatt bak Benzema (heller helst bak en annen toppspiss), Hernandez er klart begrenset og irriterende type, men han vært perfekt som andrespiss i Real Madrid.

Hvordan skal du få Bale, Isco og Ronaldo til å passe inn i samme oppstilling om det er to spisser på topp?

 

 

Isco er det allerede ikke plass til :)

 

Mente som PrettyBoy skriver som backup. Altså en som kan spille når toppspissen hviles og som kan være en som kommer inn når man trenger et mål. Egentlig mye av samme rolle som han har i United, men med bare 1 konkurrent om spissplassen og en større klubb (folk fra Mexico digger Madrid regner jeg med) tror jeg han hadde vært fornøyd. I alle fall i 2-3 år.

 

Morata har jeg begynt å gi opp. Ser ut til å mangle mye på det mentale og konktrakten går også ut i 2015. Regner med at han forlater klubben i sommer. Jese derimot har virkelig spilt seg inn i det siste, men mye tyder på at han er tiltenkt mer en kantrolle enn en spissrolle.

Lenke til kommentar

 

According to ESPN journalist Diego Cora, Spurs have made a bid for Javier Hernandez and the striker will join either Monaco, Atletico Madrid or Tim Sherwood's team.

Håper Woody viser Levy fingeren og krever £30m+. Gir ingen mening å selge til Spurs.

 

Hernandez til oss har vel vært en gjenganger på sosiale-medier og ryktebørsen i flere vinduer nå?

Håper ikke vi går for han helt ærlig, da vi allerede har en smart spiss som vet å posisjonere seg, alt han trenger er tid.

Foruten PL-erfaringen ser jeg ikke poenget med å hente Hernandez.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Ah, sånn sett ja. Trodde du ville gi Chicha 10'er-rollen da du skrev "bak Benzema". :p

 

Hva er greia med Isco?

 

Ancelotti har vraket 4-2-3-1 formasjonen til fordel for enten 4-4-2 eller 4-3-3. Ofte bytter man slik at man i angrep spiller 4-3-3 og i forsvar 4-4-2 der CR går fra venstrekanten til spissplass og en av de tre sentrale tar den venstre midtbanerollen.

 

Og siden Isco er en typisk 10er, eventuelt en spiller som kunne fungert på kanten i en fri rolle har han nå ikke en posisjon som passer han i dagens lag. Veldig synd, og veldig typisk Real Madrid å kjøpe en spiller som treneren egentlig ikke har bruk for. Isco har spilt litt på venstrekanten og litt som en av de tre sentrale, men det er tydelig at han er alt for dårlig defensivt til å ha den rollen.

Lenke til kommentar

Helt enig. Det er tragisk, rett å slett. En midtstopper og en ving, pensjonert som du sier.

 

Vi har et vanvittig behov for en sentral midtbane og vi burde legge noen ekstra millioner på bordet for å få det i dette vinduet. Veldig synd vi ikke kjøpte Cabaye, men £25 mill er litt for mye.

Endret av ESPP
Lenke til kommentar

Helt enig. Det er tragisk, rett å slett. En midtstopper og en ving, pensjonert som du sier.

 

Vi har et vanvittig behov for en sentral midtbane og vi burde legge noen ekstra millioner på bordet for å få det i dette vinduet. Veldig synd vi ikke kjøpte Cabaye, men £25 mill er litt for mye.

Heller Cabaye enn Fellaini for den summen. Men de pengene er nok tapt allerede :/

Lenke til kommentar

Og siden Isco er en typisk 10er, eventuelt en spiller som kunne fungert på kanten i en fri rolle har han nå ikke en posisjon som passer han i dagens lag. Veldig synd, og veldig typisk Real Madrid å kjøpe en spiller som treneren egentlig ikke har bruk for. Isco har spilt litt på venstrekanten og litt som en av de tre sentrale, men det er tydelig at han er alt for dårlig defensivt til å ha den rollen.

 

 

Fra alt jeg klarte å lese ut av Real-kampene i år så var jo hovedgrunnen til at Özil ble solgt at Isco hadde tatt over rollen hans? Tungt å svelge om Isco ikke får spille lenger for alle som liker fotball isåfall.

 

Mata, Özil, Isco, Kagawa. The world is not enoughffffffff.

Lenke til kommentar

Gi meg Vidal, må jo være drømmekjøpet til United? Kjapp, veldig bra avslutninger, ekstremt bra defensivt, veldig bra pasninger. Hvis man overhodet skal finne noe negativt med ham så er det at han ikke er så veldig høy og/eller god på hodet, men det er jo bare flisespikkeri.

