Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hypotetisk greie: Hvis det hadde vært opp til deg* (*dere/hvemsomhelst), hvor mye hadde dere solgt for om en klubb ville hatt Januzaj?

 

Om det var jeg som satt på avgjørelsen i klubben tror jeg ikke jeg ville takket ja til noe mindre enn £90m-£100m. Åpenbart langt over det han er verdt (gah), men klarer ikke mene at noen mindre sum er verdt tapet av han. Både sportslig og estetisk.

Lenke til kommentar

Han har potensialet til å bli en av de virkelig store og har minst 15 år i seg dersom han holder seg frisk og skadefri. Det er en slik spiller jeg har drømt om siden Ronaldo dro i juli 2009, og nå som vi endelig har en er jeg ikke villig til å gi slipp samme hva. Dersom folk påstår at Persie allerede har vært mer verdt enn £24m på grunn av ligagullet, da er det trygt å fastslå at Janu kommer lett til å være verdt mer enn £100m i løpet av karrieren. Gleden, underholdningen og estetikken (som du nevner) ved spillet til Januzaj har ikke en prislapp.

 

Hva faen skal klubben med £100m uansett? Hadde garantert gått rett i lomma på Glazers, evt. nedbetaling av lånet.

Lenke til kommentar

Jeg ville helst ikke solgt i det hele tatt. Klubben måtte helt sikkert solgt ved en latterlig sum, men jeg er ikke sportsdirektør/manager, og må ikke forholde meg til klubbdrift.

Adnan er den spilleren jeg har lyst til å se hver eneste uke. Det er kun to andre i United jeg har følt det like sterkt om siden jeg ble supporter, og det var en yngre Giggs (grunnen til at jeg ble United-supporter) og Ronaldo. Ronaldo ville vekk og måtte selges, og da var summen helt grei, men det har ikke vært like gøy å se United siden salget. Det er det eneste scenarioet der jeg synes det er greit at man selger Adnan, hvis han vil bort, og da er det mange faktorer som spiller inn. Hvor lenge har han igjen av kontrakten? Hvor mye har han utviklet seg? osv. Akkurat nå, med en 5-årskontrakt, hvis Adnan ville bort, hadde jeg vært helt fra meg om klubben solgte for mindre enn £70m +. Det er antagelig langt over markedsverdien hans, men han er 18 år, og er det største talentet jeg har sett på førstelaget siden Ronaldo. Han er den spilleren jeg vil Moyes skal bygge laget rundt. Hvis han ikke selv vil bort, fuck å være "fornuftig": jeg ville ikke solgt for noen sum.

Endret av Jørgen
Lenke til kommentar

Jeg anser Kroos som usannsynlig fordi han spiller på verdens beste fotballag. Han er ingen smågutt heller. Han er en av få som spiller nesten alle kampene, og høsten mye tillit hos Pep. Den eneste grunnen (Bayern og folk som kjenner klubben) til at han ikke har signert ny kontrakt, skal være penger.

 

Du får unnskylde meg hvis jeg virker negativ. Men vi snakker om en fotballspiller som spiller fast på verdens beste fotballag. Jeg sliter med å se hvorfor han skulle forlate hjemlandet sitt.

Lenke til kommentar

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/manchester-united/10598121/Manchester-United-prepare-for-30m-battle-with-Chelsea-over-Southampton-defender-Luke-Shaw.html

 

Dette er helt på jordet. £30m for en oppskrytt 18-åring? Da er det bedre å punge ut det RM vil ha for Coentrao. Maks £20m for Shaw sier jeg, og det kun på grunn av kontrakten hans.

Helt enig. Jeg mener at vi uansett trenger Coentrao eller Baines. Rutine er velkommen.

Lenke til kommentar

Hvor mye penger har United å bruke? 30mill Shaw, 40mill Mata, i tillegg Reus og Kroos..Som kommer også til koste en god slump med penger..

 

Har jeg lurt litt på selv. Da jeg var ung var "The United Way" at vi aldri ga opp da vi lå under, vi kjørte på for å score flere mål, og vi handlet stort sett "ukjente" talenter (gjerne dyrkjøpt, men likevel). I tillegg kjøpte vi ca. 1 etablert spiller i året.

 

Nå er "The United Way" redusert til å ikke sparke manager, uansett hvordan det går. Spillestil og attitude har falt bort. Nå gir vi opp om vi havner under med 2 mål, og vi prøver aldri å score mer enn 1 mål.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...