Latias Skrevet 25. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2014 Samtidig meldes det at Mata får #7, mens #11 skal gis til Janu før neste sesong. 2 Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Høres ut som riktig nummere til passende spillere. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Hmm, Okei. Ikke helt det jeg håper, men nesten like bra. Skulle heller pensjonert Giggs nå og gitt Mata 11. Det er en spennende januar i år, artig! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Tror dere Kagawa blir i klubben eller at han blir solgt / byttet? Med tanke på at Mata kommer nå, så blir det enda trangere kår for japaneren vår. Han var god i andre omgang mot Swansea og med tid i 10er rollen kan det hende han får tilbake Dortmund formen. Det virker ikke som at han finner seg til rette i en kant-rolle. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Vi beholder ikke Kagawa. Han drar til sommeren. Vi har spilt kamper med Giggsy og Welbeck i 10er roller i stedet for å bruke Kagawa, og hver gang Kagawa flyttes inn i rollen fra kant, har både han og United hevet spillet. Moyes er sveiseblind når det kommer til Kagawa, så det er like greit å shippe ham ut til noen som ser hva han er god til. Ellers er det jo helt "anti-United" det vi holder på med for tiden? Vi kjøper de to største profilene til to konkurrenter, og er på jakt etter flere velkjente navn. I tillegg skal det kanskje handles enda mer dyrt i januarvinduet. Nå er det vanskelig å kritisere Moyes for potensielt gode kjøp, men en del av dette kunne med fordel vært gjort i sommer? Rykter om Kroos også nå. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Det er sikkert Muller han ser på. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2014 MUTV kl. 14 folkens. Mata ankommer! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Kan vel være så mange. Jeg har ikke tro på at vi signerer verken Kroos eller Müller. Kanskje Shaqiri? Ser ikke helt at tyskere skal ønske å forlate verdens beste klubblag til fordel for oss for øyeblikket. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 MUTV kl. 14 folkens. Mata ankommer! Har bare den som ligger på TV2 Sumo. Nøyaktig 1 minutt, med Mats ankomst i helikopter. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2014 MUTV kl. 14 folkens. Mata ankommer! Har bare den som ligger på TV2 Sumo. Nøyaktig 1 minutt, med Mats ankomst i helikopter. Ja, var bare det. Intervju kommer etter medical. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Medical tar vel opp til 5 timer? Hvis det er en spiller som ikke trenger medical, så er det Mata. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 You look smashing! Sign here! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Tester de deg mentalt / intelligens på en medical? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 You're one nil up after 30 minutes against a relegation candidate as the current champions, what do you do? a) Push for another goal. b) Park the buss. c) Knock it out wide for the remaining 60 min. Nei, jeg tror ikke det, men under Moyes kan slike spørsmål jaggu være vanskelig.. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Tester de deg mentalt / intelligens på en medical? Ikke på manager-medical, i hvert fall. Det tror jeg vi kan slå fast. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2014 Fabio virker å forsvinne permanent, da er det bare å håpe at det er hold i Shaw-ryktene. Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 http://www.theguardian.com/football/2014/jan/26/manchester-united-reject-paris-saint-germain-bid-adnan-januzaj Håper ikke det ligger noe i ryktene Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2014 Bekymrer meg ikke noe særlig nå som han har femårskontrakt. Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Guardian er jo vanligvis en pålitelig avis, så man vet aldri. Håper Adnan blir ut karrieren på Old Trafford. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå