Snurreleif Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 (endret) Spansk-fotball ekspert for Sky bl.a. Ellers er han vel en journalist tror jeg. Endret 22. januar 2014 av Snurreleif 1 Lenke til kommentar
archanios Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Guillem Balague ✔ @GuillemBalague Follow After @soccerex and #4Amigos tonight, let's deal with Falcao/MU. But they HAVE paid an advance as they did with de Gea 1:09 PM - 11 Apr 2013 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Tidlig gratulasjon; kan vel gratulere dere med Mata. Fantastisk spiller som vil heve spillet. Kan bli gøy å se på United fremover nå. 2 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Falcao skal visst ha skadet seg i dag og er ute resten av sesongen og mister VM. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Da stemmer det iallefall at vi har betalt en advanced fee. 5 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Jason Burt @JBurtTelegraph 5m Mata to #MUFC is done at £37m. Medical tomorrow. Big decision by #CFC. Story on Telegraph website now. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Mata inn, Rooney/Kagawa ut? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2014 Mata må være sånn passe drita om han i det hele tatt vurderer å komme til OT. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Mata inn, Young og Welbeck ut. Ny manager som liker possesion spill og spille gjennom midten. Gjerne kombinert med kontringer og noe ving spill. Dør av kjedsomhet under Moyes! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Mata må være sånn passe drita om han i det hele tatt vurderer å komme til OT. Jeg mistenker at Mata får samme posisjon som Kagawa, ca. 2 meter på skrå bak Moyes. 5 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Merker jeg driter så langt i at Mata kommer igrunn. Vi kunne henta Messi, Ronaldo og Zlatan, Moyes ville allikevel ikke greid å vinne fotballkamper.. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 I morgen får Moyes sparken og Mata-overgangen går i vasken. Sånn helt ærlig hadde det ikke gjort meg noe vondt. Ville vært superlykkelig uten Moyes. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Kan jo være at Mourinho har en langsiktig plan om å ta over United i en sjokkovergang etter sesongen er ferdig, og må flytte over de beste spillerne sine? #conspiracy 3 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 http://m.bbc.com/sport/football/25849959 Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 http://m.bbc.com/sport/football/25849959 Jeg skal se Mata i United drakt før jeg tror det. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Latias Skrevet 22. januar 2014 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 22. januar 2014 http://m.bbc.com/sport/football/25849959 Jeg skal se Mata i United drakt før jeg tror det. Jeg må se han på BANEN før jeg tror på det. Vet aldri hva Chelsea finner på. 11 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Forresten, Zaha på legesjekk ifølge svadaavisa Daily Mail http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2543853/Cardiff-close-loan-deal-rescue-Zaha-Old-Trafford-misery.htmlIkke at det trenger å være noe i det, men hvis Moyes nå sender Zaha på lån, kan det bety at han ser for seg Mata som innoverkant? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2014 Carrick med noe som så ut som overtråkk. Fælt å si det, men jeg håper nesten at han er ute i et par uker slik at fokuset kan rettes mot den udugelige midtbanen. Trenger sårt en mann eller to på midten. Orker ikke tanken på en halv sesong med Fletcher og Jones i den posisjonen. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 (endret) Aner ikke hvem denne mannen er, men mener også å ha lest andre "eksperter" si noe lignende det siste døgnet. Mike Keegan @mikekeeganmen I'd be surprised if, from what I heard, Mata was the only business #mufc did this window. #mufc Ryktene fortsetter å versere om Guarin og Vidal hvertfall. Kanskje Cabaye? Jeg tror United jobber hardt for en sentral ila januar hvertfall. EDIT: Sports News Journalist, Manchester Evening News and Oldham fan/reporter Endret 23. januar 2014 av jonastra Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Jeg har ingen tro på at klubben signerer Vidal. Det hadde vært en drømmesignering. Jeg ser ikke Inter-kamper, men det jeg har lest om Guarin av Inter-supportere og journalister gjør at jeg er skeptisk. Cabaye hadde styrket laget, men er langt fra samme klasse som Vidal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå