Sameboe Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Fjøra tror Moyes er der for å se på Kruse (Spiss) og Hermann (Ving) Føler vi ikke har bruk for noen av dem. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Vi har ikke bruk for ving? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2014 Ser aller helst at vi fortsetter å legge press på Ancelotti angående Coentrao, men klager ikke om vi får Shaw for den prisen. In other news, Rooney nærmer seg femårskontrakt verdt £300k i uka i følge Telegraph. Jævlig deilig om det stemmer. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Er Daily Mirror veldig troverdige? Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Er Daily Mirror veldig troverdige? Nope. Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 (endret) Mirror er direkte eselpiss Endret 25. januar 2014 av unitedmann_CFN Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Pretty much alle britiske aviser som begynner med "daily" er lite troveridge når det gjelder fotballrykter. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2014 Guardian og BBC er troverdige og til dels Telegraph. Resten er bare tull. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 (endret) Jeg anser bare The Independent og The Telegraph som troverdige (Etter det jeg har hørt. Følger som regel bare på United-rykter). Hva med The Guardian? De er vanligvis seriøse rundt andre ting enn sport. EDIT: FIkk ikke med meg posten til Latias. Ikke Independent? Leste av en eller annen fyr på Netavisen sin live at de var relativt ganske troverdige. Endret 25. januar 2014 av RollsReus Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Mulig jeg blander aviser litt nå, men The Telegraph skriver mye rart de også? The Guardian er relativt seriøse når det gjelder fotball og, ja. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Da jeg bodde i England, og de få gangene jeg kjøpte papiraviser kjøpte jeg alltid The Independent. Synes de er flinke på sport og, og finner ikke på masse rykter, som de fleste andre britiske aviser. Dyr er den og... Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Mark Ogden i Telegraph er vel sett på som en av de mest troverdige i gamet Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2014 EDIT: FIkk ikke med meg posten til Latias. Ikke Independent? Leste av en eller annen fyr på Netavisen sin live at de var relativt ganske troverdige. Skal ærlig innrømme at jeg aldri har brukt Independent som en ryktekilde. Meget mulig de er troverdige. De man definitivt må ta med en gigantisk klype salt er Mirror, Daily Mail, Sun, Metro, Times, Daily Star av de jeg kommer på i farten. Alt som involverer Rupert Murdoch er søppel. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Ignorerer stort sett alt som ikke kommer fra Telegraph, BBC eller Sky. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 300 i uka? Det er ikke Rooney verd Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Hvor mye har han nå? 2,5? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Hva blir det? 15m per sesong? Hva tjener verdens best betalte spiller? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2014 Ligger visst på £250k, ja. Greit nok at det er mye penger og at han har vært en tulling ved en rekke anledninger, men det er snakk om klubbens viktigste spiller. Fortell meg gjerne om andre spisser som har vært så stabilt gode over like lang tid. Med fem nye år er det rimelig å anta at han blir tidenes toppscorer i United, samtidig som vi slipper å frykte at han drar til en rival og styrker dem. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Hva blir det? 15m per sesong? Hva tjener verdens best betalte spiller? C. Ronaldo tjener 2.8 Mill etter skatt. Verdens best betalte fotballspiller med klar margin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå