Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/manchester-united/10598121/Manchester-United-prepare-for-30m-battle-with-Chelsea-over-Southampton-defender-Luke-Shaw.html

 

Dette er helt på jordet. £30m for en oppskrytt 18-åring? Da er det bedre å punge ut det RM vil ha for Coentrao. Maks £20m for Shaw sier jeg, og det kun på grunn av kontrakten hans.

 

Japp, og Shaw ønsker seg i tillegg til Chelsea. Uansett, tviler på at Chelsea i det hele tatt byr £30m for han. Det er bare overpriset... Da føler jeg vi fikk lite om Mata gikk for £37m.

Lenke til kommentar

Jeg anser Kroos som usannsynlig fordi han spiller på verdens beste fotballag. Han er ingen smågutt heller. Han er en av få som spiller nesten alle kampene, og høsten mye tillit hos Pep. Den eneste grunnen (Bayern og folk som kjenner klubben) til at han ikke har signert ny kontrakt, skal være penger.

 

Du får unnskylde meg hvis jeg virker negativ. Men vi snakker om en fotballspiller som spiller fast på verdens beste fotballag. Jeg sliter med å se hvorfor han skulle forlate hjemlandet sitt.

De har haugevis av folk som kan bedekke hans posisjon (Bayern, altså), kan hende han ønsker nye utfordringer. Er i utg. pktet ikke noe særlig "step down" å gå fra Bayern til Utd, selv om Bayern for tiden er utrolig sterke. United er, sammen med Real Madrid, en av verdens to aller største klubber (mtp. historie, inntekter, resultater og fans), det at Bayern er gode nå behøver ikke å svekke viljen til å ønske seg bort.

 

 

Tviler på at det er stort i de ryktene.

[...]Men med mindre Kroos har kvalitetene til å spille sentralt, så er det usannsynlig at han kommer.

Hva mener du? Kroos spiller jo sentralt. Han har spilt offensiv midtbane, en av to på midten i en firer og dyptliggende bak som ballfordeler. Nå er han sistnevnte.

Lenke til kommentar

Bayern har en fantastisk historie de også, og de har en vanvittig stigende kurve når det kommer til fans. Når det kommer til økonomi så er det vell ingen lag i verden som har en sunnere økonomi enn Bayern.

 

Sier ikke at det er en voldsomt steg nedover, men det er et steg. Han spiller fast på verdens beste fotballag (akkurat nå) som også snakker morsmålet hans.

 

Jeg ser bare en grunn til å flytte på seg: Et ønske om å teste noe nytt. Nytt land, ny by, nytt språk og nye utfordringer. Om Kroos ønsker det har jeg absolutt ingen formening om.

Lenke til kommentar

 

 

Tviler på at det er stort i de ryktene.

[...]Men med mindre Kroos har kvalitetene til å spille sentralt, så er det usannsynlig at han kommer.

Hva mener du? Kroos spiller jo sentralt. Han har spilt offensiv midtbane, en av to på midten i en firer og dyptliggende bak som ballfordeler. Nå er han sistnevnte.
Kroos er jo egentlig en offensiv spiller. Har ikke sett på ham spille så mye, men jeg har hørt av andre at han ikke har mye defensive kvaliteter. Men selvfølgelig, hvis han faktisk duger der så er jeg fornøyd. Og som du nevner, så burde ikke Bayern ha problemer med å erstatte ham øyeblikkelig.
Lenke til kommentar

 

 

Tviler på at det er stort i de ryktene.

[...]Men med mindre Kroos har kvalitetene til å spille sentralt, så er det usannsynlig at han kommer.

Hva mener du? Kroos spiller jo sentralt. Han har spilt offensiv midtbane, en av to på midten i en firer og dyptliggende bak som ballfordeler. Nå er han sistnevnte.
Kroos er jo egentlig en offensiv spiller. Har ikke sett på ham spille så mye, men jeg har hørt av andre at han ikke har mye defensive kvaliteter. Men selvfølgelig, hvis han faktisk duger der så er jeg fornøyd. Og som du nevner, så burde ikke Bayern ha problemer med å erstatte ham øyeblikkelig.

 

Kroos er først og fremst offensiv ja, men han har fylt skoene til en skadet Schweinsteiger bra til tider. Så forrige kamp mot Mönchengladbach at det absolutt fungerer bra. Mitt eneste ankepunkt er at han er litt treig.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Kroos er først og fremst offensiv ja, men han har fylt skoene til en skadet Schweinsteiger bra til tider. Så forrige kamp mot Mönchengladbach at det absolutt fungerer bra. Mitt eneste ankepunkt er at han er litt treig.

 

Ja, han er ganske treig. Men det var Scholes også :)

Lenke til kommentar

Ricardo Rodriguez > Luke Shaw.

 

Tre år mer erfaren, og har vært konsekvent god i Bundesliga.

3 mål og 3 assists er en del for en venstreback (Shaw har 1 assist).

 

Hadde betalt maks £10m for Luke Shaw.

Helt enig, erfaring er gull verd når man ønsker å vinne noe. Grunnen til at det er litt oppstyr rundt Shaw er vell fordi han er Engelsk og vil telle på kvoten i mange, mange år.

Lenke til kommentar

Kroos er først og fremst offensiv ja, men han har fylt skoene til en skadet Schweinsteiger bra til tider. Så forrige kamp mot Mönchengladbach at det absolutt fungerer bra. Mitt eneste ankepunkt er at han er litt treig.

Fart har jo sjeldent vært viktig på sentralen, men ja, det hadde vært fint med en med fart ved siden av Carrick, men langt fra nødvendig. Funker Kroos der, og vi skulle få muligheten til å hente ham så er det bare å takke ja.

Lenke til kommentar

Noen som tenker på Fabio, Zaha og Jones ----> Cardiff?, Jeg tenker å låne ut alle tre ville vært det beste men kanskje ikke alle til en klubb, hva tenker dere?

Har ikke bruk for Fabio, så han selger vi. Zaha drar på lån, men å sende bort Jones i tillegg er galskap som Roger nevner. Han har absolutt vært et lyspunkt i andres fravær. Selv med et helt friskt lag så hadde jeg beholdt ham. Spille hadde han også fått! Endret av RollsReus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...