 

For å være helt ærlig; Vidal passer nok bedre enn Gundogan som først og fremst er en offensiv spiller. Vidal bekler begge deler av spillet EKSTREMT bra.

Lenke til kommentar

Bayern Munich coach Pep Guardiola has suggested that Toni Kroos could yet leave the club, amid reported interest from Manchester United.

 

Kroos, 24, is under contract until 2015 but has so far not reached an agreement on an extension despite negotiations in recent weeks.

 

He played an important role under Jupp Heynckes last season as Bayern won the Treble of Champions League, Bundesliga and DFB-Pokal, and has been one of the few true regulars under new coach Guardiola. He has featured in all but one of the club's competitive games this season.

 

"He is an important player," Guardiola said ahead of Bayern's game at Stuttgart. "But it can go fast in football. Here today, there tomorrow."

Vidal har vel sagt at han blir i Juve? Dersom det siste sitatet fra Pep stemmer kan det virke som at noe er på gang med Kroos.

Lenke til kommentar
Vidal har vel sagt at han blir i Juve? Dersom det siste sitatet fra Pep stemmer kan det virke som at noe er på gang med Kroos.

 

Såvidt jeg har skjønt var det i dette vinduet han avslo en overgang - jeg tenker vel sånn i første omgang på sommervinduet (tror ikke vi får noen flere i dette vinduet).

 

EDIT: For all del; sier absolutt ikke nei-takk til Kroos heller, ser bare verdien av å ha en komplett CM uten svakheter. Kroos er nok hakket bedre offensivt enn Vidal, men vi har så vanvittig mye offensiv power nå at vi bør styrke oss mer sentralt og i det oppbyggende spillet. Tror kanskje Vidal kan bidra litt mer der, men hva vet jeg.

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar

 

Og siden Isco er en typisk 10er, eventuelt en spiller som kunne fungert på kanten i en fri rolle har han nå ikke en posisjon som passer han i dagens lag. Veldig synd, og veldig typisk Real Madrid å kjøpe en spiller som treneren egentlig ikke har bruk for. Isco har spilt litt på venstrekanten og litt som en av de tre sentrale, men det er tydelig at han er alt for dårlig defensivt til å ha den rollen.

 

 

Fra alt jeg klarte å lese ut av Real-kampene i år så var jo hovedgrunnen til at Özil ble solgt at Isco hadde tatt over rollen hans? Tungt å svelge om Isco ikke får spille lenger for alle som liker fotball isåfall.

 

Mata, Özil, Isco, Kagawa. The world is not enoughffffffff.

 

 

Ja, jo. I starten av sesongen spilte Isco mye og da som en 10er. Han spilte også bra, men laget var mer varierende. Så kom Bale tilbake fra skade og litt senere kom Alonso tilbake, og da endret formasjonen seg også til mer 4-3-3.

 

Jeg var veldig imot Özil-salget, og mente bestemt at det var pga Bale-inn. Sånn som laget er satt opp nå hadde det vært galskap å hatt både Özil og Isco i troppen. I går spilte faktisk Isco spiss, det vil si, han spilte elendig som spiss...

 

Synes det er utrolig merkelig valg å hente inn en trener som ikke bruker formasjoner der de nyinnkjøpte spillerne spiller i (eller formasjoner der de etablerte stjernene ikke spiller i...). Akkurat der kan Real Madrid lære enormt av spesielt Barcelona som siden Pep har hentet inn trenere som fortsetter med samme stil og samme formasjon. Mindre utskiftninger av spillere og mer kontinuitet.

Lenke til kommentar

Vidal er helt klart en perfekt signering, men en signering jeg ikke tror kommer til å skje. For det første vet jeg ikke hva han vil selv og for det andre så ønsker vell alle lag i verden Vidal. Han kan velge og vrake.

 

Han er en ekstrem to-veis spiller, Rooney er ganske lik, men ekstrem utholdenhet. Han vil tilføre fysikk, kreativitet og hurtighet på midtbanen vår. En perfekt partner til et anker eller en litt treg midtbane.

 

Vidal er drømmesigneringen, men jeg tenker at Kroos hadde vært et godt tilskudd også. Bakdelen med Kroos fremfor Vidal er at hengende spiller må jobbe mer bakover.

 

Sier ja takk til alt. Cabaye hadde kanskje vært det beste valgt i Januar siden han kunne spilt CL, men det ble ikke noe. Tror vi må klare oss med det vi har frem til sommeren desverre. Vi har en alt for tynn midtbane.

Endret av ESPP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...