Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Når Arsenal henter Øzil, Chelsea/City henter hvem de vil etc og vi sitter med møkk som Nani, Clevz etc så kan vi ikke vente på unggutter etc å forvente resultater dessverre. Det mangler en god nok stamme i dette United-laget dessverre.

 

Uansett, Fjøra: Spoke to an insider in Munich. Said Chelsea apparently have told Bayern to "name the price" for Tony Kroos. Told player "wages no problem"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når Arsenal henter Øzil, Chelsea/City henter hvem de vil etc og vi sitter med møkk som Nani, Clevz etc så kan vi ikke vente på unggutter etc å forvente resultater dessverre. Det mangler en god nok stamme i dette United-laget dessverre.

 

Uansett, Fjøra: Spoke to an insider in Munich. Said Chelsea apparently have told Bayern to "name the price" for Tony Kroos. Told player "wages no problem"

 

Lenke til kommentar

Nei, det er ikke supert om vi henter Reus nå. Det viser en total mangel på forståelse for hva vi trenger. Vi spiller faen ikke FM, det er ikke om å gjøre å kjøpe alle verdens stjerner. Jeg savner tiden da vi kjøpte unggutter/ukjente, og skapte stjerner. Jeg vil ikke at vi skal bli en klubb som bare sitter og kjøper opp andres stjernespillere. Greit nok nå når vi har et stort behov for en midtbane, men nå som vi nettopp har kjøpt Mata, har en Kagawa som blir misbrukt, en ung Januzaj, og et par unggutter på vei opp, så har vi absolutt ikke bruk for Reus.

 

Jojo, This is the new United way.

 

På 90- og 2000-tallet var United way at vi aldri ga opp, vi jaget stort sett flere mål, og vi spilte tidvis strålende fotball. Etter Fergie gikk av, er the United Way redusert/endret til å beholde samme manager i mange år. Samme manager i 7-8 år = garantert suksess. Ferguson var utenomjordisk og fikk alt for mye ut av middelhavsfarerne han hadde i stallen. Nå skal det handles på øverse hylle, hver gang. Om 2 år ser vi tilbake og tenker Marianne var et røverkjøp.

Lenke til kommentar

Ja, vi har Kagawa, Januzaj, og nå Mata. Vi har også en OK Valencia.

 

Helt riktig. Vi har en ok Valencia. Januzaj er ikke ving egentlig, men er såpass ung og anvendelig at han spiller kjempebra der. Om de ønsker at han skal bli ving, vet jeg ingenting om.

 

Kagawa er absolutt ikke kant. Han finner deg ikke til rette der. Hverken hos oss, landslaget eller Dortmund.

 

Mata er ikke kant, men kan spille der i motsetning til Kagawa. Han spilte der I Valencia og en stund i Chelsea. Når han først ble flyttet inn i 10er rollen kom potensialet hans fram. Jeg er spent på hvordan vi kommer til å bruke han.

 

Young og Nani er ikke god nok for United pdd. Young var god I noen kamper året han kom, men har vært grusom etter det. Nani har ikke vært god på flere år.

 

Vi er totalt strippet for gode alternativer på kant (Valencia i form er god nok og Januzaj er god nok). Jeg mener absolutt st vi trenger en venstrekant, venstreback og en sentral midtbane.

 

Om vi skal fostre dem opp eller kjøpe dem ferdig er ikke opp til meg. Nå lot United nettopp et av verdens største talent gå (Pogba), og talenter vokser ikke på trær. Sånn som situasjonen er nå kunne vi alltids satse på Powell, men om han er god nok pdd. Vet jeg ikke.

 

Jeg tror absolutt ikke vi spiller FM, et spill jeg liker veldig godt btw, men nå er det på tide å åpne lommeboken litt. Jeg ønsker ikke et nytt lag, men jeg ønsker noe nytt som kan forsterke laget vårt akkurat nå.

Lenke til kommentar

Januzaj fungere bedre på kant, spør du meg. Han er ingen playmaker, han passer bedre til å utfordre spillere og komme forbi dem. Han kan gjøre mye mer på egenhånd. Jeg tror Kagawas dårlige kantspill er et resultat av spillestilen. Han liker å løpe innover i banen, mens Moyes ønsker å spille langt ute på kanten. At Mata var god på kanten i Chelsea, behøver ikke å bety at han er god på kanten i United. Har heller aldri hørt at Kagawa har vært dårlig på kant for landslaget.

Lenke til kommentar

Han har vell kanskje ikke vært dårlig på landslaget, men får ikke spille 10er rollen der heller. Rollen han liker og fungerer i.

 

Hva Moyes gjør får være hans sak, jeg er bare glad for at det kjøpes noe. Skulle ønske det kom inn en VB mest av alt, men vil helst klart ha Reus :-)

Lenke til kommentar

Jeg synes han er en av mange i troppen som får ufortjent mye tyn. Mot Sunderland hadde han og Kagawa noen fine kombinasjoner, hvor Kagawa slo "umulige" baller til en Chicha som startet overraskende løp for alle andre enn Kagawa. Selvsagt et litt dårlig første touch som ødelegger, men tendensene var der. Ellers har han blitt mye flinkere i den oppbyggende fasen, og holder fint på ballen i tillegg til at han slår sjeldent feilpasninger.

Men han har ikke vært i nærheten av å få tillitt et par kamper på rad, til tross for en grei kamp i ny og ne. Jeg var sikker på han skulle få starte mot Spurs, etter en god kamp mot Norwich, men neida. Vi starter med Welbeck..

Lenke til kommentar

Enig med Kammizez. Det er litt som det var med Michael Owen (forøvrig uten sammenligning). Du elsker når han kommer på mot slutten og avgjør kampen, men kvalitetsmessig ligger han langt, langt unna det man kan forvente av en Unitedspiller. Har aldri vært spesielt fan av Chicharito. Fin fyr og alt det der, men ikke god nok.

Lenke til kommentar

Ser det er gjennomgangstonen på Redcafe også. Han har vel omtrent samme scoringssnitt som Solskjær, og milevis bedre enn Owen. I tillegg tilfører han laget noe Welbeck ikke har (evner å befinne seg i posisjon til å putte inn gode innlegg).

 

Ironisk nok har Chicharito flere ganger "reddet" United, i form av viktige mål. Likevel skal han ut. Sier man at Moyes kanskje ikke er frelseren vår, er man antikrist. Moyes har bevist fryktelig mye, og død over den som ser noe annet.

 

Jeg er forøvrig enig i at Chicha er en begrenset spiller, men han er langt bedre i det oppbyggende spillet enn folk skal ha det til. I tillegg er det en egenskap å være på rett plass i boksen - det instinktet mangler Welbeck totalt. Likevel kjører vi Welbeck som spiss gang på gang - sikkert fordi han er flink til å rulle rundt på ballen.

Lenke til kommentar

 

According to ESPN journalist Diego Cora, Spurs have made a bid for Javier Hernandez and the striker will join either Monaco, Atletico Madrid or Tim Sherwood's team.

Håper Woody viser Levy fingeren og krever £30m+. Gir ingen mening å selge til Spurs.

 

Tror vi burde få rundt £35 mill fra Levy ja, minst. Hvis ikke de er villige til å betale det, kan vi selge til Monaco eller Atletico til sommeren for rundt £20 mill +-+-,,

Endret av ESPP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...