Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

 

Noen som tenker på Fabio, Zaha og Jones ----> Cardiff?, Jeg tenker å låne ut alle tre ville vært det beste men kanskje ikke alle til en klubb, hva tenker dere?

Har ikke bruk for Fabio, så han selger vi. Zaha drar på lån, men å sende bort Jones i tillegg er galskap som Roger nevner. Han har absolutt vært et lyspunkt i andres fravær. Selv med et helt friskt lag så hadde jeg beholdt ham. Spille hadde han også fått!

 

Dere vet at det er Kenwayne Jones fra Stoke som skal til Cardiff? Ikke Phil Jones...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som tenker på Fabio, Zaha og Jones ----> Cardiff?, Jeg tenker å låne ut alle tre ville vært det beste men kanskje ikke alle til en klubb, hva tenker dere?

 

Låne ut Jones? Hva er det for noe tull? Regner med du skrev feil :)

 

 

Ah, Kenwyne Jones, ja. Haha. Farlig å kun skrive "Jones" i Manchester United's ryktetråd ;) Min feil.

Endret av G27
Lenke til kommentar

 

 

 

Noen som tenker på Fabio, Zaha og Jones ----> Cardiff?, Jeg tenker å låne ut alle tre ville vært det beste men kanskje ikke alle til en klubb, hva tenker dere?

Har ikke bruk for Fabio, så han selger vi. Zaha drar på lån, men å sende bort Jones i tillegg er galskap som Roger nevner. Han har absolutt vært et lyspunkt i andres fravær. Selv med et helt friskt lag så hadde jeg beholdt ham. Spille hadde han også fått!

Dere vet at det er Kenwayne Jones fra Stoke som skal til Cardiff? Ikke Phil Jones...
Joda haha, men nå svarte jeg til grepppz ;) Kan jo heller ikke sende to på lån til samme klubb.

 

EDIT: Hadde det vært vår Jones til Cardiff så hadde jeg nok reagert med det samme ryktene kom fram. Altså rundt helga.

Endret av RollsReus
Lenke til kommentar

Vil gjerne se begge to i United jeg, men det skjer ikke. Vi har fått en fantastisk spiller til klubben i dette vinduet, og må se oss fornøyde med det. For ikke å snakke om at vi har ryddet litt opp i stallen. Ja, vi er fortsatt desperate etter en sentral midtbanespiller, men det får vi nok ikke i januar.

 

Føler jeg må jekke ned forhåpningene deres, ellers blir dere ekstremt skuffet. Beklager å være budbringeren. Greit å være optimistisk, men tryggest å være pessimistisk :)

Lenke til kommentar

Nekter å tro at Moyes er så idiot at han prøver seg på Reus. Forsterk VB og midtbane først for faen.

Enig. Hvis vi henter ham så håper jeg ihvertfall ikke at det hindrer overganger i sommer. Men både Reus og Kroos hadde ikke gjort meg noe (Selv om bare én av dem hadde vært fint). Henter vi en ving i verdensklasse så tipper jeg at det blir kroken på døra for Kagawa, og forhåpentligvis for blant annet Young.

Lenke til kommentar

Helt super hvis vi får kloa i en av dem, eller begge, men tror det er veldig vanskelig i januar.

 

Reus er en av mine favorittspillene og det er ikke mange foran i køen om venstrekanten.

 

Kroos hadde vært en fin signering, men jeg tror han bare venter på høyere lønn i Bayern. Er fast i 11eren Pep bruker og har ikke mange grunner til å dra pdd.

Lenke til kommentar

Nei, det er ikke supert om vi henter Reus nå. Det viser en total mangel på forståelse for hva vi trenger. Vi spiller faen ikke FM, det er ikke om å gjøre å kjøpe alle verdens stjerner. Jeg savner tiden da vi kjøpte unggutter/ukjente, og skapte stjerner. Jeg vil ikke at vi skal bli en klubb som bare sitter og kjøper opp andres stjernespillere. Greit nok nå når vi har et stort behov for en midtbane, men nå som vi nettopp har kjøpt Mata, har en Kagawa som blir misbrukt, en ung Januzaj, og et par unggutter på vei opp, så har vi absolutt ikke bruk for Reus.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, det er ikke supert om vi henter Reus nå. Det viser en total mangel på forståelse for hva vi trenger. Vi spiller faen ikke FM, det er ikke om å gjøre å kjøpe alle verdens stjerner. Jeg savner tiden da vi kjøpte unggutter/ukjente, og skapte stjerner. Jeg vil ikke at vi skal bli en klubb som bare sitter og kjøper opp andres stjernespillere. Greit nok nå når vi har et stort behov for en midtbane, men nå som vi nettopp har kjøpt Mata, har en Kagawa som blir misbrukt, en ung Januzaj, og et par unggutter på vei opp, så har vi absolutt ikke bruk for Reus.

Har vi noen gode kanter?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...